Юлія
Личный помощник директора, секретарь руководителя, офис-менеджер, 13 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Харьков
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1897439
Рекомендации
Зарицкий Олександр Денисович
Генеральный директор, ДП Хмельницкстандартметрология
Дополнительная информация
Резюме
Шевченко Юлія Володимирівна
[
Дата народження: 18.06.1981р.
Сімейний стан: незаміжня
Освіта:Вища
Сучасна Гуманітарна Академія:
У напрямку «менеджмент»
Досвід роботи:
З 2004 року по 2010 працювала менеджером фірми «Alexandr D textile»
На фірмі Alexandr виконувала обов'язки менеджера з продажу тканин турецького виробництва, у відкритій філії в м.Брест (Беларусія) була керівником філії, на цій же фірмі працювала в м.Москва,керівник філії у м .Хмельницьком. Не одноразово брала участь у виставках текстильної промисловості в Москві, Стамбулі, Київі.
З 2010 року по 2012 менеджер фірми «ASLAN textile»
З 2012 року по 2013 рік працювала в ДП«Хмельницькстандартметрологія», де займала посаду секретаря-керівника.
Професійні навички і знання:
-приймання кореспонденції;
-ведення діловодства,виконання операцій із застосуванням комп’ютерної
техніки, призначеної для збирання,оброблення і подання інформації;
-підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
-організація проведення телефонних переговорів керівника;
-виконня роботи з підготовки засідань і нарад, які проводить керівник;
-здійснення контролю за виконанням виданих керівником наказів та розпоряджень;
-ведення контрольно – реєстраційної картотеки;
-забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки,канцелярським приладдям, створення умов, що сприяють його ефективній роботі;
-організація приймання відвідувачів;
-підтримання ефективної роботи офісу у відсутності керівника;
З середини 2013 по 2014 рік адміністратор ресторану «Містерія»
зустріч відвідувачів; підтримка комфорту і приємної атмосфери для гостей в залі; управління персоналом,вирішення конфліктних ситуацій. організація і проведення банкетів; ведення і облік каси; виконання службових доручень керівника.
З 2014-2017 рік вкомпанія «Alfa Pay» на посаді помічник директора, офіс – менеджер,секретар.
Виконання функції секретаря Компанії :
Документаційне забезпечення управління :
- прийом документів і особистих заяв на підпис Генерального директора Компанії;
- робота з кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення) прийом, реєстрація, передача адресатові, облік, зберігання;
уміння працювати з офісною технікою, комп'ютером (Word, Excel)
Підготовка нарад і засідань, що проводяться Генеральним директором (сповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний).
Організація зустрічі відвідувачів і гостей Компанії.
Замовлення авіа- і залізничних квитків, бронювання готелів.
Забезпечення життєдіяльності офісу :
Замовлення води в міру необхідності.
Замовлення канцелярії щокварталу.
З 2017 року та по цей час працюю в компанії "ТД"Нертус"
референт ,особистий помічник керівника
Таймінг керівника, організація зустрічей, зустріч відвідувачів, чай, кава;
•Прийом і розподіл дзвінків і факсів;
•Оформлення та відправка документів міжнародними кур'єрськими службами;
•Організація відряджень, особистих поїздок: пошук і покупка Авіа -, залізничних квитків, прокат авто;
•Підбір та бронювання готелів, ресторанів;
•Організація свят і заходів;
•Оформлення/Видача перепусток співробітникам/гостям;
•Організація робочого місця для гостей компанії;
•Пошукова робота;
•Робота з дієтологом щодо складання «плану харчування» керівника. Забезпечення його продуктами і напоями згідно з планом;
•Догляд за офісом та забезпечення його нормальної життєдіяльності;
•Оплата рахунків;
•Передача вказівок від керівника по відділах і контроль їх виконання;
Особливі якості:
Приємна зовнішність,професійний імідж, добре володію українською та російською мовами й письмом, культура ділового спілкування, комунікабельність, активна життєва позиція,акуратність,відповідальність,організованість,порядність,здатність швидко навчатись новому,емоційна стійкість,врівноваженість та адекватність у будь-яких стресових ситуаціях,вміння тактовно та чемно вести бесіду.
Похожие кандидаты
Адміністратор рецепції, офіс-менеджер
Харьков
Адміністратор на ресепшн, діловод, офіс-менеджер
Харьков
Секретарь-референт, офис-менеджер, помощник руководителя
16000 грн, Харьков
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, помічник керівника
Харьков
Офис-менеджер, помощник-ассистент руководителя, администратор, делопроизводитель
20500 грн, Харьков
Секретар-референт, адміністратор, офіс-менеджер
15000 грн, Харьков