- PRO
Ігор
Директор операційного департаменту банку, заступник голови правління
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 53 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2015855/
Опыт работы
МСБ+інвестування
с 09.2017 по наст. время
(7 лет 11 месяцев)
Приватний підприємець, Київ (Приватний підприємець (МСБ))
Доцент кафедри фінансів, банківської та страхової справи
с 09.2012 по 09.2021
(9 лет)
Навчально-науковий Інститут менеджменту, економіки та фінансів МАУП, Київ (Фінансова освіта)
Доцент кафедри фінансів, банківської та страхової справи Навчально-наукового Інституту менеджменту, економіки та фінансів МАУП.
Наукове звання: Професор банківської і страхової справи. Атестат академічної ради Міжнародної Кадрової Академії ВЗ№1126.
Курси лекцій та тренінгів з фінансів та банківської справи для студентів заочної форми навчання.
Заступник Голови Правління
с 07.2009 по 11.2009
(4 месяца)
Активбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
7.2009 - 11.2009: «Актівбанк». Заступник Голови Правління (Operations, IT, PI).
Удосконалення / налагодження / контроль роботи / процесів в підпорядкованих підрозділах:
Департаменті кредитного адміністрування, Департаменті платіжних систем; Департаменті ІТ; Операційному Департаменті (операції + методологія + безпека). Контроль діяльності відділень.
Досягнення.
Операційний прибуток +540 тис долл. за квартал. Переглянут функціонал, розділені операції бек і фронт офісу та введена система КРІ в Операційному Департаменті та Департаменті по обслуговуванню карток.
Директор Департаменту супроводження операцій (Operations)
с 11.2007 по 07.2009
(1 год 8 месяцев)
«Надра» банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
11.2007 - 7.2009: «Надра» банк. Директор Департаменту супроводження операцій (до 217 штатних співробітників в ЦО + в регіональних управліннях ~ 300 співробітників). Operations, IT, PI.
Результативне керування п'ятьома операційними Управліннями банку (платіжні системи, кредити, депозитні рахунки, моніторинг та колекшн.).
Участь у розбудові мережі відділень.
Забезпечення роздрібної діяльності банку:
Неторгові операції:
- відкриття / закриття депозитних, поточних і т.д. рахунків.
- перекази ВЮ, Юністрім, Травелекс, СЕП, SWIFT.
- проплата дорожніх чеків. Супровід тарифних пакетів для малого і середнього бізнесу. Супровід ФГВ. Комунальні платежі. Електронні ваучери.
- аналіз звірок роздрібних систем.
- касовий блок: керівництво проектом зі зміни робочого місця та функціоналу / операцій касира.
- перерахування / проводки по неторговим операціям.
Кредитні операції:
- повний супровід (абсолютно всі операції) від моменту закінчення продажу кредиту до списання з позабалансу.
Карткові операції:
- повний супровід від моменту заповнення анкети до видачі картки клієнту і подальшого моніторингу операцій.
Різне:
- підготовка звітності в НБУ і МПС, внутрішньої звітності;
- удосконалення IT, спільне написання програм, мінімізація ручних операцій;
- оформлення кредитних договорів, супровід кредитів;
- вирішення спірних, конфліктних ситуацій виникають при обслуговуванні клієнтів: овердрафти / робота з дебіторами, шахрайські операції, технічні збої, втрата грошових переказів, помилки співробітників;
- моніторинг / виявлення нестандартних операцій клієнтів, співробітників, шахраїв.
Щоденний контроль виконання завдань, робота над помилками і заходами які дозволяють запобігти проблемам в майбутньому. Результативні переговори з важливими клієнтами банку. Допомога в побудові забезпечення роботи корпоративного бізнесу.
Досягнення.
Співпраця з міжнародними компаніями Visa, MC та інш. (отримання на розвиток банку близько 900 тис. долл). Вдосконалення та впровадження в банку нових ІТ програм.
Створення центру збору прострочених кредитів (единий підрозділ який давав прибуток, до 74 млн. грн на місяць, і дозволив вижити банку підчас кризи 2008 року). Зміна всіх діючіх інструкцій, технологічніх карт і положеннь для отримання більшої швидкості, прозорості та якості операцій, отримання більшого прибутку та покращеня умов праці співробітників. Зменшені операційні витрати.
Від економіста до Заступника Директора Департамента
с 12.1997 по 11.2007
(9 лет 11 месяцев)
"РайфайзенбанкАваль", Київ (Фінанси, банки, страхування)
06.2006 - 11.2007: "Райффайзен банк Аваль". Центральний офіс. Заступник Директора Департаменту (до 200 штатних співробітників в ЦО + вертикаль ~ 350 співробітників в Дирекціях). Operations, PI.
Управління великим колективом одного з найбільших роздрібних банків, виконання складних системних завдань, повна підтримка роботи відділень всій мережі банку. Керівництво бізнесом платіжних карт (7 млн. карток). Розробка нових продуктів та ко-брендінгових програм. Супроводження та удосконалення операцій з чеками, монетами, грошовими переказами та всіма інш. роздрібними продуктами. Організація тендерів з аутсорсингу.
Досягнення.
Результат співпраці з міжнародними компаніями Visa, MC та інш., крім загального прибутку банку, отримання на розвиток банку близько 2,3 млн. долл.
Покращена процедура зберігання і розсилки монет, рекламних матеріалів у відділення, автоматизовані процеси супроводу грошових переказів, створення “з нуля” колекшн центру, релокація та покращення роботи Інформцентру та інш.
Залучення торговців на прийом карток AmEx: збільшення мережі та прибутку банка в 8 разів. Перемовини, укладення нових договорів з Українськими банками агентами: збільшена депозитна база на 12млн долл та загальні прибутки від агентів.
Голова Головного кредитного комітету за споживчими кредитами Центрального офісу:
видано близько 700 тис. шт. потреб кредитів, при цьому якость всього роздрібного портфелю з 3,7% прострочки.
1997 - 06.2006: "Аваль". Центральний офіс. Інспектор, спеціаліст, провідний економист. Начальник сектора, начальник відділу моніторингу, Начальник управління забезпечення Департаменту роздрібного бізнесу. Operations, IT, PI, Security, Credits, Cards (до 64 штатних співробітника + вертикаль в Дирекціях ~ 250 чоловік).
Створено ефективно працюючий підрозділ «Back» офісу банку. Змінено й налагоджені процеси і технології роботи в п'яти відділах Центрально офісу Мережа (24 обласні Дирекції, 1400 відділень) - реорганізація відділів забезпечення та моніторингу в мережі, зміна функцій, технологій і процесів; контроль за виконанням поточної та позапланової роботи.
Відповідальність за своєчасне і якісне впровадження продуктів, та контролю всіх роздрібних ризиків. Удосконалення та впровадження нових ИТ продуктів. Розроблено нові програми моніторингу банківських операцій та шахрайства. Результат - відвернені збитки банку на суму понад мільйон доларів.
Образование
SIC Academy (Великобританія)
МВА "Найкращі практики", Київ
Высшее, с 2010 по 2012 (2 года 8 месяцев)
Освіта
-2010-2012 р. SIC-ACADEMY(Великобританія), MBA, Master of Business Administration. Diploma Reg. №:SIC.MBA.18/02-41;
-1993-1999 р. Державна Академія транспорту КІЗТ. Спеціальність: Менеджмент. Кваліфікація: Інженер-економіст. Диплом спеціаліста МА НХ №001155 від 30 червня 1999р.
Інше навчання:
- Cambridge (England). Visa Bank Card Business School;
- Спайдер. Курс – Project Management for Executives;
- Nordic Training International. Эффективная коммуникация в команде;
- Киево-Могилянская бізнес-школа. Strategic skills та Manager‘s skills;
- MasterCard Europe. Effective Fraud & Risk Management Courses
- Навчання в банках Райфайзенгруп в різних країнах.
- Банківськи курси і семінари в Польщі, Німеччині, Росії, Англії, Шотландії, Канаді та Південній Африці.
Дополнительная информация
Робочі / проектні групи - зміна методології банківських операцій, зміна ІТ систем, оптимізація процесів і операційних функцій, перебудова роботи Інформаційного Центру, побудова Колекшн Центру, розробка програм оплати праці та мотивації персоналу і т.д.
Досягнення.
Введення нових форм KPI, централізація роздрібних функцій в трьох банках.
Створення колекшн центрів в двох банках (м'який збір боргів, 90+):
- введення нової структури, опис, затверджений нового порядку процесу збору боргів, введення системи заохочень. Результат (приклад Надрабанк) – підвищення збору проблемних боргів з 32 тис.грн до 74 млн.грн на місяць.
Розрахунки зі страховими компаніями (в двох банках):
- створена нова структура; набраний, навчений персонал. Результат збільшені збори платежів СК в 7 разів.
Вдосконалення еміссії карт. Результат (приклад Авальбанк): економія витрат 826 025дол США в рік. Укладення нових договорів з постачальниками ПІН - конвертів і пластикових карт. Щорічна економія близько 579 319грн. Договора про співпрацю з МПС (результат: дохід банку до 1,5 млн. Дол . і до 300 тис. Євро).
Налагодження роботи Інформаційного Центру РайфайзенбанкАваль:
- при 7 тис. зверненнях клієнтів щодня, підняття рівня дозвону з 66 до 98,8%, знижений час очікування клієнта на лінії з 80с до 7с., зупинена плинність кадрів, підвищено якість обслуговування кліентів і рівень знань співробітників.
Розроблено ряд нових нормативних документів в трьох банках. Розробка і впровадження нової концепції всіх роздрібних ризиків (Аваль). Результат - щомісячне поліпшення якості портфеля фізичних осіб.
Зменшено термін доставки карт в відділення з 2 тижнів до 3 днів в Аваль банку.
Розробка нових програм і впровадження нових способів моніторингу карткових операцій. Результат - попереджено шахрайство на суму понад мільйон доларів в Аваль банку.
Покращена процедура зберігання та розсилки монет, рекламних матеріалів, автоматизовані процеси супроводу грошових переказів в трьох банках.
Заохочення/нагороди:
2007р. - Диплом асоціації банків членів платіжних систем «ЕМА»: Найкращий фахівець по боротьбі з шахрайством в банках України.
2006р. - Подяка Правління «РайфайзенбанкАваль»;
2005р. - Золотий знак «РайфайзенбанкАваль»; 2004р. - Пам'ятний подарунок «Аваль» Банку;
2002р. - Почесна грамота «Аваль» Банку; 1999р. - Пам'ятний подарунок «Аваль» Банку.
Особисті якості
Надійність, порядність, досвідченість та праця на результат.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Приватний підприємець, Приватний підприємець, 8 лет
- Доцент кафедри фінансів, банківської та страхової справи, Навчально-науковий Інститут менеджменту, економіки та фінансів МАУП, 9 лет
- PRO
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Приватний підприємець, Приватний підприємець, 7 лет 11 месяцев
Похожие кандидаты
-
Заступник керівника відділу
80000 грн, Киев, Кропивницкий -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Киев, Харьков -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Киев, Днепр , еще 4 города -
Керівник відділу
Киев, Винница , еще 7 городов -
Керівник с/г підприємства, керуючий, головний інженер, механік
Киев, Днепр , еще 3 города -
Операційний директор
Киев