Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Ніна

Акаунт-менеджер, 50 000 грн

Рассматривает должности:
Акаунт-менеджер, Обліковець, Фінансист, Операційний менеджер, Менеджер проєктів, Менеджер з постачання, Direct менеджер, Економіст
Вид занятости:
полная
Возраст:
32 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Львов, Тернополь, Удаленно, Черновцы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Обліковець

с 05.2024 по 05.2025 (1 год)
Sp. z o.o. Tbiliso, Дистанційно (Готельно-ресторанний бізнес)

Вказала дистанційно, так як вибрати місто іншої країни тут не можу.
Цей досвід був на території Польщі в м. Жешув.
Основна ціль моє роботи заключалася в тому, щоб побудувати з нуля облікову систему в програмі Serve для ресторану, який мав тільки відкриватися.
В чому заключалася ця побудова:
- внесення всієї номенклатури (починаючи від найменування товарів, закінчуючи кнопками для офіціантів)
- технологічні карти;
- будування структури цієї системи для зручності роботи всієї компанії в майбутньому
Також:
- пошук всіх постачальників (продукти харчування, господарські матеріали);
- побудова барної карти;
- контроль залишків;
- логістика;
- контроль якості товарів;
- контроль оплат за товари та послуги;
- робота з документацією;
- ведення переговорів;
- замовлення продукції;
- приходні накладні;
- інвентаризації;
- звітність.

Вся робота з закупівлями відбувалася виключно польською мовою.

Моїми досягненнями на цій посаді є те, що система, яку я побудувала, працює і на моє місце уже прийшла наступниця, якій я передала всі свої навички і знання.
І так як моєю місією там було запустити, навчити і передати. Саме тому я уже завершила тут свою роботу і йду далі :)

Обліковець

с 12.2022 по 03.2024 (1 год 3 месяца)
ТОВ "Юсджі Карпати", Буковель (Готельно-ресторанний бізнес)

- забезпечення ресторану всією необхідною продукцією;
- ведення документації;
- робота з системою 1С
- інвентаризаціїї
- звітність
- активна комунікація з бухгалтерією;
- контроль залишків, поставок та постійна комунікація з постачальниками;
- підписання договорів.

Також, приймала активну участь у відкритті ще одного ресторану від нашої компанії на території Буковелю і вела по обліковій частині одночасно 2 ресторани.

Провідний фахівець

с 04.2018 по 09.2019 (1 год 5 месяцев)
АТ "Ощадбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

• обробка вхідної і вихідної кореспондеції;
• сортування кореспонденції;
• реєстрація докуменів в програмі СЕД LsDoc;
• підготовка документів для керівника банку;
• робота з великим об'ємом інформації;
• супроводження документів між керівником банку і структурними підрозділами;
• комунікація з усіма відділеннями банку;
• переговори з клієнтами банку;
• обробка документації від Національного банку України;
• робота з приймальнями заступників Керівника банку.

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

с 08.2017 по 02.2018 (6 месяцев)
Барельєф, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

• ведення існуючої бази клієнтів та пошук нових;
• прийом і обробка вхідних заявок по телефону та в електронній почті;
• оформлення замовлень;
• проведення зустрічей з презентацією виробів компанії;
• ведення переговорів;
• підписання договорів;
• розрахунок вартості замовлень;
• погодження термінів доставки і виготовлення замовлень;
• формування специфікації;
• запуск замовлень в виробництво;
• контроль дебіторської заборгованості;
• робота з первинною документацією;
• контроль термінів виготовлення;
• взаємодія з виробництвом і складом;
• робота з клієнтами з поточних питань, вирішення спірних ситуацій, претензій по якості товару.
Робота з програмою AmoCRM.

Аналітик - Закупник

с 05.2016 по 06.2017 (1 год 1 месяц)
ТОВ "Сітізен Кафе", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Основні обов'язки:
• аналіз і моніторинг ринку в розділі харчових продуктів, послуг та господарських матеріалів;
• робота з програмою 1С (внесення видаткових накладних, створення калькуляцій, проведення робочих змін, рух товарів між об'єктами, списання товарів, проведення інвентаризацій);
• короткострокове планування закупівель (алкогольні напої, продукти харчування, господарські матеріали);
• контроль витрат і стимулювання економії;
• забезпечення закладів необхідними товарами (продукти харчування, господарські матеріали, канцелярські товари);
• проведення переговорів з новими та існуючими постачальниками.
• заключення договорів з новими компаніями на поставку товарів та послуг;
• формування звітностей;
• формування рахунків на оплату та видаткових накладних.
• формування і підписання довіреностей особам нашої компанії для отримання товарів;
• вивчення нових пропозицій постачальників;
• займалася організацією новорічних ярмарків, фестивалів кави та вуличної їжі в яких City-Zen Cafe приймав участь;
• вирішувала різної складності завдання і працювала з великим об'ємом інформації.

Продавець-консультант

с 11.2014 по 05.2016 (1 год 6 месяцев)
LUSH, Київ (Роздрібна торгівля)

Консультування клієнтів, робота з касовим апаратом, проведення інвентаризацій, контроль свіжості продукції, відкриття та закриття робочих змін, формування місячних звітів, здавання інкасації.
Досягненням стало для мене підвищення до старшого продавця.

Продавець-консультант

с 12.2013 по 08.2014 (8 месяцев)
ТОВ "МТІ", Житомир (Роздрібна торгівля)

Консультація клієнтів, робота з касовим апаратом.

Образование

Національний університет державної податкової служби України

Економіка підприємства, Ірпінь
Высшее, с 2013 по 2014 (9 месяцев)

Житомирський державний технологічний університет

Економіки та менеджменту, Економіка підприємства, Житомир
Неоконченное высшее, с 2009 по 2013 (3 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Таргетолог

2,5 місяці
Сертификат

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Email
  • Робота з оргтехнікою
  • AmoCRM
  • DeloPro
  • Comarch
  • СЕД
  • SERVIO
  • Syrve
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • Організованість
  • Ведення документації

Знание языков

  • Польский — продвинутый
  • Английский — начинающий
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Свою трудову діяльність почала ще з студентських років. Працювала в ПАО "Приват Банк" - клієнт менеджер, в ТОВ "Кон Бріо" - офіціант.
За час роботи в студентські роки, здобула великий досвід комунікації з людьми, стресостійкості і вміння працювати в команді.

Особисті якості: маю аналітичний склад розуму, творчі здібності, швидко навчаюся; готова працювати в команді; відповідальна.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: