Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Gennady

Керівник відділу підтримки та супроводу, Customer service, кол-центру

Вид занятости:
полная
Возраст:
51 год
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Операційний директор / Operations Manager (Trucking insurance)

с 11.2022 по 11.2024 (2 года)
U Trust Insurance Agency LLC (USA market, remote), Інші країни (Фінанси, банки, страхування)

Розвиток і оптимізація бізнес-процесів:
Аналіз і опис робочих процесів компанії за допомогою створення блок-схем, що дозволило значно підвищити ефективність операцій на 20% протягом першого року.

Впровадження та управління політиками і процедурами:
Розробка та впровадження операційних стандартів, політик і процедур для ключових підрозділів, що забезпечило уніфікацію роботи і зменшення помилок на 15%.

Управління відділом обслуговування клієнтів і щоденними операціями: Керівництво командою з 10+ осіб, включаючи підбір та навчання персоналу, контроль виконання завдань, організація робочих графіків. Створення відділу обслуговування клієнтів з нуля, впровадження стандартів обслуговування, метрик і дешбордів для контролю якості послуг, що дозволило збільшити швидкість вирішення запитів клієнтів на 30%.

Координація роботи між відділами:
Забезпечення ефективної взаємодії між різними підрозділами (продажі, фінанси, обслуговування клієнтів), що сприяло поліпшенню комунікації та пришвидшенню робочих процесів.

Впровадження CRM-систем і інших інструментів:
Успішне впровадження та оптимізація CRM-систем (Salesforce, Asana, Zendesk), що дозволило підвищити швидкість обробки заявок і покращити взаємодію з клієнтами.

Аудит якості та ефективності:
Регулярний аудит якості наданих послуг, виявлення та усунення «вузьких місць», що сприяло підвищенню рівня задоволеності клієнтів на 18%.

Керівник відділу клієнтського сервісу та підтримки

с 03.2019 по 12.2021 (2 года 9 месяцев)
A2B Direct UA, Київ (Транспорт, логістика)

Побудова та організація роботи відділу з нуля. Підбір, навчання та атестація персоналу. Забезпечення роботи з пошуку потенційних клієнтів, робота з існуючими клієнтами та організація вихідних дзвінків (холодні та теплі дзвінки) відповідно до корпоративних стандартів компанії. Постановка цілей і керівництво командою, аудит системи надання інформації та продажу послуг, контроль якості. Покращення навичок спеціалістів відділу, впровадження стандартів продажу, KPI, дешбордів. Організація і контроль роботи відділу, постановка цілей та завдань, дотримання графіка роботи та виконання обсягів продажів (щотижня, щомісяця). Регулярне збільшення продажів у своєму секторі (в середньому на 10% щомісяця). Аудит якості наданої інформації та проведення індивідуальних коучинг-сесій. Забезпечення взаємодії відділу з іншими підрозділами (ІТ, маркетинг) для ефективної роботи платформи. Проведення регулярних тренінгів для всіх працівників компанії, які працюють з клієнтами, щодо роботи платформи. Впровадження ІТ-рішень для тестування знань. Підготовка навчальної програми для зовнішніх клієнтів по використанню платформи.

TNT Express Project Manager/Керівник відділу розвитку міжнародних клієнтів

с 03.2015 по 11.2018 (3 года 8 месяцев)
Meest Express / Міст Експрес, Київ (Транспорт, логістика)

Організація та щоденне управління проєктом з доставки та очищення вантажів TNT Express з Європи в Україну, а також подальшої дистрибуції по країні. Оптимізація існуючих операційних процесів згідно зі стандартами якості TNT. Переговори з клієнтами, оформлення договорів, підготовка і погодження тарифних пропозицій для різних продуктів. Координація роботи служби обслуговування клієнтів TNT з підрозділами диспетчеризації та доставки. Регулярна підготовка та розсилка інструкцій з обробки вантажів TNT. Навчання та контроль за правильністю роботи співробітників з документацією TNT (оформлення вантажів, доставочні листи, авіанакладні та ін.). Координація роботи TNT з сервісними службами: бухгалтерією, ІТ, контролю якості, юридичним відділом та співробітниками інших підрозділів Meest Group, залучених до проєкту. Забезпечив досягнення ефективності проєкту з маржинальністю 10% та вище, підвищив рівень якості доставки з 68% до 84%.

Керівник відділу зовнішніх комунікацій та реклами

с 11.2011 по 12.2014 (3 года 1 месяц)
DPD Україна, Київ (Транспорт, логістика)

Адміністрування загальної маркетингової, рекламної та комунікаційної діяльності. Розробка, запуск і просування нових продуктів на ринку (щоквартально). Підготовка та проведення кампаній по ДМ-розсилці. Маркетингова підтримка відділу продажу і участь у процесі продажу. Сегментація клієнтів та аналіз структури продажів. Підготовка і розрахунок тарифів для основних послуг (2 рази на рік). Порівняльний аналіз роботи компанії та конкурентів на ринку. Адміністрування веб-сайту. Підготовка регулярних щомісячних міні-тренінгів для відділів продажу та обслуговування клієнтів. Підготовка і контроль виконання бюджету відділу.

Директор, Marketing operations

с 04.2010 по 10.2011 (1 год 6 месяцев)
MIRATECH, member of EDB group (IT), Київ (IT)

Відповідав за щоденну операційну маркетингову діяльність компанії. Забезпечення правильного використання бренду, участь у розробці бренд-бука та матеріалів для внутрішнього і зовнішнього використання. Підготовка матеріалів для кейсів та історій успіху. Організація loyalty-івентів для партнерів і співробітників. Підготовка і контроль виконання бюджету відділу.

Виконавчий директор

с 11.2008 по 02.2010 (1 год 3 месяца)
ADVERTISING EXPERTS UKRAINE Ltd., Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Адміністрування операційної діяльності і реорганізація роботи рекламного агентства. Реструктуризація відділу продажів, сегментація портфелю клієнтів. Написання процедур повсякденної роботи відділів та їх взаємодії. Підготовка мотиваційних схем для співробітників. Організація та проведення навчальних програм для персоналу.

Керівник відділу зовнішніх комунікацій та реклами

с 10.1994 по 09.2008 (13 лет 11 месяцев)
DHL INTERNATIONAL UKRAINE, Київ (Транспорт, логістика)

Запуск, розвиток і просування нових продуктів та послуг на ринку. Розробка, підготовка та здійснення рекламних кампаній (щоквартально). Підготовка і проведення кампаній по ДМ-розсилці (щомісяця). Маркетингова підтримка відділу продажу та участь у процесі продажу. Підготовка прес-конференцій, брифінгів і PR-заходів (щоквартально). Підготовка прес-релізів та статей для преси. Участь у розробці тарифної політики DHL в Україні, підготовка тарифних планів (2 рази на рік). Активна участь у ряді внутрішніх проєктів. Кампанії з брендингу та ребрендингу. Порівняльний аналіз роботи компанії та активності конкурентів на ринку. Адміністрування веб-сайту. Підготовка і контроль виконання бюджету відділу.

Образование

Київський Державний Лінгвістичний Університет

Факультет англійської мови та літератури, Київ
Высшее, с 1990 по 1995 (5 лет)

Викладач англійської та німецької мов та літератури

Знания и навыки

  • Комунікабельність
  • Уміння аналізувати
  • Управління командою
  • Впровадження системи KPI
  • Ведення CRM
  • Управлінські навички
  • Продаж B2B
  • Розробка мотиваційних профілів
  • Операційний менеджмент
  • Систематизація процесів
  • Ведення ділових переговорів
  • Operational management
  • Analytical thinking
  • Salesforce CRM Analytics
  • Business Process Management

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — свободно
  • Немецкий — начинающий
  • Итальянский — начинающий

Дополнительная информация

•Досвід та здатність продуктивно організовувати роботу колективу в умовах віддаленого режиму роботи
•Здатність брати на себе відповідальність, приймати рішення і досягати їх виконання.
•Навички успішного вирішення конфліктних ситуацій.
•Здатність працювати в кризових та стресових умовах.
•Більше 10 років досвіду ведення переговорів та участі в ланцюгу продажів.
•Досвід управління колективом.
•Значний досвід проведення рекрутингу, зокрема співбесід при прийомі на роботу.
•Просунутий користувач ПК, різноманітне програмне забезпечення.
•Спеціалізовані програми: EPIC APPLIED, MESH VI, ASCEND, Zendesk, Asana, Salesforce.
•Досвід організації різноманітних PR-заходів, спеціальних подій, а також побудови відносин з рекламними агентствами та представниками преси.
•Пройшов більше 10 різних курсів тривалістю від 3 до 14 днів у сфері продажів, маркетингу, проєктного менеджменту, реклами та зв'язків з громадськістю.
•Переклади з/на українську, російську та англійську мови.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: