Маряна
Бухгалтер з первинної документації, офіс-менеджер, адміністратор, 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1949632
Дополнительная информация
РЕЗЮМЕ
Мар’яна Нестер
Мета:
•Працевлаштування з подальшим професійним ростом.
Освіта:
• 09.2007 – 06.2008 - Національний університет “Львівська політехніка”, інститут економіки та менеджменту, спеціальність “Фінанси”, диплом магістра з економіки та підприємництва;
• 09.2003 – 06.2007 - Національний університет “Львівська політехніка”, інститут економіки та
менеджменту, напрямок “Економіка і підприємництво”, диплом бакалавра.
Курси:
• 11.09.2009 – 11.05.2010 - Мовна школа International House-Lviv (вивчення англійської мови);
• 04.05.2011 – 20.06.2011 – Львівський інститут бізнесу та інформатики (бухгалтерський облік, 1С: Підприємство в середовищі операційної системи Microsoft Windows).
Досвід роботи:
•. 01.09.2015 - 21.01.2018 - TB Fruit Polska, помічник бухгалтера.
• 01.02.2012 – 31.07.2015 – WOG Нафтова Компанія, фахівець з обліку нафтопродуктів;
• 02.08.2011 - 16.11.2011 – ТзОВ “Яблуневий дар”, обліковець департаменту виробничо-складської логістики;
•03.11.2008 - 02.06.2009 - ТзоВ “Ельпласт-Львів”, менеджер відділу активних продаж;
•08.09.2008 - 30.10.2008 - ТзоВ “Ельпласт+”, менеджер зв’язків із громадкістю;
•04.04.2008 - 05.05.2008 - ПП “Інсталпласт-ХВ”, проходила виробничу практику.
Основні посадові обов’язки:
•облік нафтопродуктів, супутніх товарів;
•облік первинних документів та ведення реєстрів (рахунки-фактури, прихідні та видаткові накладні, податкові накладні, акти виконаних робіт, ведення реєстру податкових накладних, виписка довіреностей);
•контроль за дебіторськими та кредиторськими розрахунками, підготовка актів взаєморозрахунків для контрагентів;
•контроль складських запасів, інвентаризація складських запасів;
•приймання і облік замовлень;
•контроль стану виконання замовлень, відвантажень;
•укладання від імені підприємства договорів купівлі-продажу;
•підготовка переддоговірної та тендерної документації;
•консультування клієнтів;
•формування та ведення клієнтської бази;
•вивчення й аналіз політики ціноутворення конкурентів.
Знання мов:
•Російська, українська – вільно;
•Англійська – початковий рівень;
•Польська – вище середній рівень.
Знання та навики:
•знання ділового етикету;
•впевнений користувач ПК, оргтехніки та офісних програм (Microsoft Word, Excel, Fine Reader, Internet Explorer, Outlook Express, 1С бухгалтерія версія (7.7, 8.2), Expert, WF-Fakir, WF-Mag;
•посвідчення водія категорії “В”, “C” з 2003 року.
Публікації:
•Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, кафедра фінансів.
М.К.Колісник, М.С.Нестер Дослідження фінансової стійкості підприємства.
Особисті якості:
•цілеспрямованість, наполегливість, пунктуальність, впевненість в собі, комунікабельність, бажання вчитися та примножувати досвід, вміння працювати в колективі, швидко вчуся новому.
Очікування від роботи:
•стабільність, набуття нового досвіду та знань, дружній колектив, достойний рівень заробітньої плата, можливість кар’єрного зростання.
Похожие кандидаты
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, секретар, мeнeджер з адміністративної діяльності
Львов
Офіс-, HR-менеджер, бухгалтер з первинної документації, адміністратор
Львов
Секретар, помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, діловод
20000 грн, Львов
Адміністратор офісу, бухгалтер, офіс-менеджер
10000 грн, Львов
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник керівника
20000 грн, Львов
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, консультант
Львов, Удаленно