Резюме від 29 лютого 2024 PRO

Anastasia

HR-менеджер, рекрутер, адміністратор офісу, інспектор з персоналу, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Рекрутер віддалено

з 04.2022 по нині (2 роки 1 місяць)
Фрілансер, Миколаїв (Пошук персоналу, HR)

Опит роботи:

- Відповідальність за повний цикл найму, включаючи складання вимог до вакансії, пошук, інтерв'ювання та оцінку кандидатів.
- Підтримка та розвиток стратегії залучення талантів, збільшення кількості кандидатів у базі даних потреб у персоналі та розробці професійних критеріїв для найму.
- Забезпечення компанії кваліфікованими кадрами у встановлений термін.
- Взаємодія з внутрішніми замовниками для виявлення потреб у персоналі та надання рекомендацій щодо найму.

Навички:

- Пошук та підбір персоналу.
- Складання вакансій та описів посад.
- Оцінка кандидатів та проведення співбесід.
- Мережева взаємодія та залучення кандидатів.
- Управління базою даних кандидатів.
- Навички переговорів та переконання.

SMM-менеджер

з 06.2019 по 02.2022 (2 роки 8 місяців)
фрілансер, Миколаїв (Маркетинг, реклама, PR)

Основні обов'язки SMM-менеджера:

1. Управління і просування бренду в соціальних медіа (Facebook, Instagram, Pinterest та т.і.)

2. Розробка стратегії використання соціальних медіа для досягнення маркетингових та комунікаційних цілей компанії. Визначення мети, цільової аудиторії, підбір соціальних платформ.

3. Створення, редагування і публікація цікавого та релевантного контенту на соціальних медіа-платформах, написання текстів, створення графічних матеріалів, відеороликів, живих трансляцій.

4. Відповідь на запитання, коментарі, повідомлення від користувачів соціальних медіа. Взаємодія з аудиторією, підтримка позитивного іміджу компанії, вирішення проблем, відповідно до політики та цілей організації.

Директор

з 10.2015 по 06.2019 (3 роки 8 місяців)
ТОВ "ТЕХВІТА", Миколаїв (Машинобудування)

- Розробка стратегії фінансового планування, включаючи бюджетування, прогнозування доходів та витрат, управління ліквідністю і капіталом компанії. Встановлення мети і ключових показників ефективності для оцінки фінансових результатів.

- Фінансовий аналіз показників компанії: дохід, витрати, рентабельність і оборотність активів. Формування фінансової звітності. Контроль і управління грошовими коштами на розрахункових рахунках підприємства. Моніторинг курсових різниць та здійснення банківських валютно-обмінних операцій.

- Оцінка і управління ризиками і розробка стратегії для їх управління. Встановлення системи контролю помилок або неправильного використання коштів.

- Управління фінансовими операціями компанії, бухгалтерськім і податковим обліком (управління консалтинговою бухгалтерією), фінансовою звітністю, операціями з оплати, оподаткуванням, фінансовим плануванням, інвестиціями і управлінням активами.

- Взаємодія з банками та фінансовими установами і іншими зовнішніми сторонами щодо фінансових угод, кредитів, інвестицій тощо.

- Встановлення та підтримка партнерських відносин зі зовнішніми фінансовими партнерами, ведення переговорів, юридичний супровід у складанні контрактів, актів та інвойсів зовнішньоекономічної діяльності.

- Підготовка угод з орендодавцями та вирішення проблем щодо оренди нерухомості, включаючи офіси та гостьові квартири.

- HR-менеджер. Контроль та управління кадровим діловодством. Організація відряджень, бронювання квитків та проживання, належного звітування. Управління охороною праці. Контроль і розподіл завдань, розвиток персоналу, навчання та мотивація. Забезпечення ефективної комунікації та співпраці з іншими відділами компанії.

- Забезпечення виконання фінансових стандартів, законодавства. Контроль дотримання фінансових вимог і нормативів, а також участь у внутрішньому і зовнішньому аудитах. Успішне проходження перевірок різних державних структур.
Дотримання міжнародного кодексу поведінки, внутрішніх інструкцій та процедур.

Бухгалтер

з 01.2014 по 10.2014 (9 місяців)
Консалтингова бухгалтерія, Миколаїв (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Консалтинг, Миколаїв (Консалтинг та ведення бухгалтерського та податкового обліку)

Ведення бухгалтерського та податкового обліку, первинної документації в програмах 1С 7.7 і 1С 8.2, для приватних підприємців і юридичних осіб різних форм оподаткування і видів діяльності.
Оплата через інтернет-банкінг різних клієнт-банків.
Робота в програмі M.E.Dок як ліцензійному, так і в демо-версії.
Ведення кадрового діловодства.
Формування податкової звітності.

Бухгалтер

з 04.2013 по 11.2013 (7 місяців)
ТОВ "Електромаркет Таврії", Миколаїв (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Контроль і формування документообігу по підрозділу.
Введення обліку по торговим представникам.
Дебіторська заборгованість і взаєморозрахунки з контрагентами.
Кадрове управління, взаєморозрахунки з підзвітними особами.
Транспортна логістика. Контроль витрат по гсм.
Формування маршрутів і gps - контроль в програмі "Глобус", з рознесенням за координатами в 1С.
Облік подорожніх листів і розрахунок амортизації.

Головний бухгалтер

з 03.2010 по 02.2013 (2 роки 11 місяців)
ТОВ "Вулкан-Н", Миколаїв (Охорона, безпека, оборона)

Повне ведення бухгалтерського і податкового обліку у програмі 1С Бухгалтерія-8.2 - єдиний податок на прибуток (4 група), і статистичної звітності в програмі MEDOC (щомісячної, квартальної, річної).
Контроль, аналитика та планування фінансового розвитку.
Здійснення платежів у клієнт-банкингу.
HR-менеджер.
Подача звітності, проходження перевірок державних структур. Переорганізація видів діяльності.

Освіта

Миколаївський Політехнічний Технікум

Бухгалтерський облік., Миколаїв
Середня спеціальна, з 2000 по 2001 (9 місяців)

Друга освіта.

Миколаївський Політехнічний Технікум

Технік-електрик, Миколаїв
Середня спеціальна, з 1993 по 1997 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

ТОВ "Регіональний учбовий центр" Посвідчення про перевірку знань з охорони праці

11.2019р. дійсно до 11.2023р.

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Windows M.E.Doc 1С:Бухгалтерія Клієнт-Банк Бухгалтерський облік OpenOffice Adobe Acrobat Reader Adobe TeamViewer Dropbox SMM MS PowerPoint Zoom MS Teams Масовий рекрутинг Продаж нерухомості Комунікабельність Цілеспрямованість Здатність до навчання Відповідальність Толерантність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Навички:
Висока організованість та здатність до керування багатьма завданнями водночас.
Відмінні комунікаційні та між особисті навички для співпраці з різними командами та керівництвом.
Досвід у роботі зі звітністю та фінансовими документами. Рекрутинг. SMM. Досвід роботи у сфері нерухомості.
Впевнене володіння пакетом MS Office (Word, Excel, PowerPoint) та іншими відповідними програмами.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: