Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Євгенія

Менеджер з адміністративних питать, діловод, адміністратор, 35 000 грн

Рассматривает должности:
Менеджер з адміністративних питать, діловод, адміністратор, Офіс-менеджер, Адміністратор
Вид занятости:
полная
Возраст:
34 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністративний менеджер

с 03.2025 по наст. время (5 месяцев)
Pyramida Technic, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Адміністративна підтримка: організація документообігу, ведення реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції.

• Організація роботи офісу: закупівля канцелярії, води, кави, витратних матеріалів.

• Координація персоналу: контроль графіків, організація зустрічей, планування подій.

• Комунікація: відповіді на дзвінки, листування, координація роботи з підрядниками та кур’єрськими службами.

• Підтримка керівництва: допомога у підготовці документів, звітів.

• Контроль чистоти і порядку в офісі: робота з клінінговими компаніями.

• Допомога відділу маркетингу

• Зняття показників лічильників

• Оплата рахунків в банку або через термінал

• Оформлення в 1С заявок + авансові звіти по ним в кінці місяця

Помічник HR (на аутсорсингу)

с 11.2022 по 01.2025 (2 года 2 месяца)
Talent Match, Київ (Пошук персоналу, HR)

•Опис вакансій, пошук кандидатів на job сайтах і передача їх рекрутерам
•Оформлення і виготовлення посвідчень для нових співробітників
•Збір загальних даних на випадок НС(підготовка форми для збору, слідкувала за заповненням форм, нагадувала email та особисто і по телефону для своєчасного ведення таблиці даних)
•Заповнення таблиць відпусток (робила розбивку по департаментам і відділам, слідкувала за своєчасним заповнення, робила нагадування щодо дедлайнів)
•Збір документів і оформлення працівника на роботу
•Заповнення картотеки особовими справами співробітників
•Підготовка і збір документів звільнених співробітників для подальшої архівації
•Онлайн або офлайн організація ознайомчих зустрічей з керівниками департаментів та відділів(формувала графікі зустрічей керівників і ТОП менеджерів із новими співробітниками, включаючи бронювання в календарях),
•Підготовка супровідних документів: вела базу даних співробітників з важливими даними, оновлювала щотижнево при прийомі новачків, оновлювала щомісячно телефонний довідник, оформлювала посадові інструкції,
•Виконання розсилок та збір підписів -ознайомлення з політиками і процедурами

Адміністративний менеджер

с 10.2020 по 10.2022 (2 года)
ТОВ GRC.UA, Київ (Пошук персоналу, HR)

- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією: прийом, реєстрація, передача адресату, облік, зберігання;
- Оформлення кур'єрських відправлень
- Пошук гостинець / квартир і поселення співробітників з регіонів
- Обеспечення життєдіяльності офісу (замовлення, контроль доставки і складання фінансової звітності)
- Проведення інвентаризації господарської частини компанії і техніки
- Організація і контроль ремонту в офісі;
- Пошук приміщення під офіс, пошук компанії перевізника, організація переїзду (при необхідності);
- Робота з постачальниками
- Відправка документів
- Координація та контроль роботи кур'єра і прибиральниці;
- Підготовка документів по прийому і звільненню співробітника;
- Підготовка робочого місця для нового співробітника;
- Допомога юристу в роботі з договорами (сканування, введення в реєстр, розкладка по папках)
- Підготовка спільно з маркетингом комплексних подарунків для клієнтів на свята;
- Допомога в організації корпоративів;

Офіс менеджер

с 08.2014 по 08.2020 (6 лет)
ТОВ " Архітектурне бюро Юнаков та партнери", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-Оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів
- Підготовка по вказівці керівника наказів, довідок, листів
-Прийом, реєстрація, зберігання, облік поступаючої, вихідної і внутрішньої кореспонденції,
-Організація прийому працівників і відвідувачів;
-Телефонне обслуговування;
-Контроль за святковими і ювілейними датами;
-Обробка пошти;
-Керування роботою всього офісу;
-Адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу;
-робота з первинною бухгалтерською документацією (часткове ведення кадрової справи)
-Організація свят та інших корпоративних заходів;
-Ведення звітності по відпустках, відгули і надурочних годинах
- Первинний пошук кандидатур за формально відповідаючих вимогам директора, рекомендація кандидата директору; участь у їхніх перемовинах, контроль за виходом претендента на роботу;

Образование

Національный педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова

Психолог, Киев
Высшее, с 2008 по 2013 (5 лет)

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • Email
  • MS Outlook
  • Windows
  • Робота з оргтехнікою
  • Адміністрування офісу
  • Ведення соціальних мереж
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Користувач 1С

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

- дотримання субординації,
- робота на результат,
- відповідальність,
- організованість,
- пунктуальність,
- порядність, відповідальність, надійність;
- організаторські здібності;
- креативність та винахідливість;
- прагнення до постійного розвитку інтелекту;
- здатність до об’єктивного аналізу інформації;
- адекватна самооцінка;
- здатність працювати в команді;
- комунікабельність;
- розумна ініціативність, стриманість, виваженість, у разі доцільності наполегливість;
- здатність до розумного ризику;
- поміркованість;

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: