Ніна
Менеджер з адміністративної діяльності, 30 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 31 год
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2076879
Опыт работы
Адміністратор
с 07.2021 по 10.2021
(3 месяца)
Boom tattoo, Gdansk (Краса, фітнес, спорт)
• Обслуговування клієнтів на найвищому рівні;
• Прийом вхідних дзвінків;
• Запис клієнтів;
• Ведення Соціальних мереж Instagram, Facebook;
• Координація роботи студії;
• Розрахунок клієнтів;
• Ведення клієнтської бази;
• Ведення ділової перепискі Польською мовою.
Обслуговування клієнтів
с 09.2019 по 07.2021
(1 год 10 месяцев)
My Burger, Gdansk (Харчові послуги)
• Обслуговування гостей на найвищому рівні;
• Робота з системою POS;
• Прийом вхідних дзвінків;
• Формування замовлень: Господарчі товари, напої, продукти харчування.
• Координація роботи інших працівників закладу;
• Формування графіку.
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами;
• Досягнення: Отримання керуючої посади.
Провідний фахівець
с 04.2018 по 09.2019
(1 год 5 месяцев)
АТ "Ощадбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)
• Обробка вхідної і вихідної кореспондеції;
• Сортування кореспонденції;
• Реєстрація докуменів в програмі СЕД LsDoc;
• Підготовка документів для керівника банку;
• Робота з великим об'ємом інформації;
• Супроводження документів між керівником банку і структурними підрозділами;
• Комунікація з усіма відділеннями банку;
• Переговори з клієнтами банку;
• Обробка документації від Національного банку України;
• Робота з приймальнями заступників Керівника банку.
Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
с 08.2017 по 02.2018
(6 месяцев)
Барельєф, Київ (Торгівля В2В "Вироби з дерева: рекламна продукція, сувеніри, дерев'яна упаковка, HoReCa")
• Ведення існуючої бази клієнтів та пошук нових;
• Прийом і обробка вхідних заявок по телефону та в електронній почті;
• Оформлення замовлень;
• Проведення зустрічей з презентацією виробів компанії;
• Ведення переговорів;
• Підписання договорів;
• Розрахунок вартості замовлень;
• Погодження термінів доставки і виготовлення замовлень;
• Формування специфікації;
• Запуск замовлень в виробництво;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Робота з первинною документацією;
• Контроль термінів виготовлення;
• Взаємодія з виробництвом і складом;
• Робота з клієнтами з поточних питань, вирішення спірних ситуацій, претензій по якості товару.
Робота з програмою AmoCRM.
Аналітик - Закупник
с 05.2016 по 06.2017
(1 год 1 месяц)
ТОВ "Сітізен Кафе", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Основні обов'язки:
• Аналіз і моніторинг ринку в розділі харчових продуктів, послуг та господарських матеріалів;
• Робота з програмою 1С (внесення видаткових накладних, створення калькуляцій, проведення робочих змін, рух товарів між об'єктами, списання товарів, проведення інвентаризацій);
• Короткострокове планування закупівель (алкогольні напої, продукти харчування, господарські матеріали);
• Контроль витрат і стимулювання економії;
• Забезпечення закладів необхідними товарами (продукти харчування, господарські матеріали, канцелярські товари);
• Проведення переговорів з новими та існуючими постачальниками.
• Заключення договорів з новими компаніями на поставку товарів та послуг;
• Формування звітностей;
• Формування рахунків на оплату та видаткових накладних.
• Формування і підписання довіреностей особам нашої компанії для отримання товарів;
• Вивчення нових пропозицій постачальників;
• Займалася організацією новорічних ярмарків, фестивалів кави та вуличної їжі в яких City-Zen Cafe приймав участь;
• Вирішувала різної складності завдання і працювала з великим об'ємом інформації.
Продавець-консультант
с 11.2014 по 05.2016
(1 год 6 месяцев)
LUSH, Київ (Роздрібна торгівля)
Консультування клієнтів, робота з касовим апаратом, проведення інвентаризацій, контроль свіжості продукції, відкриття та закриття робочих змін, формування місячних звітів, здавання інкасації.
Досягненням стало для мене підвищення до старшого продавця.
Продавець-консультант
с 12.2013 по 08.2014
(8 месяцев)
ТОВ "МТІ", Житомир (Роздрібна торгівля)
Консультація клієнтів, робота з касовим апаратом.
Образование
Національний університет державної податкової служби України
Економіка підприємства, Ірпінь
Высшее, с 2013 по 2014 (9 месяцев)
Житомирський державний технологічний університет
Економіки та менеджменту, Економіка підприємства, Житомир
Неоконченное высшее, с 2009 по 2013 (3 года 9 месяцев)
Знания и навыки
Знание языков
- Польский — продвинутый
- Английский — начинающий
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
Свою трудову діяльність почала ще з студентських років. Працювала в ПАО "Приват Банк" - клієнт менеджер, в ТОВ "Кон Бріо" - офіціант.
За час роботи в студентські роки, навчилася спілкуватися з людьми, знаходити з ними спільну мову та завжди досягати компромісу.
Особисті якості: маю аналітичний склад розуму, творчі здібності, швидко навчаюся; готова працювати в команді; відповідальна; стресостійка.
Похожие кандидаты
Sales manager, project manager, business development manager, bid manager, manager of procurement
Киев
Администратор, руководитель среднего звена
Киев, Удаленно
Офис-администратор, менеджер по административной деятельности
Киев
Керівник середньої ланки, менеджер, помічник керівника
19000 грн, Киев, Ирпень
Адміністратор, керівник середньої ланки
30000 грн, Киев, Вишневое (Киевская обл.)
Керівник середньої ланки, інженер, менеджер
Киев, Конотоп