Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 апреля 2024 PRO

Микола

Business analyst, 80 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
34 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бізнес-аналітик

с 06.2023 по наст. время (11 месяцев)
Fozzy Group Логістика, Київ (Транспорт, логістика)

В мої обов'язки, як ВА входить наступне:
- збирання вимог від зацікавлених осіб створення прототипів, формалізація вимог в документі, або на Confluence (залежно від проекту, або рівня доступу замовників);
- проведення воркшопів, як із замовниками так і в середині команди розробки (брейншторми);
- створення прототипів, ТЗ а також інших артефактів необхідних для вирішення потреб замовника;
- створення BPMN діаграм бізнес-процесів компанії за принципом "as is" а також "to be";
- декомпозиція вимог та створення тасок на розробників щодо реалізації зібраних вимог;
- відслідковування змін вимог, оновлення документації, описів, прототипів, тощо.
- взаємодія із розробниками, тестувальниками протягом життєвого циклу розробки.
В компанії одночасно залучався до декількох проектів в якості як ВА, так частково і як РМ (консолідуючи інформацію від бізнесу та у більш формалізованому вигляді передаючи на інші команди розробки).
Команди працюють як правило по Scram, документація в Confluence, таски і задачі в Jira.
С SQL не маю практичного досвіду, але саму суть розумію, хоча звісно самостійно запити до БД побудувати не вмію, поки що.
В розробці АРІ не приймав участі, хоча знову ж таки - принципи та логіку розумію, а решту готовий вивчати та практикувати безпосередньо на проекті.

Бізнес-аналітик

с 10.2022 по 06.2023 (8 месяцев)
Укрпошта, Київ (Транспорт, логістика)

Працював бізнес-аналітиком в відділі розробки продуктів.
На посаді виконав наступне:
- створив концепцію впровадження Електронної марки, по аналогу електронної марки пошти США;
- покращив особистий кабінет користувача, що підвищило клієнтоорієнтованість кабінету.
В роботі безпосередньо створював презентації, схеми, ТЗ на інші артефакти необхідні для досягнення поставленої мети.
В роботі використовував інструменти: Camunda, Redmine, Paint та інші.
В роботі використовував інструменти: Camunda, Redmine, Paint та інші.
Фактично обов'язки були змішані: це був ВА і РО що в свою чергу було гарно, адже я був більш залучений в продукт, а це те, що мені подобається в роботі ВА.
Вмію бути самостійною одиницею в роботі, а також готовий організовувати роботу та об'єднувати членів команди для досягнення результату.

Бізнес-аналітик

с 10.2021 по 01.2023 (1 год 3 месяца)
Ukrpay, Киев (IT)

Працював бізнес-аналітиком в IT компанії, програмні застосунки, або мобільні додатки власного програмного забезпечення у фінансовій сфері, як для банків, так і для інших фін. компаній.
Ці продукти успішно допомагають клієнтам компанії надавати послуги своїм клієнтам (а оскільки це фінансовий сектор - вибагливим клієнтам) та постійно збільшувати їх кількість.
У роботі використовую всі ті необхідні артефакти, підходи бізнес-аналізу, які допомагають зрозуміти потреби клієнта та створити завдання на команду розробників, що ж саме потрібно реалізувати, задля задоволень потреб замовника.
Зв’язок із стейкхолдерами тримаємо, як правило, через Jira, Telegram, чи за допомогою конференцій в Zoom, при чому досить поширено можемо комунікувати через різні месенджери, корпоративну пошту, особисті зустрічі в офісі замовника, тощо.
Основна методологія, згідно якої працює компанія - Kanban, але це не значить, що я не знаю суть принципів інших методологій, просто вони у нас не використовувались.

Головний економіст супроводження процесів

с 07.2019 по 10.2021 (2 года 3 месяца)
АТ "Ощадбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Працював у відділі супроводження бізнес-процесів, найголовніше завдання якого - забезпечення та підтримка безперебійної роботи контакт-центру, а також його працівників.

Це досягається різними шляхами, зокрема, але не виключно:
- плідна комунікація із іншими відділами задля усунення тих чи інших проблем, які можуть виникати при роботі як програмного забезпечення так і периферійного обладнання тощо;
- прийняття участі у створенні та постановці розробникам ТЗ на зміну, розширення, доопрацювання чи актуалізацію програмного забезпечення чи веб-застосунків на базі яких побудовані бізнес-процеси;
- тестування отриманих рішень від підрядників /субпідрядників згідно раніше виставлених ТЗ, а також перегляд актуальності закладених вимог в самому ТЗ до діючої моделі;
- безпосередня підтримка працівників контакт-центру в якості technical support задля усунення несправностей в роботі ПО чи обладнання;
- участь у навчанні нових працівників, надання рекомендацій працівникам щодо правильності використання ПЗ, створення інструкцій в межах компетенції відділу;
- комунікація з розробниками, підрядниками, субпідрядниками та іншими партнерами задля підтримки та розвитку сучасних бізнес-процесів на яких побудована логіка роботи контакту-центру;
- взаємодія з платіжними системами (Visa, MC) в межах компетенції;
- інші завдання від керівництва.

Образование

Київський Університет Ринкових Відносин

Фінанси та кредит, Київ
Высшее, с 2012 по 2017 (4 года 5 месяцев)

Магістр фінансів

Дополнительное образование и сертификаты

Hillel

2022, курс бізнес-аналізу

Campus - навчання з розвитку управлінських навичок

2023

Знания и навыки

MS Office Service Desk MS Excel Jira Confluence Agile Redmine MS Paint Figma Kanban Camunda Робота в команді Ведення переговорів Самомотивація Самостійність Організованість Цілеспрямованість Оптимізація бізнес-процесів Користувач ERP-системи Постановка задач Написання ТЗ Стресостійкість Створення прототипів Адаптивність Управління командою Аналітичне мислення SQL BPMN

Знание языков

  • Русский — продвинутый
  • Английский — начинающий
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Пунктуальний, відповідальний, чесний.
Загальний банківський досвід складає більше 6-и років.
Аналітичний склад розуму.
Швидко навчаюсь новому.
Не боюсь братись за складні задачі - таким чином я розвиваюсь і це мені подобається.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: