Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 февраля 2019

Инесса

Администратор, 10 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
41 год
Город проживания:
Житомир
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Риелтор

с 09.2014 по наст. время (9 лет 8 месяцев)
АН "Елена", Житомир (Нерухомість)

- Консультация клиентов по вопросам покупки-продажи недвижимости,
- Подбор необходимой информации,
- Сопровождение сделок.

Дополнительная информация

Kовалик Інесса Володимирівна

Моб. Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Рік та місце народження 12.09.1982р. смт. Ланівці Лановецького району
Тернопільської області
Національність Українка
Сімейний стан Незаміжня
Освіта 01.09.2000р.- 31.01.2006 Житомирський державний технологічний університет. Спеціальність : „Облік і аудит”

Досвід роботи: 01.09.2014 по сьогоднішній час працюю в АН «Елена» агентом з нерухомості.
Основні обов’язки:

•Консультація клієнтів з питань купівлі-продажу нерухомості,
•Підбір необхідної інформації,
•Супроводження угоди з купівлі-продажу,

13.02.2014-30.04.2014 працювала в ПАТ „УкрСиббанк” адміністратором.
Основні обов’язки:
•Зустріч та консультація клієнтів,
•Направлення клієнтів до фінансових консультантів відповідно до їх потреби,
•Обробка вхідних і вихідних дзвінків,
•Робота із кур’єрськими службами,
• Контроль роботи і допомога із апаратом Cash-in і банкоматом.


01.05.2009-04.01.2013 працювала в ТОВ «ТРК Телеінформаційні технології» менеджером по обслуговуванню клієнтів.
Основні обов’язки:
•Зустріч та консультація клієнтів,
•Обробка вхідних і вихідних дзвінків,
•Приймання заяв,
•Контроль оплати за послуги ,
•Обробка та реєстрація поточної документації,
•Робота з офісною технікою,
•Виконання доручень керівника.

01.06.07-01.06.08 працювала у відділенні Київського ЗАТ ОТП в операційному відділі старшим економістом .
Основні обов’язки:
•обробка вхідних переказів в іноземній валюті,
•купівля, продаж та конвертація іноземної валюти,
•відправка іноземної валюти закордон за платіжним дорученням; комісія банків кореспондентів,
•заведення кредитів фізичних та юридичних осіб, амортизація комісії, заведення поруки та застави.
•винесення на прострочку та погашення прострочки.
•платіжні доручення у національній валюті. Облік депозитів. Овердрафти.
•винесення на сумнівну заборгованість.

01.03.2006-15.11.2006 працювала в Райффайзен банку Аваль в кредитному відділі.
Основні обов’язки:
• видача карткових кредитів,
•консультація по споживчим кредитам.

02.06.2003-30.01.2004 працювала в ДП „Експерт” бухгалтером – касиром.
Основні обов’язки:
•ведення касової книги, авансові звіти,
•нарахування та видача заробітної плати,
•головна книга, оборотно-сальдова відомість,
•складання фінансової та податкової звітності.



Знання комп’ютера: На користувальному рівні - Word, Excel,
1С Бухгалтерія (курси)
Володіння іноземними мовами:
Українська – рідна мова
Російська – вільно
Англійська – зі словником.

Особисті якості: Відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, добра, чесна,
вимоглива до себе та підлеглих

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: