Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 января 2007

Ирина

Специалист по учёту

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
44 года
Город:
Ровно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Руденко Ірина Петрівна
Дата народження: 1980р.
Сімейний стан: одружена
Діти: дата народження 2000р. .
Тел.. дом. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Тел..Моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
м. Рівне, вул.. Пр.Миру буд. 8, кв. 10
ОСВІТА
20 вересня 2004 – 02 вересня 2005 р.р. Національний Університет водного господарства та природокористування в м. Рівне отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Облік і аудит» та здобула кваліфікацію економіста

1997-2002р.р.Українській державний університет водного господарства та природокористування в м.Рівнеотримала повну вищу освіту за спеціальністю “Гідромеліорація” та здобула кваліфікацію інженера-гідротехніка.

ДОСВІД РОБОТИ:
10.01.2006 рік – по данний час ТОВ «Видавничий дім ОГО»
МЕНЕДЖЕР ПО ПЕРЕДПЛАТІ ТА КУР’ЄРСЬКОЇ ДОСТАВКИ
ОБОВ’ЯЗКИ:
Організація ефективної роботи служби;
Формування фінансової стратегії служби, підготовка фінансово-економічних планів;
Підготовка та контроль за виконанням бюджету служби;
Оптимізація використання ресурсів та підготовка звітів про фінансові результати діяльності служби
Контроль за роботою кур’єрів
Первинна бухгалтерія
Нарахування заробітної плати
В підпорядкуванні 20 чоловік
02 жовтня 2005р. – 16 грудня 2005р. «ППАФ Приват – аудит»
БУХГАЛТЕР
ОБОВ’ЯЗКИ: Складання, здача звітів по фондах: соціального страхування, безробіття, ТВП
Складання, здача звітів до державної податкової інспекції ( забруднення, ПДВ, ДР-1 ... )
Вносити данні в програму «1С – підприємство» відповідати за їх достовірність
Виконувати організацію проведеної роботи по комплексній обробці і обліку інформації
Контролювати і нести відповідальність за прийом і видачу документів строгої звітності
Регулярно проводити звірку документів строгої звітності

19 лютого 2003р – 18 грудня 2003р. “Українська акціонерна страхова компанія АСКА”
НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ ОБЛІКУ БАЗ ДАННИХ
ОБОВ'ЯЗКИ: Виконувати організацію проведеної роботи по комплексній обробці і обліку інформації
Контролювати і нести відповідальність за прийом і видачу документів строгої звітності
Регулярно проводити звірку документів строгої звітності
Здійснювати організацію роботи по забезпеченню філіалу страхової документації і контролювати її використання
Здійснювати зберігання і облік чистих, діючих, що закінчилися і зіпсованих страхових документів
Вчасно готувати звіти
Вести базу даних і відповідати за її достовірність
Складати базу даних для передачі її в Моторно Транспортне (Страхове) Бюро України
Розраховувати комісійну винагороду і додаткову заробітну плату страховому персоналу.
30 червня 2002 р. – 19 лютого 2003р. “Українська акціонерна страхова компанія АСКА”
СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ ВИПЛАТ
ОБОВ'ЯЗКИ:Проводити реєстрацію страхових подій, прийом, реєстрацію, перевірку і оформлення документів, необхідних для виплати страхових відшкодувань
Проводити розслідування страхових подій
Здійснювати організацію і перевірку експертної оцінки потерпілого об’єкта страхування (складати акт страхової події, протокол огляду, направляти запити в компетентні органи)
Виконувати розрахунок суми виплати страхового відшкодування
Виконувати облік проведених виплат страхового відшкодування
СЕКРЕТАР-РЕФЕРЕНТ І ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ЗА КАДРОВУ РОБОТУ (засумісництвом)
ОБОВ'ЯЗКИ:Підготовка наказів до підпису
Підбір персоналу
Облік кадрової роботи (особові справи , призначення і переміщення персоналу філіалу).
ДОДАТКОВІ ЗНАННЯ
1С: Бухгалтерия 7.7., Парус: "Підприємство”, Windows NT, XP, Microsoft Excel, Microsoft Word, Internet, електронна пошта, англійський зі словником
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Енергійна, порядна, комунікабельна.
РЕКОМЕНДАЦІЮ, при необхідності, може надати головний бухгалтер РФ ЗАТ “УАСК АСКА” ( тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»))
-організація ефективної роботи фінансово-економічного відділу ТОВ;
-формування фінансової стратегії компанії, підготовка фінансово-економічних планів;
-підготовка та контроль за виконанням бюджету ТОВ;
-оптимізація використання ресурсів та підготовка звітів про фінансові результати діяльності.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: