Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Сергій

Керівник торговельно-роздрібної мережі (супермаркет, ТЦ)

Рассматривает должности:
Керівник торговельно-роздрібної мережі (супермаркет, ТЦ), Керівник відділу, Управитель АЗК
Вид занятости:
полная
Возраст:
48 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес, Facebook и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор підприємства

с 04.2022 по наст. время (3 года 4 месяца)
АВТОЦЕХ, Дніпро (Транспорт, логістика)

-Управління та стратегія комерційної, операційної та фінансової діяльності групи компаній, 8 штук (мільйонники);
-Кризове управління та виведення на новий якісний рівень персоналу та підприємств Компанії в короткий термін, в самий розпал кризи (початок війни та форс-мажорних обставин, блекаутів, обстрілів і т.д.);
-ЗЕД. Відкриття нових логістичних напрямків по Україні, Європі, країнах Близького Сходу, країнах MENA (77 штук), з ефективною доставкою різного вантажу (включаючи ADR, військового призначення та товарів першої необхідності) клієнту;
-Якісний та ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, фінансового відділу, IT підтримки, виконання плану на 107 %;
-Зменшення простроченої дебіторської заборгованості на 35% (включаючи ті компанії, які не проводили оплату протягом 400 днів);
-Збільшення прибутку на 25%;
-Оптимізація управління, податкового навантаження (5% по галузі), ефективний курс розвитку, висока конверсія більше ніж на 28%, зниження витрат і збитків на 32%;
-Реінжиніринг бізнес-процесів та їх оптимізація всіх підприємств Компанії в короткий термін;Збільшення продажів LFL 2022/2023 на 30 % та 2023/2024 на 21 %;
-Вибудовування ефективної системи логістики (10 R), включаючи передові методи та новинки в галузі;
-CVP-аналіз, ABC і XYZ-аналізи, SWOT-аналіз;
-Складання, прорахунок та реалізація бізнес-проектів (впровадження CМR, брокерсько-митний напрямок, страховий, мультимодальні перевезення (море, авіа, авто), відкриття відділів, філій, Школи логістів і продажів, TIR комплексу, відкриття напрямку перевезення по Північній Америці);
-Навчання, менторство співробітників Компанії, а також відкриття «Школи Логістів» для інших юридичних та фізичних осіб країни та Європи;
-Більше 300 позитивних відгуків в Lardi (при більше 1000 наявних у Компанії);
-Лекції та консультування у провідних вищих навчальних закладах м. Дніпро;
-Ефективне ведення переговорів та укладання контрактів в короткий термін на довгостроковій основі (більше 100 шт.) з провідними національними компаніями: Метінвестом, Лемтрансом, Інтерпайпом, Рошеном, АТБ та зарубіжними компаніями: Maersk, Ford Otosan, Turkish Cargo.
-Пряме управління персоналом (30 осіб).

Директор(CBO)

с 04.2018 по 04.2022 (4 года)
DS SMITH Packing Великобританія/RC&PM.Україна, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Експансія в нові регіони (Південний Схід України та Східна Європа).
-Збільшення прибутку на 15%.
-Оптимізація управління, правильний курс розвитку, висока конверсія, зниження витрат виробництва.
-Практичний досвід опису, систематизації, оптимізації бізнес-процесів Компанії, зниження та розподіл погодинного навантаження.
Підсумок:
-Знижено роздрібний ФОТ на 8%, впровадження системи Технічної підтримки Back office, Front office, виробництв (майданчики, тех. експлуатація, SLA 95%);
-Операційне управління виробничими підрозділами, логістикою, продажами.
-Розвиток продажів в нових регіонах (збільшення на 17%).
-Практичне створення управлінського обліку однією таблицею на виробничому підприємстві (баланс, звіт про прибутки та збитки (аналітика рахунку 92), звіт про рух грошових коштів;
-Деталізовані витрати та грамотне управління простроченою дебіторською та кредиторською заборгованістю;
-Управління асортиментом, цінами, укладання договорів.
-Виграш більше 30 тендерів.
-CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи. SMART. SWOT-аналіз.
-Виробничий леверидж.
Реалізовано проекти:
-Відкриття 4-х виробничих та модернізація складських приміщень S < 15000 кв.м., перевпровадження CRM, ERP, SAP, WMS, розробка та впровадження нового B&B концепту, Бюджетування, P&L, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 39 млн. грн на (25%).Вибудовування ефективної системи логістики (10 R).
-Реінжиніринг бізнес-процесів у виробництві (CRM, WMS, Кайдзен, 5S, TPM, SMED).
-Формування команди, здатної ефективно управляти бізнесом.
-Впровадження стандартів бережливого виробництва у всіх службах операційного департаменту.
-Підготовка звітності для ради директорів.
-Управління персоналом (понад 600 осіб).

Директор/Director

с 01.2015 по 03.2018 (3 года 2 месяца)
Международна торгово-промислова група компаній, Київ (Роздрібна торгівля)

-Ефективне управління всіма напрямками та бізнес-процесами компанії: три виробництва DIY (кріплення та шпалери), Medical (одяг); аграрний напрямок - виробництво (тваринництво, теплиці, рослинництво), дистрибуція B&B, ЗЕД, логістика;
-Прописав, захистив перед власником та впровадив всі основні бізнес процеси на виробництвах компанії (3 шт), сільгосп напрямок (4 шт), оптимізація виробництва, скорочення втрат, удосконалив обладнання, впровадження департаменту якості за європейськими стандартами;
-Реалізовано проект «оптимізація виробничої складської логістики» «Мезонін» на суму 6.5 млн. грн.;
-Відкрито 15 нових напрямків транспортної логістики;
-Впровадив бізнес-процеси, які забезпечили системну роботу між виробництвами, комерційним відділом, складом та транспортною логістикою компанії, що збільшило товарообіг на 15% та зменшило втрати компанії на 20%: знижено ФОТ на 8%, впровадження системи Тех. підтримки Back office, Front office, виробництв (IT, тех. експлуатація, SLA 95%);
-На практиці знаю як забезпечити виконання плану продажів та виробництва підприємства на рівні не нижче 102%;
-Брав участь у впровадженні виробництва ISO 9001:2008 та ISO 9001:2015 (будівництво, кріплення), а також ISO 13485-2011 (медичне виробництво та продаж);
-Ввів виробничі технології та бізнес-процеси повного циклу (закупівлі - виробництво - продажі), бережливе виробництво зі стандартами Кайдзен, 5S, TPM, SMED;Реалізовано проекти: відкриття 4-х цехів та складських приміщень S < 15000 кв.м., перевпровадження CRM, SAP, WMS, розробка та впровадження нового концепту, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 65 млн. грн (25%);
-Покращено основні показники В2В (продажі) компанії по території України (на 15% за півроку), по закордонних територіях (в середньому на 10% за 6 міс.), маржинальний прибуток збільшився на 5%;
-Управління, навчання та підбір персоналу (близько 1000 осіб).

Операційний директор/СОО.

с 01.2014 по 01.2015 (1 год)
"SPAR" мережа супермаркетів у Грузії, Київ (Роздрібна торгівля)

-Операційне управління Start-Up-ом;
-Побудова, систематизація, автоматизація, оптимізація виробничих процесів;
-Впровадив Стратегію та тактику компанії (фінанси, клієнти, внутрішні бізнес процеси, навчання та розвиток персоналу);
-Впровадив виробничі технології та бізнес процеси виробництва повного циклу (закупівлі - виробництво - продажі), за рахунок чого -Валовий дохід компанії збільшився на 15% та Валовий прибуток на 9%;
-Провів злиття M&A (комерційна нерухомість) 6 об'єктів під нові Торгові Майданчики (більше 10000м2);Збільшення обсягів виробництва на 30% за 3 місяці;
-Повністю підготував, прорахував та впровадив план "зниження енерговитрат та підвищення енергоефективності виробництва та «back office» компанії;
-Розвинув дистрибуцію компанії ЗЕД (food і non food) в Грузії, Азербайджані, Вірменії та Туркменістані;Впровадив роботу операційного та стратегічного маркетингу компанії;
-Скоротив витрати та втрати виробництва на 5% та 8% відповідно;
-Управління, підбір та навчання персоналу (до 1400 осіб).
-Зменшилась плинність персоналу на 4%;
-Збільшилась продуктивність (шт-кг/години) на 3,5 %;
-Збільшився середній чек на 5%;
-Збільшилась конверсія на 6%;
-Збільшився виторг з м2 торговельної площі на 3%;
-Успішно проведені брифи: 25 рекламних акцій та програм лояльності, E-commers, інтернет-продажі, маркетплейс, і т.д.

Директор фірмової торгово-роздрібної мережі

с 01.2012 по 01.2014 (2 года)
Холдинг "Кардинал"("Эллада")., Дніпро (Роздрібна торгівля)

Операційне та стратегічне управління філією та Торговельним Центром. У вересні 2013 року переведений на посаду Директора фірмової торгово-роздрібної мережі(32 ТТ та 8 аптек).
Досягнення:
Через 3 місяці роботи Торговельний Центр став найкращим у регіоні за своїм сегментом, обслуговуванням та продажами з товарообігом понад 5 млн.грн.;
-Спостерігалося стале зростання продажів (на 10%), а також підвищувалася ефективність роботи всього Торговельного центру з послідовною системністю;
-Розробив ефективну методику з пошуку та залучення нових клієнтів (релевантність);
-Збільшив середній чек (на 8%) та конверсію ТЦ (на 15%);
-Навчив торговий персонал ефективних методик продажів, що призвело до збільшення виторгу на 10%;
-У результаті обсяг продажів збільшився на 22% за операційний сезон.
По мережі ТТ та аптек:
-Збільшення загального обсягу продажів мережі на 18%.
-Розширення клієнтської бази мережі на 12%.
-Підвищення середнього чека по мережі на 7%.
-Оптимізація асортименту, що призвело до зростання продажів ключових позицій на 15%.
-Підвищення ефективності роботи торгових точок на 10% (за показником виторгу на одну ТТ).
-Збільшення лояльності клієнтів мережі (підтверджено опитуваннями).

Коммерційний директор/ССО

с 12.2008 по 12.2011 (3 года)
Корпорація "Укртеплоенерго" ПСП Укрмехремонт, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ефективне управління, контроль та розвиток мережі АЗС/АЗК "Сепса Ойл".
Досягнення:
-Пролив світлих нафтопродуктів по LFL збільшився на 15%, пролив темних продуктів та газу по LFL збільшився на 17% та 10% відповідно;
-Провів ребрендинг та рестайлінг 8 АЗС, відкрив 3 нових АЗК.
-Неодноразовий переможець державних та комерційних тендерів (17 штук), постачальник спеціалізованого обладнання для підприємства (більше 40 штук) та населення з оборотом 58 млн.грн.

Директор фірмової торгово-роздрібної мережі

с 02.2005 по 04.2008 (3 года 2 месяца)
Х5 Ритейл Групп, Київ (Роздрібна торгівля)

Ефективне операційне управління торгово-роздрібною мережею в Київському регіоні.
Досягнення:
-План продажів за кількістю товару та сумою магазинів виконувався не менше ніж на 99%;
-Клієнти в магазинах обслуговувалися на вищому рівні, що було відзначено нагородами та преміями від вищого керівництва;
-Середній чек, кількість чеків, виторг при не знижуваній націнці, пенетрація, відсоток списання, відсоток недостачі, оборот залишків був доведений до планового показника;
-Продуктивно заробили акційні торці, низькі зони (понтони), бастіони, успішно проходили сезонні операції;
-Збільшилась продуктивність, шт (кг) / години на 5%;
-Зменшення видимих дірок на 20%;
-Збільшення SKU на 5%;
-Підготував 5-х (п'ятьох) фарматорів та одного КУ (заст. керуючого);
-Маркетинговий план своєчасно та чітко виконувався;
-Мінімізував збитки підприємства на 14%.

Комерційний директор

с 01.2001 по 01.2005 (4 года)
ТМ "Магрок",ЗАО "Днепропетровский мясокомбинат", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Якісне та ефективне управління підприємством. Start up.
Досягнення:
-На другий місяць відкриття мережа вийшла на товарообіг в 3,1 млн.грн.
-Забезпечення стійкого зростання обороту в регіоні;
-Збереження всіх ключових клієнтів в кризу;
-Підвищення ефективності роботи регіонального відділу продажів;
-Впровадження діючої системи збалансованих показників;
-Використовуючи нову методику, збільшив прибуток на 12%;
-Розробив нову систему, за допомогою якої знизив витрати на 18%;
-Відкриття 12 ТТ в регіонах ТМ "Дім м'яса".
-EBITDA склала 11%.

Директор

с 08.1995 по 09.2000 (5 лет 1 месяц)
"Взуття" ,"Чобиток", "Евровзуття", Дніпро (Роздрібна торгівля)

ТМ "Elmira", "Lino Morano", "Geox", "Timberland", "Sprox", "Lloyd", "Keds".
-Більше 50 ТТ по Україні.
-Операційне управління групою компаній, сіткою ТТ та цехами з виготовлення взуття,
-Проведення переговорів та підписання контрактів з ТМ «Elmira», «Lino Morano», «Geox», «Timberland», «Sprox», «Lloyd», «Keds»;
-Відкрив більше 50 торгових точок по Україні та іх операційне керування;
-Відкрив 3-и виробничих цехи;
-Управління персоналом (більше 200 осіб);
-100% КАПІТАЛІЗАЦІЯ МЕРЕЖІ ЗА П'ЯТЬ РОКІВ.

Образование

Université Jean Moulin Lyon 3

МВА.Руководитель высшего звена, г.Лион, Франция
Высшее, с 1990 по 1992 (2 года 8 месяцев)

Построение управленческой платформы: Бизнес экономика,менеджмент,маркетинг,международная экономика, финансовый аккаунтинг, хозяйственное право,прикладная статистика.
Формирование рычагов управленческой эффективности:
Финансовый менеджмент,маркетинговый менеджмент,
управление персоналом,операционный менеджмент, управленческий эккаунтинг,налогообложение предприятий,
информационные системы в менеджменте,логистический менеджмент.
Интеграция управленческих компетенций:
Стратегический менеджмент, управление проектами, организационное поведение,корпоративное управление
аудит в управлении бизнесом,бизнес-симуляция Markstrat ®
Развитие бизнеса в глобальной среде:Международные финансовые рынки,инвестиционный менеджмент,
внешнеэкономические договора,кросс-культурный менеджмент,
международный бизнес (деловая игра Global Management Game).

Приднепровская Государственная Академия Строительства и Архитектуры(бывш.ДИСИ)

Строительно технологический, инженер строитель технолог, Днепропетровск
Высшее, с 1989 по 1994 (4 года 8 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

«Коммерческая деятельность» Консалтинговая компания «Benefit Рrogrammes» (Канада) г.Киев, Практические приёмы увеличения

2005 год

"Практические приёмы увеличения объёмов продаж" 2 части Консалтинговая компания "Вenefit Programmes", сертификаты

2006 год

"Что нужно, чтобы добиться успеха, во время кризиса" Олег Ишин и Олег Постаногов, "Старт к успеху и энергии" Психология

2012 год

"Что делает нас богатым человеком? Мечты,цели,любовь" Сергей Коба, Социальная психология

2013 год

Психология продаж и увелеличение прибыли в кризисное время B&S, Управляющий предприятием, розничной сетью, супермаркеты.

2013 год

Период кризиса и перемен. Антикризисное управление. Бизнес тренинг от Жан- Марье Парнэ (Франция) и Ю. Заблудовской(Россия)

2014 год

Міжнародний інститут менеджменту.Программа Executive MBA / Менеджер бізнес адміністрування.

2015, 5 месяцев

Траблшутинг и Траблшутер «Стратегии и тактики продаж»

2015, 6 месяцев

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Office
  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet
  • MS PowerPoint
  • Windows
  • Internet Explorer
  • Битрикс24
  • MS Visio
  • Организаторские способности
  • LinkedIn
  • ФМС
  • Qlik
  • Oracle APEX
  • Моя компетенция Менеджмент, продажи, производство, ВЭД, финансы.
  • Трабл-шутинге(продажи,маркетинг,переговоры)
  • Опыт управления основными бизнес-процессами на предприятии
  • Опыт организации работы предприятия с нуля
  • Способность вести самостоятельные проекты независимость в работе
  • Сертифицированный специалист по внедрению ст-рта ISO 9001:2008
  • Знание американских, европейских стандартов ведения бизнеса
  • Умение принимать решения, ответственность за результаты
  • Умение ставить цели и контролировать их выполнение
  • Умение планировать и анализировать
  • Профессиональное владение компьютером
  • Опыт работы в режиме многозадачности (пр-ние новой продук.лин.)
  • Знания в области работы по координации front офиса
  • Опыт в организации работы для получения грантов и финансировани
  • Знания в области международного права
  • Маркет+
  • Грамотное,системное управление и использование знаний управления
  • Знание трудового и административного законодательства
  • 20 лет опыта в сферах Производства, В2В продажи, Логистики, FMCG
  • Опыт внедрения, систематизация, оптимизации бизнес-процессов
  • Опыт открытия производств, складов, автозаправочных комплексов
  • Навык составления отчётности P&L, ROI, EBIDTA,БДР
  • Опыт переговоров внешнеэкономической деятельности

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Рекомендации

  • Аленская Инна Александровна

    Аленская Инна Александровна

    Президент, Холдинг "Кардинал".

    Контактные данные скрыты
  • Бутаков Виталий Леонидович

    Бутаков Виталий Леонидович

    Генеральный директор, ПСП Укрмехремонт

    Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Руководил организациями численностью до 1000 человек в сети с оборотом от 90 миллионов гривен в месяц. Многие годы принимаю участие в реализации успешных проектов в т.ч.трабл-шутинге. Коммуникабелен, легко вхожу в курс дела. Обладаю ярко выраженными, развитыми аналитическими, организаторскими и лидерскими способностями. Харизматичен. Способен принимать ответственные решения. Имею обширный опыт по подбору персонала, созданию команды профессионалов, единомышленников и работе в команде. Обладаю высокой работоспособностью, энергичен и пунктуален. Ориентирован на достижение максимально положительного результата. Умею эффективно работать в экстремальных и стрессовых условиях. Имею большой опыт работы в условиях финансовых и иных кризисов. Способен к нестандартным решениям, творчески подхожу к решаемым задачам. Креативен. Имею безупречную деловую репутацию.

•Высокий интеллектуальный уровень , умение планировать и анализировать
•Организаторские способности, умение ставить цели и контролировать их выполнение
•Опыт управления основными бизнес-процессами на предприятии: корпоративное управление, стратегический менеджмент, продажи, маркетинг, финансы, логистика, персонал, снабжение, производство, информационная поддержка и безопасность
•Способность вести самостоятельные проекты, независимость в работе
•Умение принимать решения, ответственность за результаты
•Сертифицированный специалист по внедрению стандарта ISO 9001:2008 на предприятии
-Знания в области международного права
-Опыт в организации работы для получения грантов и финансирования
-Знания в области работы по координации front офиса
-Опыт работы в режиме многозадачности (продвижение новой продуктовой линейки)
•Знание американских, европейских и российских стандартов обслуживания и методов ведения бизнеса
•Опыт организации работы предприятия с нуля
•Знание трудового и административного законодательства
•Профессиональное владение компьютером
•Свободный русский/ украинский, базовые английский и польский.

Имеются водительские права категория В, загран. паспорт.
Женат. Воспитываю двоих дочерей .

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: