Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 сентября 2023 PRO

Оксана

Финансовый директор, главный бухгалтер

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
51 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фінансовий консалтінг

с 02.2021 по 10.2021 (8 месяцев)
Проект, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Проект ліквідації (припинення) іноземної юридичної особи, іноземного утворення без статусу юридичної особи, контрольовані фізичною особою - резидентом України. ( З метою звільнення прибутку від оподаткування у 2022 році).

Фінансовий директор

с 06.2020 по 12.2020 (6 месяцев)
ТОВ «НОВАЛІК ФАРМА», Київ (маркетингова фармацевтична компанія з просування лінійки БАДів та лікарських засобів,виробництво на умовах давальницької сировини, імпорт, збут через дистриб'юторів.)

Управління казначейством, бухгалтерією, фінансовими аналітиками (Quadrasoft CRM), фінансовими контролерами, фахівцями маркетингових досліджень ринку.
Виконані завдання:
1. Діагностика фінансового положення, бізнес - процесів.
2. Аудит бухгалтерського і податкового обліку, контроль податкового навантаження.
3. Оцінка достовірності обліку і повноти використання системи 1 С УТП, інших джерел вихідних даних.
4. Визначення рівня кваліфікації та потенціалу співробітників фінансово - аналітичної служби.
5. Складання плану дій щодо поліпшення фінансових показників ефективності, злиття юридичних осіб та обліку СПД фізичних осіб.
6. Визначення структури управлінської та аналітичної звітності, їх поєднання / консолідація.
7. Моделювання сценаріїв розвитку бізнес - напрямків, планування / прогнозування бажаного результату у вигляді презентацій.
Досягнення:
вихід на точку беззбитковості, отримання операційного та чистого прибутку, поліпшення фінансового циклу, оборотності товарних запасів, управління ефективністю маркетингових інструментів. Проект контролю результату за принципом Продукт-Продаж-Прибуток (від Я до А), участь у підготовці бренд планів 6 продуктів для збільшення частки ринку.

Образование

Донецький національний університет

«Економіка підприємства», Донецк
Высшее, с 1996 по 2001 (4 года 9 месяцев)

Донецький економічний технікум

« Бухгалтерський облік», Донецк
Среднее специальное, с 1990 по 1993 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Семінари та тренінги з фін. та упр.обліку, кризового та інвест.менеджменту,KИК; КЕКВ та бюдж. кошториси,фін.моделі

2015-2020рр

диплом ДИПиФР (складання фінансової звітності за міжнародними стандартами IFRS)

2010р

сертифікат СAP (міжнародний бухгалтер-практик GAAP)

2008р

Знания и навыки

MS Excel M.E.Doc MS PowerPoint MS Outlook 1С УТП CRM 1С УВП Інтернет-банкінг Банківська справа Бюджетування Документообіг Консолідація

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

2016-2019. Робота за кордоном. Заступник
директора по аптечної мережі •оптова та роздрібна торгівля медикаментами, мережа аптек, склад, ремонт медичного обладнання. Підготовка бізнес плану розширення-відкриття підрозділів, підвищення рівня рентабельності, чистого прибутку.
Банкiвськi операцii нерезидентiв рiзних юрисдикцiй,пiдготовка документiв для мiжнародного аудиту,KИК;контроль фінансів.
Заступник директора (Бухгалтерія та фінансовий відділ -30 осіб)- Неприбуткова організація, облік по КЕКР.
• Управління активами - оренда, продаж, безоплатна передача, лiквидацiя, витяг зворотних матеріалів і вторсировини для продажу. • Будівництво пром. комплексів. В підпорядкуванні 63 підрозділи.
2011 -2015рр. Директор департаменту з фінансів, головний бухгалтер ТОВ «Шахтспецстрой» Компанi Corum Group SCM (м. Донецьк, м. Запоріжжя, м. Київ)
Вид діяльності:
Будівельно – монтажні роботи в Україні, гірничі роботи за межами України, експортні операції з продажу обладнання машинобудівних заводів, ремонти, добича гіпсу, проектні послуги.
Обов`язки:
•Впровадження нового регламенту управлінського обліку, фінансового контролю.
•Автоматизація обліку та контролю витрат грошових коштів в 1С Консолідація, впровадження 1С УПП.
•Складання бюджету операційної та інвестиційної діяльності (Бюджет доходів та витрат (EBITDA), Бюджет руху грошових коштів, Оборотний капітал, Баланс и т. п), моніторинг виконання бюджету, факторний аналіз відхилень.
•Контроль бухгалтерського, податкового, управл.обліку.
•Трансформація обліку за МСФЗ, корпор.коригування внутрішньо групових оборотів, фiнансова звiтнiсть,аудит-Ernst & Young.
•Узгодження договорів в 1С Документообіг, контроль взаєморозрахунків, валютних операцій.
•Розробка бюджету довгостр. проектів гірських та будівних робіт (Індія, В'єтнам, Росія, Казахстан) з поставкою обладнання; розрахунок ефекту інвестиційних проектів, моніторинг виконання проектів. Вiдкриття представництв, фiлiй •Розробка бізнес-плану з «0» для нового напрямку діяльності. Побудова прогнозних фінансових моделей. Контроль процесу інтеграції та викупу бізнес – напрямки.
Директор департаменту фінансів з функціями головного бухгалтера в
ТОВ «Сервісна компанія «Гірничі машини » (Corum Group SCM).
Вид діяльності:
Оптова торгівля запчастинами для обладнання, послуги сервісного обслуговування, поточний та капітальний ремонт обладнання, транспортні та інжинірингові послуги, фін.лізинг автотранспорту.
Обов'язки:
•Впровадження єдиної методології регламентів управлінського обліку, положень.
•Бюджетування: складання поточних планів, бізнес-плану, моніторинг виконання бюджетів операційної та інвестиційної діяльності (Бюджет доходів та витрат (EBITDA), Бюджет руху грошових коштів, Оборотний капітал, Баланс и т. п).
•Фінансовий контроль руху грошових коштів, оптимізація постійних витрат.
•Контроль бухгалтерського та податкового обліку, податкове планування, узгодження договорів.
•Контроль операцій фінансового лізингу авто транспорту,страхування, робота з банками – відкриття кредитів, овердрафтів, оформлення банківських гарантій для участі в тендерах.
•Впровадження програми 1С УПП з «0».
•Складання корпоративного управлінського звіту за МСФЗ.
2008 - 2011рр – Керівник Департаменту обліку – Головний бухгалтер в ТОВ «Вуглетехнік» компанії Coal Energy.
Вид діяльності:
Оптова торгівля обладнанням, матеріалами, вугіллям, будівельно-монтажні та проектні роботи на видобувних та уранових підприємствах,гірничі роботи, ремонти, оренда, трансп.послуги.
Обов'язки:
•Контроль і організація бухгалтерського, податкового обліку.
•Впровадження 1С УПП (перехід з 1С 7.7).
•Участь у проекті із переходу на IPO(взаємодія з Baker Tilly).
•Планування податкового навантаження.
•Підготовка тендерної документації, бізнес-планів для зовнішнього кредитування.
•Контроль бюджетного цільового фінансування (виконання кошторисів Кб 2в, підтвердження витрат). Взаємодія з органами КРУ.
•Операції з цінними паперами, взаємодія з банками.
•Фінансовий контроль руху грошових коштів, виконання договорів.
2003-2008рр- Фінансовий директор, головний бухгалтер
1993-2001рр– Головний ревізор оподаткування юридичних осіб,начальник відділу аудита фізичних осіб в податкової інспекції.
1991-1992рр – Економіст з ціно утворювання
Маю водійські права (катег.В), біом. закорд.паспорт.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: