Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 16 апреля 2024

Оксана

Фінансовий менеджер, економіст-бухгалтер, 35 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
41 год
Город проживания:
Черкассы
Готов работать:
Удаленно, Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Робота з оргтехнікою CRM Водійські права кат. B 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Проведення презентацій

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ
Яременко Оксана Сергіївна
Дата народження: 14.06.1982 р.
Місто: Черкаси
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Фінансовий менеджер, економіст, бухгалтер
Бажаний рівень зарплати 35000 грн.
Досвід роботи:
З 2019- 2023 - керівник фінансової служби
2016 - 2019 рр. - єдиний бухгалтер регіонального підрозділу міжнародного фонду з підтримки децентралізації в Україні.
З 2012 - 2016 р. - провідний бухгалтер, економіст сільськогосподарського підприємства.
2012-2015 рр. - бухгалтер-консультант компанії з розробки 1С.
2007 - 2011 рр. - Банки: економіст відділу обслуговування фізичних та юридичних осіб.
Освіта:1999 - 2004 рр. - Черкаський Державний Технологічний Університет, фінансово-економічний факультет, спеціальність “Облік та аудит” (диплом спеціаліста)
Функціональні обов’язки:
1. Керівник відділу бухгалтерської служби:
- Координація та контроль роботи бухгалтерської та фінансової служби (5 осіб).
- Закриття періоду та відображення результатів в системі обліку, аналіз витрат по статтях та по підрозділах.
- Оптимізація та налаштування обліку господарських процесів, документообороту.
- Впровадження управлінського обліку та звітності (cash flow, p&l, balance), ABC - аналіз витрат;
- Підготовка короткострокових бюджетів господарських витрат та бюджету руху коштів групи компаній.
2. На посаді провідного бухгалтера
•Формування бухгалтерської, податкової та статистичної звітності;
•Облік розрахунків з ФО за договорами оренди землі, договорами ЦПХ, підзвітними особами, розрахунків зі співробітниками (складання штатного розпису, нарахування заробітної плати за різними формами оплати праці, відпускні всіх видів, лікарняні, індексація, а також розрахунок нічних та понаднормових), розрахунок та сплата податків.
•Облік надходження грошових коштів (безготівкові розрахунки, касові операції), товарно - матеріальних цінностей і основних засобів, а також своєчасне відображення в бухгалтерському обліку операцій, пов’язаних з їхнім рухом та експлуатацією (оприбуткування, нарахування зносу, інвентаризація, списання);
3. На посаді Головного бухгалтера (єдиного):
• Облік розрахунків зі співробітниками (кадровий облік, заробітна плата, кошторис відряджень);
• Облік розрахунків з комунальними службами, орендарями і орендодавцями, постачальниками ТМЦ і ОЗ;
• Подання бюджетного запиту та складання кошторису бюджетної установи.
4. В комерційному банку:
•Розгляд та аналіз документів про фінансовий стан та джерела погашення кредитів, подання документів на розгляд СБ та КК для прийняття рішення про здійснення кредитної операції;
•Підготовка кредитного договору, договорів поруки, договорів застави для посвідчення їх нотаріусом та подання заяв на внесення об’єктів застави до Державного реєстру обтяжень, видача кредиту: формування проводок та касових документів, формування кредитної справи;
•Визначення класу позичальника, рівня обслуговування боргу та розрахунок внутрібанківських резервів покриття, супроводження кредитної справи (моніторинг забезпечення, стягнення заборгованості в судовому порядку та подання документів на ДВС).
•Відкриття, супроводження, закриття депозитних та поточних рахунків в національній та іноземній валютах, виплата та відправлення грошових переказів, оформлення касових документів та проводок.
•Освоєння суміжних ланок роботи: прийом, перевірка правильності заповнення, формування платіжних документів клієнтів, (платежі юридичних осіб та СПДФО).

Професійні навики
Маю сертифікат 1СПрофесіонал «Бухгалтерія 8.2»
Знання трудового законодавства, діловодства, ПСБО, податкового законодавства;
Впевнений користувач ПК та іншої оргтехніки, маю досвід роботи в бухгалтерських програмах, Клієнт-банку та онлайн-ресурсах з застосуванням ЕЦП;
Дотримуюсь активної життєвої позиції, відповідальна, завжди навчаюсь новому, вдосконалю професійну кваліфікацію.
Маю водійське посвідчення кат.В та досвід водіння.
Сімейний стан: заміжня, маю двох дітей.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: