Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Марина

Директор ресторану, керуюча мережею ресторанів, 80 000 грн

Рассматривает должности:
Директор ресторану, керуюча мережею ресторанів, Керівник відділу продажу, Керівник готельного комплексу, Керуючий рестораном
Вид занятости:
полная
Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор Відділу Сервісу

с 08.2024 по 04.2025 (8 месяцев)
Фігаро-Кейтеринг, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:

- організація роботи;
- управління фінансами (планування бюджету, оптимізація витрат);
- розробка, впровадження процесів та програм зі збільшення реалізації подій;
- аналіз діяльності свого підрозділу;
- підготовка звітності про діяльність;
- планування, організація та ефективне управління підрозділом у межах встановленої політики;
- Організаційна робота: підбір та управління та координація роботи персоналу, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі;
- Підготовка та виконання завдань відповідно до місії та стратегії компанії;
- постійний контроль високої якості страв, рівня обслуговування, порядку на подіях;
- контроль за дотриманням чинних Правил та Норм;
- реалізація маркетингових заходів;
- контроль виконання стандартів компанії з якості продукції та рівня сервісу;
- співпраця з відділом продажу;
- навчання та адаптація сервісного персоналу.



Досягнення: суттєве підвищення прибутковості за рахунок скорочення витрат, оптимізації роботи, створення нових моделей роботи підконтрольних мені підрозділів, ефективне проведення масштабних події, навчання фріланс персоналу в школі сервісу

Співвласник та CEO піцерії Rocket pizza

с 03.2017 по 02.2022 (4 года 11 месяцев)
Rocket pizza, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
- управління власним бізнесом;
- Відкриття, запуск та організація подальшої роботи;
- управління фінансами (планування бюджету, оптимізація витрат);
- розробка, впровадження процесів та програм зі збільшення товарообігу;
- аналіз діяльності підприємства;
- підготовка звітності про виробничу діяльність;
- планування, організація та ефективне управління пцерією у межах встановленої політики;
- Організаційна робота: повне забезпечення поставок сировини та товарів, підбір та управління та координація роботи персоналу, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі;
- Підготовка та виконання завдань відповідно до місії та стратегії компанії;
- Розробка меню та карти бару, технологічних та калькуляційних карток для піцерії;
- підбір постачальників продуктів, пакувальних та витратних матеріалів, посуду для піцерії;
- підбір технологічного обладнання та його постачальника;
- постійний контроль високої якості продукції, рівня обслуговування, порядку на підприємстві;
- контроль за дотриманням чинних Правил та Норм;
- реалізація маркетингових заходів;
- контроль виконання стандартів компанії з якості продукції та рівня сервісу;
- координація технологічних процесів;
- контроль санітарно-технічного стану;
- робота із зовнішніми контролюючими органами;

Досягнення: суттєве підвищення прибутковості закладу за рахунок скорочення витрат, оптимізації роботи, а також розроблення та впровадження різних акцій, постійного оновлення меню.

Директор ресторану Tarantino на Русанівській набережній

с 02.2016 по 11.2016 (9 месяцев)
Tarantino Family, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
• Управління фінансами (планування бюджету, оптимізація витрат);
• Розробка, впровадження процесів та програм зі збільшення товарообігу;
• Аналіз діяльності підприємства;
• Підготовка звітності щодо виробничої діяльності;
• Планування, організація та ефективне управління рестораном у межах встановленої власником політики;
• Організаційна робота: вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі;
• Підготовка та виконання завдань відповідно до місії та стратегії компанії;
• Постійний контроль високої якості продукції, рівня обслуговування, порядку на підприємстві;
• Контроль за дотриманням чинних Правил та Норм;
• Реалізація маркетингових заходів;
• Контроль виконання стандартів компанії з якості продукції та рівня сервісу;
• Координація технологічних процесів;
• Контроль санітарно-технічного стану;

Досягнення:
Істотне підвищення прибутковості закладу за рахунок скорочення витрат, оптимізації роботи, а також розроблення та впровадження різних акцій, постійного оновлення меню.

Комерційний директор мережі еспресо барів ONE LOVE coffee

с 02.2015 по 02.2016 (1 год)
ONE LOVE, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
- управління власним бізнесом;
- Відкриття, запуск та організація подальшої роботи;
- управління фінансами (планування бюджету, оптимізація витрат);
- розробка, впровадження процесів та програм зі збільшення товарообігу;
- аналіз діяльності підприємства;
- підготовка звітності про виробничу діяльність;
- планування, організація та ефективне управління пцерією у межах встановленої політики;
- Організаційна робота: повне забезпечення поставок сировини та товарів, підбір та управління та координація роботи персоналу, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі;
- Підготовка та виконання завдань відповідно до місії та стратегії компанії;
- Розробка меню та карти бару, технологічних та калькуляційних карток для піцерії;
- підбір постачальників продуктів, пакувальних та витратних матеріалів, посуду для піцерії;
- підбір технологічного обладнання та його постачальника;
- постійний контроль високої якості продукції, рівня обслуговування, порядку на підприємстві;
- контроль за дотриманням чинних Правил та Норм;
- реалізація маркетингових заходів;
- контроль виконання стандартів компанії з якості продукції та рівня сервісу;
- координація технологічних процесів;
- контроль санітарно-технічного стану;
- робота із зовнішніми контролюючими органами;

Досягнення: суттєве підвищення прибутковості закладу за рахунок скорочення витрат, оптимізації роботи, а також розроблення та впровадження різних акцій, постійного оновлення меню.

Заступник директора ресторану "mr. ZUMA"

с 08.2014 по 02.2015 (6 месяцев)
"Kelembetgroup", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
- аналіз діяльності підприємства;
- підготовка звітності про виробничу діяльність;
- планування, організація та ефективне управління рестораном у межах встановленої власниками політики;
- Організаційна робота: повне забезпечення поставок сировини та товарів, підбір та управління та координація роботи персоналу, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі;
- постійний контроль високої якості продукції, рівня обслуговування, порядку на підприємстві;
- контроль за дотриманням чинних Правил та Норм;
- реалізація маркетингових заходів;
- контроль виконання стандартів компанії з якості продукції та рівня сервісу;
- контроль санітарно-технічного стану;
- робота із зовнішніми контролюючими органами;

Досягнення: підвищення середнього чека – з допомогою постійної роботи над сервісом, значне підвищення прибутковості закладу з допомогою скорочення витрат, оптимізації роботи.

Операційний директор мережі

с 12.2013 по 08.2014 (8 месяцев)
"Kelembetgroup", мережа італійських ресторанів "Бокончіно", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
- розробка, впровадження процесів та програм зі збільшення товарообігу;
- планування, організація та ефективне управління мережею ресторанів у межах встановленої власником політики;
- Організаційна робота: повне забезпечення поставок сировини та товарів, підбір та управління та координація роботи персоналу, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі;
- Підготовка та виконання завдань відповідно до місії та стратегії компанії;
- підбір технологічного обладнання та його постачальника;
- постійний контроль високої якості продукції, рівня обслуговування, порядку на підприємстві;
- контроль за дотриманням чинних Правил та Норм;
- реалізація маркетингових заходів;
- контроль виконання стандартів компанії з якості продукції та рівня сервісу;
- координація технологічних процесів;
- контроль санітарно-технічного стану;
- робота із зовнішніми контролюючими органами;
Досягнення:
підвищення прибутковості закладу з допомогою скорочення витрат, оптимізації роботи, і навіть розробці та запровадження різних акцій, постійного робота над сервісом.

Директор мережі італійських еспресо барів

с 01.2013 по 12.2013 (11 месяцев)
"Кава і Кава", еспресо - бари "Espressamente illy" та "Café Cafe"., Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
• Управління фінансами (планування бюджету, оптимізація витрат);
• Розробка, впровадження процесів та програм зі збільшення товарообігу;
• Аналіз діяльності підприємства;
• Підготовка звітності щодо виробничої діяльності;
• Планування, організація та ефективне управління мережею еспресо-барів у межах встановленої власником політики;
• Організаційна робота: повне забезпечення поставок сировини та товарів, підбір та управління та координація роботи персоналу, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі;
• Підготовка та виконання завдань відповідно до місії та стратегії компанії;
• Розробка меню та карти бару, технологічних та калькуляційних карток для еспресо-бару та кондитерського цеху;
• Підбір постачальників продуктів, пакувальних та витратних матеріалів, посуду для еспресо-бару та кондитерського цеху;
• Підбір технологічного обладнання та його постачальника;
• Постійний контроль високої якості продукції, рівня обслуговування, порядку на підприємстві;
• Контроль за дотриманням чинних Правил та Норм;
• Реалізація маркетингових заходів;
• Контроль виконання стандартів компанії з якості продукції та рівня сервісу;
• Координація технологічних процесів;
• Контроль санітарно-технічного стану;
• Робота із зовнішніми контролюючими органами;
Досягнення:
Істотне підвищення прибутковості закладу за рахунок скорочення витрат, оптимізації роботи, а також розроблення та впровадження різних акцій, постійного оновлення меню.

Директор ресторану, Директор караоке клубу

с 03.2010 по 01.2013 (2 года 10 месяцев)
«УКРПРОМЕКСІМ», р-н «Східний Експрес», караоке клуб «Spivakoff», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
• Планування, організація та ефективне управління рестораном та караоке в межах встановленої власником політики;
• Управління фінансами (планування бюджету, оптимізація витрат);
• Підготовка звітності щодо виробничої діяльності;
• Організаційна робота: повне забезпечення поставок сировини та товарів, підбір та управління та координація роботи персоналу, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі;
• Розробка, впровадження процесів та програм зі збільшення товарообігу;
• Реалізація маркетингових заходів;
• Контроль за дотриманням чинних Правил та Норм;
• Контроль виконання стандартів компанії з якості продукції та рівня сервісу;
• Координація технологічних процесів;
• Контроль санітарно-технічного стану;
• Робота із зовнішніми контролюючими органами;
Досягнення:
Істотне підвищення прибутковості закладу за рахунок скорочення витрат, оптимізації роботи, а також розроблення та впровадження різних акцій, постійного оновлення меню, збільшення кількості відвідувачів, запровадження банкетів.

Образование

Національний авіаційний університет,

Юридичний факультет, спеціальність – правознавство., Київ
Высшее, с 2003 по 2011 (8 лет)

Особисті якості:
Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність.
Навички:
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, та E-mail (Gmail), програмою R – keeper).
Водійські права категорії В.

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • Internet Explorer
  • Email
  • Opera
  • Mozilla Firefox
  • R-Keeper
  • iiko
  • Gmail

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Личные качества:
Коммуникабельность, стрессоустойчивость, креативность, ответственность, пунктуальность.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: