Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 февраля 2024 PRO

Anastasia

HR-менеджер, рекрутер, адміністратор офісу, інспектор з персоналу, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
45 лет
Город:
Николаев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Рекрутер віддалено

с 04.2022 по наст. время (2 года)
Фрілансер, Миколаїв (Пошук персоналу, HR)

Опит роботи:

- Відповідальність за повний цикл найму, включаючи складання вимог до вакансії, пошук, інтерв'ювання та оцінку кандидатів.
- Підтримка та розвиток стратегії залучення талантів, збільшення кількості кандидатів у базі даних потреб у персоналі та розробці професійних критеріїв для найму.
- Забезпечення компанії кваліфікованими кадрами у встановлений термін.
- Взаємодія з внутрішніми замовниками для виявлення потреб у персоналі та надання рекомендацій щодо найму.

Навички:

- Пошук та підбір персоналу.
- Складання вакансій та описів посад.
- Оцінка кандидатів та проведення співбесід.
- Мережева взаємодія та залучення кандидатів.
- Управління базою даних кандидатів.
- Навички переговорів та переконання.

SMM-менеджер

с 06.2019 по 02.2022 (2 года 8 месяцев)
фрілансер, Миколаїв (Маркетинг, реклама, PR)

Основні обов'язки SMM-менеджера:

1. Управління і просування бренду в соціальних медіа (Facebook, Instagram, Pinterest та т.і.)

2. Розробка стратегії використання соціальних медіа для досягнення маркетингових та комунікаційних цілей компанії. Визначення мети, цільової аудиторії, підбір соціальних платформ.

3. Створення, редагування і публікація цікавого та релевантного контенту на соціальних медіа-платформах, написання текстів, створення графічних матеріалів, відеороликів, живих трансляцій.

4. Відповідь на запитання, коментарі, повідомлення від користувачів соціальних медіа. Взаємодія з аудиторією, підтримка позитивного іміджу компанії, вирішення проблем, відповідно до політики та цілей організації.

Директор

с 10.2015 по 06.2019 (3 года 8 месяцев)
ТОВ "ТЕХВІТА", Миколаїв (Машинобудування)

- Розробка стратегії фінансового планування, включаючи бюджетування, прогнозування доходів та витрат, управління ліквідністю і капіталом компанії. Встановлення мети і ключових показників ефективності для оцінки фінансових результатів.

- Фінансовий аналіз показників компанії: дохід, витрати, рентабельність і оборотність активів. Формування фінансової звітності. Контроль і управління грошовими коштами на розрахункових рахунках підприємства. Моніторинг курсових різниць та здійснення банківських валютно-обмінних операцій.

- Оцінка і управління ризиками і розробка стратегії для їх управління. Встановлення системи контролю помилок або неправильного використання коштів.

- Управління фінансовими операціями компанії, бухгалтерськім і податковим обліком (управління консалтинговою бухгалтерією), фінансовою звітністю, операціями з оплати, оподаткуванням, фінансовим плануванням, інвестиціями і управлінням активами.

- Взаємодія з банками та фінансовими установами і іншими зовнішніми сторонами щодо фінансових угод, кредитів, інвестицій тощо.

- Встановлення та підтримка партнерських відносин зі зовнішніми фінансовими партнерами, ведення переговорів, юридичний супровід у складанні контрактів, актів та інвойсів зовнішньоекономічної діяльності.

- Підготовка угод з орендодавцями та вирішення проблем щодо оренди нерухомості, включаючи офіси та гостьові квартири.

- HR-менеджер. Контроль та управління кадровим діловодством. Організація відряджень, бронювання квитків та проживання, належного звітування. Управління охороною праці. Контроль і розподіл завдань, розвиток персоналу, навчання та мотивація. Забезпечення ефективної комунікації та співпраці з іншими відділами компанії.

- Забезпечення виконання фінансових стандартів, законодавства. Контроль дотримання фінансових вимог і нормативів, а також участь у внутрішньому і зовнішньому аудитах. Успішне проходження перевірок різних державних структур.
Дотримання міжнародного кодексу поведінки, внутрішніх інструкцій та процедур.

Бухгалтер

с 01.2014 по 10.2014 (9 месяцев)
Консалтингова бухгалтерія, Миколаїв (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Консалтинг, Миколаїв (Консалтинг та ведення бухгалтерського та податкового обліку)

Ведення бухгалтерського та податкового обліку, первинної документації в програмах 1С 7.7 і 1С 8.2, для приватних підприємців і юридичних осіб різних форм оподаткування і видів діяльності.
Оплата через інтернет-банкінг різних клієнт-банків.
Робота в програмі M.E.Dок як ліцензійному, так і в демо-версії.
Ведення кадрового діловодства.
Формування податкової звітності.

Бухгалтер

с 04.2013 по 11.2013 (7 месяцев)
ТОВ "Електромаркет Таврії", Миколаїв (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Контроль і формування документообігу по підрозділу.
Введення обліку по торговим представникам.
Дебіторська заборгованість і взаєморозрахунки з контрагентами.
Кадрове управління, взаєморозрахунки з підзвітними особами.
Транспортна логістика. Контроль витрат по гсм.
Формування маршрутів і gps - контроль в програмі "Глобус", з рознесенням за координатами в 1С.
Облік подорожніх листів і розрахунок амортизації.

Головний бухгалтер

с 03.2010 по 02.2013 (2 года 11 месяцев)
ТОВ "Вулкан-Н", Миколаїв (Охорона, безпека, оборона)

Повне ведення бухгалтерського і податкового обліку у програмі 1С Бухгалтерія-8.2 - єдиний податок на прибуток (4 група), і статистичної звітності в програмі MEDOC (щомісячної, квартальної, річної).
Контроль, аналитика та планування фінансового розвитку.
Здійснення платежів у клієнт-банкингу.
HR-менеджер.
Подача звітності, проходження перевірок державних структур. Переорганізація видів діяльності.

Образование

Миколаївський Політехнічний Технікум

Бухгалтерський облік., Миколаїв
Среднее специальное, с 2000 по 2001 (9 месяцев)

Друга освіта.

Миколаївський Політехнічний Технікум

Технік-електрик, Миколаїв
Среднее специальное, с 1993 по 1997 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

ТОВ "Регіональний учбовий центр" Посвідчення про перевірку знань з охорони праці

11.2019р. дійсно до 11.2023р.

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Windows M.E.Doc 1С:Бухгалтерія Клієнт-Банк Бухгалтерський облік OpenOffice Adobe Acrobat Reader Adobe TeamViewer Dropbox SMM MS PowerPoint Zoom MS Teams Масовий рекрутинг Продаж нерухомості Комунікабельність Цілеспрямованість Здатність до навчання Відповідальність Толерантність

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний
  • Польский — начинающий

Дополнительная информация

Навички:
Висока організованість та здатність до керування багатьма завданнями водночас.
Відмінні комунікаційні та між особисті навички для співпраці з різними командами та керівництвом.
Досвід у роботі зі звітністю та фінансовими документами. Рекрутинг. SMM. Досвід роботи у сфері нерухомості.
Впевнене володіння пакетом MS Office (Word, Excel, PowerPoint) та іншими відповідними програмами.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: