Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 января 2024 PRO

Ольга

Секретар, інспектор з кадрів

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
42 года
Город:
Николаев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер по персоналу

с 07.2021 по наст. время (2 года 10 месяцев)
ТОВ "Очерет", Миколаїв (Пошук персоналу, HR)

-кадрове адміністрування (прийом, звільнення, відпустки, табель робочого часу);
-формування документів у системі Клієнт-Банк;
-функції секретаря.

Інспектор з кадрів

с 04.2015 по 06.2020 (5 лет 2 месяца)
ТОВ "Телерадіокомпанія Краєвид", Миколаїв (Телекомунікації, зв'язок)

- ведення обліку особового складу підприємства згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства;
- формування та ведення особових справ співробітників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
- підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної комісій, проектов документів, які стосуються нагороджень і премій співробітників;
-заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про теперішню і минулу діяльность працівників;
-ведення записів у трудових книжках про премії та нагородження співробітників;
-ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і дотриманням графіків відпусток;
-оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства і їх сім'ям;
-здійснення контролю за станом трудової дисципліни на підприємстві та дотриманням співробітниками Правил внутрішнього розпорядку, ведення обліку порушень трудової дисципліни і громадського порядку, контроль за своєчасним прийняттям відповідних заходів ;
- складання встановленої звітності про роботу з кадрами;
- ведення табелю робочого часу;
- контроль надання лікарняних листів і їх заповнення.

Секретар, кадрове діловодство

с 04.2015 по 06.2020 (5 лет 2 месяца)
ПрАТ "Датагруп", Миколаїв (Телекомунікації, зв'язок)

- забезпечення життєдіяльності офісу;
-прийом телефонних дзвінків і відвідувачів в приймальні офісу;
-з'ясування потреб людей, які телефонують і відвідувачів;
-переадресація вхідних телефонних дзвінків, прийом і відправка факсів, запис повідомлень для співробітників;
-організація ефективного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов, надання інформаційних та інших матеріалів;
-здійснення прямих ділових контактів з керівниками відділів та іншими співробітниками;
-здійснення роботи з електронною поштою, факсом (прийом листів)
-Обробка вхідної та вихідної кореспонденції (прийом, реєстрація, переадресація)
-ведення архівів документів, листів;
-здійснення підготовки та оформлення документації, необхідної для організації роботи Компанії;
-контроль прийому заявок на використання службового автотранспорту та відправка їх диспетчеру;
-здійснення збору і обробки даних по оренді і комунальним платежам офісу;
-виконання окремих службових доручень керівника Компанії, які пов'язані з роботою;
- ведення табелю робочого часу;
-контроль надання лікарняних листів і перевірка правильності їх заповнення;
-оформлення відпусток співробітникам, ведення обліку надання відпусток працівникам;
-оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника Компанії;
-формування та ведення особових справ співробітників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю.

Помічник керівника, помічник бухгалтера

с 10.2014 по 04.2015 (6 месяцев)
ТОВ "Очерет", Миколаїв (Пошук персоналу, HR)

- Робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг)
- Прийом відвідувачів, ділове листування, прийом телефонних дзвінків
- Забезпечення життєдіяльності офісу
- Ведення баз даних
- Виконання доручень керівництва
- Допомога в роботі головного бухгалтера
(Функції оператора 1С: 8.2: введення прибуткових, видаткових, банківських документів)

Головний економіст

с 05.2002 по 11.2012 (10 лет 6 месяцев)
ПАТ "Райффайзен Банк Аваль", Миколаїв (Фінанси, банки, страхування)

2002-2005 рр.
Посада-економіст 1 категорії відділу операційної підтримки та розрахунків за платіжними картками управління бухгалтерського обліку і контролю
Обов'язки:
- укладання договорів з підприємствами та організаціями на прийом платежів від фіз.осіб;
- складання актів звірок по платежах з підприємствами по комунальним послугам від населення;
- контроль і обробка нез'ясованих сум;
- надання клієнтам і співробітникам Банку довідок, консультацій з питань, пов'язаних з діяльністю відділу;

2005-2008 рр.
Посада - провідний економіст відділу платежів і обліку казначейських, кредитних і документарних операцій операційного управління
Обов'язки:
-Обробка і виконання документів , що надходять від виконавчих і правоохоронних органів;
- накладання та зняття арешту по розрахункових рахунках клієнтів відділень банку;
- підготовка листів (відповідей) для податкових та виконавчих служб, арбітражних керуючих, Господарських судів та інших органів.

2008-2011рр.
Посада-головний економіст відділу платежів і супроводження операцій операційного управління
Обов'язки:
- Виявлення фінансових операцій, що підлягають обов'язковому та внутрішньому фінансовому моніторингу;
- здійснення контролю за виявленням фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу;
- контроль виконання підрозділами Банку (в межах їх компетенції) внутрішньобанківських Правил і Програм, спрямованих на запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом;
- здійснення навчання, підвищення кваліфікації персоналу Банку з питань протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, і перевірку знань працівників Банку щодо дотримання ними Правил внутрішнього фінансового моніторингу.

2011-2012 рр.
Посада - головний економіст відділу супроводу карткових операцій операційного управління
Обов'язки:
- відкриття, закриття, продовження терміну дії платіжних карт;
- виконання запитів від відділень щодо закриття КС, зміни статусу клієнта, зміни резидентності клієнта, блокування / розблокування ПК, встановлення лімітів, підключення до послуг Банку;
- забезпечення емісії ПК відповідно до Чинним нормативним документам Банку;
- введення даних по клієнтах для виготовлення нових карт, додаткових карт на ім'я власника і на довірену особу;
- зміна категорії клієнта / карти;
- активація ПК в програмному забезпеченні Банку;
- знищення ПК згідно з нормативними документами Банку.

Образование

ЄУФІМБ

Економіка та Менеджмент, Фінанси, Миколаїв
Высшее, с 1998 по 2003 (4 года 9 месяцев)

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Русіна Ольга Валеріївна
41 років (8 вересня 1981) • Миколаїв • Готова до відряджень
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)


Освіта:
2003 Європейський Університет,
Економіка і менеджмент, Фінанси
Знання мов
Українська - рідна
Англійська - Intermediate


Моральні якості: порядність, чесність, доброзичливість, професійний такт.
Специфічні якості і риси: уважність, здатність швидко навчатися новому.
Ділові якості: комунікабельність, чіткість, сумлінність, відповідальність, організаторські здібності, активність, здатність працювати в команді, вміння доводити справу до кінця.

Професійні навички:
-знання законів України, нормативно-методичних документів, які регламентують банківську діяльність;
-знання основ теорії і практики бухгалтерського обліку і звітності в банківській системі;
-знання основ ділового спілкування;
-знання державної мови та англійської мови;
-знання основ трудового законодавства;
-знание комп'ютера на рівні досвідченого користувача (MS Office (Word, Exсel, Power Point, Access, Outlook), навички роботи з Інтернетом (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) і електронною поштою (Outlook Express), графічними редакторами (Photoshop), знання операційної системи Windows)

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: