- PRO
Людмила
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 44 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1844009/
Опыт работы
Провідний інженер
с 10.2024 по наст. время
(10 месяцев)
«Державний університет «Київський авіаційний інститут», Київ (Освіта, наука)
Інститут ІСАО
Адміністративна підтримка навчального процесу:
- обробка заявок від клієнтів.
- перевірка правильності введення даних у заявках (назва посвідчення, ПІБ тощо).
- формування договорів на навчання.
- реєстрація клієнтів у навчальній системі.
- наповнення сайту, написання, редагування статей
- ведення ділового листування
Робота з документами:
- робота з наказами та розпорядженнями: підготовка проекту, оформлення, підписання,
- підготовка інформаційних та аналітичних довідок,
- друк документів різних форматів (посвідчення, протоколи, сертифікати тощо).
- оформлення та зберігання документів у базах даних.
Комунікація з клієнтами:
- щоденне спілкування з клієнтами для виявлення їхніх потреб.
- надання інформаційної підтримки щодо навчання.
Помічник ректора
с 07.2023 по 10.2024
(1 год 3 месяца)
Київський університет права НАН України, Київ (Освіта, наука)
- Планування робочого дня керівника: ведення календаря, організація зустрічей, підготовка до зустрічей, підготовка конференцій
- Організація відряджень (квитків, бронювання готелів, трансфер та інше)
- Наповнення сайту, написання, редагування статей
- Співпраця з рекламними агенціями, розміщення реклами в різних інформаційних джерелах (телебачення, радіо, зовнішня реклама, інтернет-реклама)
- Організація документообігу, ведення баз даних
- Ведення ділового листування
- Пошук необхідної інформації (як в Україні, так і за межами)
- Складання звітів, презентацій, ведення протоколів нарад
- Прийом відвідувачів, дзвінків і ділової кореспонденції
- Оперативний пошук та вирішення поставлених завдань
Помічник декана Факультету економіки та бізнес-адміністрування
с 10.2015 по 12.2022
(7 лет 2 месяца)
Національний авіаційний університет, Киев (Освіта, наука)
- Організація навчального процесу;
- розподіл документації по структурним підрозділам;
- робота з наказами та розпорядженнями: підготовка проекту, оформлення, підписання, погодження, ознайомлення працівників, реєстрація, облік, зберігання, формування справ;
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією, реєстрація, облік;
- ведення та оформлення протоколу зборів трудового колективу;
- підготовка нарад та засідань;
- облік робочого часу працівників;
Провідний фахівець кафедри Маркетингу та ресурсозабезпечення
с 09.2012 по 09.2015
(3 года)
Национальный Авиационный Университет, Киев (Освіта, наука)
Адміністратор салону мобільного зв'язку
с 09.2004 по 03.2007
(2 года 6 месяцев)
Евромережа, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
Организация работы салона. Работа с клиентами, заключение контрактов, ведение отчетности. Проведение рекламных акций внутри салона, презентация новой продукции. Набор и подготовка продавцов-консультантов.
Менеджер з продажу
с 02.2002 по 07.2004
(2 года 5 месяцев)
Евромережа, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
Образование
Національний авіаційний університет
Факультет економіки та управління Напрям підготовки: «Економіка і підприємництво» - бакалавр; «Маркетинг» - спеціаліст., Киев
Высшее, с 1998 по 2004 (6 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Навчальний центр GOLDEN STAFF, курс "Маркетинг" (З 28.10.2012р. по 24.01.2013р.)
С 28.10.2012г. по 24.01.2013г.
«Курс підготовки інструкторів з авіаційної безпеки» - інструктор AVSEC
з 10 лютого по 18 лютого 2025 року
«Базова підготовка персоналу служби авіаційної безпеки»
з 20 січня по 31 січня 2025 року
Знания и навыки
- Впевнений користувач ПК та офісних програм;
- Грамотна усна та письмова мова
- Організаторські здібності
- Діловий етикет
- Ведення ділових переговорів
- Ведення документації
- Ділове листування
- Проведення рекламних кампаній
- Комунікабельність
- Відповідальність
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, помічник керівника
35000 грн, Киев -
Адміністратор, куратор, реєстратор
35000 грн, Киев, Ивано-Франковск , еще 2 города -
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 грн, Киев -
Адміністратор
30000 грн, Киев -
Адміністратор
Киев -
Менеджер господарської діяльності
Киев