Юлія
Оператор 1C, 15 000 грн
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1918419/
Опыт работы
Обліковець
с 11.2016 по 03.2024
(7 лет 5 месяцев)
ТОВ Будкомплект консалтинг, Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Ведення обліку товарів (відділ сантехніка): на складі, торгівельних точках. Ведення звітної документації, работа з постачальниками. Звірки з постачальниками щомісячно.
Помічник керівника
с 01.2015 по 10.2016
(1 год 10 месяцев)
Муж на годину, Одеса (Послуги для населення та бізнесу)
Работа з інтернет ресурсом; пошук та підбір майстрів; ведення необхідної документації та звітності; робота з клієнтською базою; виконання доручень керівника; замовлення друкованої продукції (магніти, буклети тощо)
Лаборант Кафедри адміністративного та господарського права
с 10.2013 по 11.2016
(3 года 2 месяца)
ОНУ імені І.І. Мечникова, Одеса (Освіта, наука)
Ведення кафедрального документообігу, складання звітності, виконання доручень керівника/ викладачів, прийом дзвінків, електронної пошти; замовлення канцтоварів та витратних матеріалів; забезпечення життєдіяльності кафедри; робота зі студентами.
Офіс-менеджер
с 08.2013 по 10.2013
(3 месяца)
Vele Rosse, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Ведення документообігу; підбір персоналу (первинна співбесіда); прийом дзвінків/електронної пошти; забеспечення життєдіяльності офісу; отримання/відправка кореспонденції; робота зі ЗМІ/Друкарнями; виконання доручень керівника
Секретар
с 01.2013 по 08.2013
(8 месяцев)
Партнер Estates, ріелторська компанія, Одеса (Нерухомість)
Ведення первинної документації; прийом та обробка вхідної кореспонденції; виконання доручень керівника/ріелторів; робота з рекламою; ведення бази куплі-продажу нерухомості; розміщення оголошень на рекламних сайтах
Секретар
с 05.2012 по 12.2012
(8 месяцев)
Агентство з працевлаштування, Одеса (Пошук персоналу, HR)
Робота з клієнтами (заповлення анкет); ведення документації; прийом дзвінків, перевірка електронної пошти; підбір вакансій для клієнтів.
Офіс-менеджер
с 12.2011 по 05.2012
(6 месяцев)
Автосалон Трек, Одеса (Автобізнес та автосервіс)
Ведення документації купівля-продаж; виконання доручень керівника; отримання та відправлення документації; прийом дзвінків, електронної пошти; робота з клієнтами; робота з МРЄО
Образование
КНУКіМ
Факультет: менеджмента і бізнеса, Спеціальність: Документознавство та інформаційна діяльність, Одеса
Высшее, с 2007 по 2012 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Областний спортивно-технічний клуб, автошкола
2010, 3 місяці
Знания и навыки
- MS Office
- Відповідальність
- Дисциплінованість
- Здатність до навчання
- Ведення документації
- Користувач ПК
- Користувач ChatGPT
- Знання графічних редакторів
- Уміння користуватись оргтехнікою
- Забезпечення життєдіяльності офісу
- Знання офісних програм
Знание языков
Украинский — свободно
Дополнительная информация
РОБОТУ ШУКАЮ ТІЛЬКИ ОНЛАЙН/ВІДДАЛЕНО. На даний момент я перебуваю в Польщі, номер телефону [
• Особисті якості: Маю аналітичний склад розум, висока працездатність, відповідальність, посидючість, готова до монотонної роботи. Обожнюю працювати з документами.
• Права категорії "В", безперервний стаж водіння 15 років. Маю авто.
• Шкідливих звичок немаю.
Похожие кандидаты
-
Системний адміністратор
30000 грн, Удаленно, Днепр -
Оператор 1C
Удаленно, Умань -
Оператор 1C
Удаленно, Дрогобыч -
Бухгалтер первинної документації, помічник бухгалтера, оператор 1С
Удаленно, Одесса -
Оператор 1C
15000 грн, Удаленно, Львов