Резюме от 13 января 2019

Колганова Оксана Владимировна

Финансовый руководитель

Полная занятость.

Возраст:
46 лет
Город:
Киев
Готов переехать в:
Днепр, Другие страны, Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон, адрес и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Образование

Донецький національний університет

«Економіка підприємства», Донецк
Высшее, с 09.1996 по 06.2001 (4 года 9 месяцев)

Донецький економічний технікум

« Бухгалтерський облік», Донецк
Среднее специальное, с 09.1987 по 06.1990 (2 года 9 месяцев)


Дополнительное образование

  • Семінари та тренінги з фінансового та управлінського обліку, кризового та інвестиційного менеджменту. (2015,2016,2017рр)
  • диплом ДИПиФР (складання фінансової звітності за міжнародними стандартами) (2010р)
  • сертифікат СAP (міжнародний бухгалтер-практик) (2008р)

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Досвід роботи:
2016-2018рр. Віддалена робота (закордонний контракт)-Вид діяльності: • Управління активами (осн. засобами) - оренда, продаж, безоплатна передача, лiквидацiя, витяг зворотних матеріалів і вторсировини для продажу. • Будівництво пром. комплексів, екологічні заходи.До складу входить три відокремлені підрозділи без права юридичної особи та 63 підрозділами. У підпорядкуванні бухгалтерія та фінансовий відділ (30 осіб).
Додатково участь в розробці проектів (структурування бухгалтерського обліку; автоматизація обліку неприбутк. організацій; супровід перевірки контролюючих органів; впровадження нових бізнес – процесів та бюджетування; підбір кадрів фінансової та бухгалтерської служб), написання дипломних робіт та підготовка презентацій з фінансової тематиці, аутсорсинг-лекцiї.
2013 -2015рр. Керівник Департаменту з фінансів, головний бухгалтер ТОВ «Шахтспецстрой» Компанi Corum Group SCM (м. Донецьк, м. Запоріжжя, м. Київ)
Вид діяльності:
Будівельно – монтажні роботи в Україні, гірничі роботи за межами України, експортні операції з продажу обладнання машинобудівних заводів, ремонти, добича гіпсу, проектні послуги.
Обов`язки:
•Впровадження нового регламенту управлінського обліку, фінансового контролю.
•Автоматизація обліку та контролю витрат грошових коштів в 1С Консолідація, впровадження 1С УПП (всіх інтерфейсів обліку, у тому числі бюджетування).
•Складання бюджету операційної та інвестиційної діяльності (Бюджет доходів та витрат (EBITDA), Бюджет руху грошових коштів, Оборотний капітал, Баланс и т. п), моніторинг виконання бюджету, факторний аналіз відхилень.
•Контроль бухгалтерського, податкового, управл.обліку.
•Трансформація обліку за МСФЗ, корпор.коригування внутрішньо групових оборотів, фiнансова звiтнiсть,аудит-Ernst & Young.
•Узгодження договорів в 1С Документообіг, контроль взаєморозрахунків, валютних операцій.
•Розробка бюджету довгостр. проектів гірських та будівних робіт (Індія, В'єтнам, Росія, Казахстан) з поставкою обладнання; розрахунок ефекту інвестиційних проектів, моніторинг виконання проектів. Вiдкриття представництв, фiлiй •Розробка бізнес-плану з «0» для нового напрямку діяльності. Побудова прогнозних фінансових моделей. Контроль процесу інтеграції та викупу бізнес – напрямки.
•Автоматизація нових систем оплати праці , мотивації персоналу – постановка ТЗ.
2011- 2012рр. Керівник Департаменту фінансів з функціями головного бухгалтера в
ТОВ «Сервісна компанія «Гірничі машини » (Corum Group SCM).
Вид діяльності:
Оптова торгівля запчастинами для обладнання, послуги сервісного обслуговування, поточний та капітальний ремонт обладнання, транспортні та інжинірингові послуги.
Обов'язки:
•Впровадження єдиної методології регламентів управлінського обліку, положень.
•Бюджетування: складання поточних планів, бізнес-плану, моніторинг виконання бюджетів операційної та інвестиційної діяльності (Бюджет доходів та витрат (EBITDA), Бюджет руху грошових коштів, Оборотний капітал, Баланс и т. п).
•Фінансовий контроль руху грошових коштів, оптимізація постійних витрат.
•Контроль бухгалтерського та податкового обліку, податкове планування, узгодження договорів.
•Контроль операцій фінансового лізингу авто транспорту,страхування, робота з банками – відкриття кредитів, овердрафтів, оформлення банківських гарантій для участі в тендерах.
•Впровадження програми 1С УПП з «0».
•Складання корпоративного управлінського звіту за МСФЗ.
2008 - 2011рр – Керівник Департаменту обліку – Головний бухгалтер в ТОВ «Вуглетехнік» компанії Coal Energy.
Вид діяльності:
Оптова торгівля обладнанням, матеріалами, вугіллям, будівельно-монтажні та проектні роботи на видобувних та уранових підприємствах,гірничі роботи, ремонти, оренда, трансп.послуги.
Обов'язки:
•Контроль і організація бухгалтерського, податкового обліку.
•Впровадження 1С УПП (перехід з 1С 7.7).
•Участь у проекті із переходу на IPO(взаємодія з Baker Tilly).
•Планування податкового навантаження.
•Підготовка тендерної документації, бізнес-планів для зовнішнього кредитування.
•Контроль бюджетного цільового фінансування (виконання кошторисів Кб 2в, підтвердження витрат). Взаємодія з органами КРУ.
•Операції з цінними паперами, взаємодія з банками.
•Фінансовий контроль руху грошових коштів, виконання договорів.
2005 - 2008рр – Заступник директора з фінансових питань, головний бухгалтер в групі підприємств: ТОВ «Інженерна компанія «Донбасенергоресурси», ТОВ«РЕГІОНІНФОРМ», ТОВ « Ворошиловський експлуатаційний вузол ».
2003-2005рр- Фінансовий директор, головний бухгалтер в групі підприємств Благодійний фонд,ТОВ «Суспільний діалог»
2001 - 2002рр – СПД з надання аудиторських послуг, відновлення обліку малих підприємств.
1993-2001рр– Головний ревізор оподаткування юридичних осіб,начальник відділу аудита фізичних осіб в податкової інспекції.
1991-1992рр – Економіст з ціно утворювання, бухгалтер на Краматорському заводі «Енергомашспецсталь» .
Маю водійські права (катег.В), біом. закорд.паспорт.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: