Anastasia
HR-менеджер, рекрутер, адміністратор офісу, інспектор з персоналу, 25 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 45 лет
- Город:
- Николаев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1687916
Опыт работы
Рекрутер віддалено
с 04.2022 по наст. время
(2 года)
Фрілансер, Миколаїв (Пошук персоналу, HR)
Опит роботи:
- Відповідальність за повний цикл найму, включаючи складання вимог до вакансії, пошук, інтерв'ювання та оцінку кандидатів.
- Підтримка та розвиток стратегії залучення талантів, збільшення кількості кандидатів у базі даних потреб у персоналі та розробці професійних критеріїв для найму.
- Забезпечення компанії кваліфікованими кадрами у встановлений термін.
- Взаємодія з внутрішніми замовниками для виявлення потреб у персоналі та надання рекомендацій щодо найму.
Навички:
- Пошук та підбір персоналу.
- Складання вакансій та описів посад.
- Оцінка кандидатів та проведення співбесід.
- Мережева взаємодія та залучення кандидатів.
- Управління базою даних кандидатів.
- Навички переговорів та переконання.
SMM-менеджер
с 06.2019 по 02.2022
(2 года 8 месяцев)
фрілансер, Миколаїв (Маркетинг, реклама, PR)
Основні обов'язки SMM-менеджера:
1. Управління і просування бренду в соціальних медіа (Facebook, Instagram, Pinterest та т.і.)
2. Розробка стратегії використання соціальних медіа для досягнення маркетингових та комунікаційних цілей компанії. Визначення мети, цільової аудиторії, підбір соціальних платформ.
3. Створення, редагування і публікація цікавого та релевантного контенту на соціальних медіа-платформах, написання текстів, створення графічних матеріалів, відеороликів, живих трансляцій.
4. Відповідь на запитання, коментарі, повідомлення від користувачів соціальних медіа. Взаємодія з аудиторією, підтримка позитивного іміджу компанії, вирішення проблем, відповідно до політики та цілей організації.
Директор
с 10.2015 по 06.2019
(3 года 8 месяцев)
ТОВ "ТЕХВІТА", Миколаїв (Машинобудування)
- Розробка стратегії фінансового планування, включаючи бюджетування, прогнозування доходів та витрат, управління ліквідністю і капіталом компанії. Встановлення мети і ключових показників ефективності для оцінки фінансових результатів.
- Фінансовий аналіз показників компанії: дохід, витрати, рентабельність і оборотність активів. Формування фінансової звітності. Контроль і управління грошовими коштами на розрахункових рахунках підприємства. Моніторинг курсових різниць та здійснення банківських валютно-обмінних операцій.
- Оцінка і управління ризиками і розробка стратегії для їх управління. Встановлення системи контролю помилок або неправильного використання коштів.
- Управління фінансовими операціями компанії, бухгалтерськім і податковим обліком (управління консалтинговою бухгалтерією), фінансовою звітністю, операціями з оплати, оподаткуванням, фінансовим плануванням, інвестиціями і управлінням активами.
- Взаємодія з банками та фінансовими установами і іншими зовнішніми сторонами щодо фінансових угод, кредитів, інвестицій тощо.
- Встановлення та підтримка партнерських відносин зі зовнішніми фінансовими партнерами, ведення переговорів, юридичний супровід у складанні контрактів, актів та інвойсів зовнішньоекономічної діяльності.
- Підготовка угод з орендодавцями та вирішення проблем щодо оренди нерухомості, включаючи офіси та гостьові квартири.
- HR-менеджер. Контроль та управління кадровим діловодством. Організація відряджень, бронювання квитків та проживання, належного звітування. Управління охороною праці. Контроль і розподіл завдань, розвиток персоналу, навчання та мотивація. Забезпечення ефективної комунікації та співпраці з іншими відділами компанії.
- Забезпечення виконання фінансових стандартів, законодавства. Контроль дотримання фінансових вимог і нормативів, а також участь у внутрішньому і зовнішньому аудитах. Успішне проходження перевірок різних державних структур.
Дотримання міжнародного кодексу поведінки, внутрішніх інструкцій та процедур.
Бухгалтер
с 01.2014 по 10.2014
(9 месяцев)
Консалтингова бухгалтерія, Миколаїв (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Консалтинг, Миколаїв (Консалтинг та ведення бухгалтерського та податкового обліку)
Ведення бухгалтерського та податкового обліку, первинної документації в програмах 1С 7.7 і 1С 8.2, для приватних підприємців і юридичних осіб різних форм оподаткування і видів діяльності.
Оплата через інтернет-банкінг різних клієнт-банків.
Робота в програмі M.E.Dок як ліцензійному, так і в демо-версії.
Ведення кадрового діловодства.
Формування податкової звітності.
Бухгалтер
с 04.2013 по 11.2013
(7 месяцев)
ТОВ "Електромаркет Таврії", Миколаїв (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Контроль і формування документообігу по підрозділу.
Введення обліку по торговим представникам.
Дебіторська заборгованість і взаєморозрахунки з контрагентами.
Кадрове управління, взаєморозрахунки з підзвітними особами.
Транспортна логістика. Контроль витрат по гсм.
Формування маршрутів і gps - контроль в програмі "Глобус", з рознесенням за координатами в 1С.
Облік подорожніх листів і розрахунок амортизації.
Головний бухгалтер
с 03.2010 по 02.2013
(2 года 11 месяцев)
ТОВ "Вулкан-Н", Миколаїв (Охорона, безпека, оборона)
Повне ведення бухгалтерського і податкового обліку у програмі 1С Бухгалтерія-8.2 - єдиний податок на прибуток (4 група), і статистичної звітності в програмі MEDOC (щомісячної, квартальної, річної).
Контроль, аналитика та планування фінансового розвитку.
Здійснення платежів у клієнт-банкингу.
HR-менеджер.
Подача звітності, проходження перевірок державних структур. Переорганізація видів діяльності.
Образование
Миколаївський Політехнічний Технікум
Бухгалтерський облік., Миколаїв
Среднее специальное, с 2000 по 2001 (9 месяцев)
Друга освіта.
Миколаївський Політехнічний Технікум
Технік-електрик, Миколаїв
Среднее специальное, с 1993 по 1997 (4 года)
Дополнительное образование и сертификаты
ТОВ "Регіональний учбовий центр" Посвідчення про перевірку знань з охорони праці
11.2019р. дійсно до 11.2023р.
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
- Польский — начинающий
Дополнительная информация
Навички:
Висока організованість та здатність до керування багатьма завданнями водночас.
Відмінні комунікаційні та між особисті навички для співпраці з різними командами та керівництвом.
Досвід у роботі зі звітністю та фінансовими документами. Рекрутинг. SMM. Досвід роботи у сфері нерухомості.
Впевнене володіння пакетом MS Office (Word, Excel, PowerPoint) та іншими відповідними програмами.
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
Менеджер з персоналу, HR, інспектор відділу кадрів, помічник керівника
Николаев
Інспектор з кадрів, офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор
Николаев
Инспектор отдела кадров, помощник юриста, секретарь-деловод, офис-менеджер
15000 грн, Николаев, Одесса
Адміністратор, хостес, помічник керівника, секретар, менеджер, офіціант
20000 грн, Николаев
Адміністратор, помічник керівника, менеджер з персоналу
Николаев