Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 апреля 2024 PRO

Ніна

Менеджер з адміністративної діяльності, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
31 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор

с 07.2021 по 10.2021 (3 месяца)
Boom tattoo, Gdansk (Краса, фітнес, спорт)

• Обслуговування клієнтів на найвищому рівні;
• Прийом вхідних дзвінків;
• Запис клієнтів;
• Ведення Соціальних мереж Instagram, Facebook;
• Координація роботи студії;
• Розрахунок клієнтів;
• Ведення клієнтської бази;
• Ведення ділової перепискі Польською мовою.

Обслуговування клієнтів

с 09.2019 по 07.2021 (1 год 10 месяцев)
My Burger, Gdansk (Харчові послуги)

• Обслуговування гостей на найвищому рівні;
• Робота з системою POS;
• Прийом вхідних дзвінків;
• Формування замовлень: Господарчі товари, напої, продукти харчування.
• Координація роботи інших працівників закладу;
• Формування графіку.
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами;
• Досягнення: Отримання керуючої посади.

Провідний фахівець

с 04.2018 по 09.2019 (1 год 5 месяцев)
АТ "Ощадбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Обробка вхідної і вихідної кореспондеції;
• Сортування кореспонденції;
• Реєстрація докуменів в програмі СЕД LsDoc;
• Підготовка документів для керівника банку;
• Робота з великим об'ємом інформації;
• Супроводження документів між керівником банку і структурними підрозділами;
• Комунікація з усіма відділеннями банку;
• Переговори з клієнтами банку;
• Обробка документації від Національного банку України;
• Робота з приймальнями заступників Керівника банку.

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

с 08.2017 по 02.2018 (6 месяцев)
Барельєф, Київ (Торгівля В2В "Вироби з дерева: рекламна продукція, сувеніри, дерев'яна упаковка, HoReCa")

• Ведення існуючої бази клієнтів та пошук нових;
• Прийом і обробка вхідних заявок по телефону та в електронній почті;
• Оформлення замовлень;
• Проведення зустрічей з презентацією виробів компанії;
• Ведення переговорів;
• Підписання договорів;
• Розрахунок вартості замовлень;
• Погодження термінів доставки і виготовлення замовлень;
• Формування специфікації;
• Запуск замовлень в виробництво;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Робота з первинною документацією;
• Контроль термінів виготовлення;
• Взаємодія з виробництвом і складом;
• Робота з клієнтами з поточних питань, вирішення спірних ситуацій, претензій по якості товару.
Робота з програмою AmoCRM.

Аналітик - Закупник

с 05.2016 по 06.2017 (1 год 1 месяц)
ТОВ "Сітізен Кафе", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Основні обов'язки:
• Аналіз і моніторинг ринку в розділі харчових продуктів, послуг та господарських матеріалів;
• Робота з програмою 1С (внесення видаткових накладних, створення калькуляцій, проведення робочих змін, рух товарів між об'єктами, списання товарів, проведення інвентаризацій);
• Короткострокове планування закупівель (алкогольні напої, продукти харчування, господарські матеріали);
• Контроль витрат і стимулювання економії;
• Забезпечення закладів необхідними товарами (продукти харчування, господарські матеріали, канцелярські товари);
• Проведення переговорів з новими та існуючими постачальниками.
• Заключення договорів з новими компаніями на поставку товарів та послуг;
• Формування звітностей;
• Формування рахунків на оплату та видаткових накладних.
• Формування і підписання довіреностей особам нашої компанії для отримання товарів;
• Вивчення нових пропозицій постачальників;
• Займалася організацією новорічних ярмарків, фестивалів кави та вуличної їжі в яких City-Zen Cafe приймав участь;
• Вирішувала різної складності завдання і працювала з великим об'ємом інформації.

Продавець-консультант

с 11.2014 по 05.2016 (1 год 6 месяцев)
LUSH, Київ (Роздрібна торгівля)

Консультування клієнтів, робота з касовим апаратом, проведення інвентаризацій, контроль свіжості продукції, відкриття та закриття робочих змін, формування місячних звітів, здавання інкасації.
Досягненням стало для мене підвищення до старшого продавця.

Продавець-консультант

с 12.2013 по 08.2014 (8 месяцев)
ТОВ "МТІ", Житомир (Роздрібна торгівля)

Консультація клієнтів, робота з касовим апаратом.

Образование

Національний університет державної податкової служби України

Економіка підприємства, Ірпінь
Высшее, с 2013 по 2014 (9 месяцев)

Житомирський державний технологічний університет

Економіки та менеджменту, Економіка підприємства, Житомир
Неоконченное высшее, с 2009 по 2013 (3 года 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email Робота з оргтехнікою AmoCRM DeloPro Comarch СЕД

Знание языков

  • Польский — продвинутый
  • Английский — начинающий
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Свою трудову діяльність почала ще з студентських років. Працювала в ПАО "Приват Банк" - клієнт менеджер, в ТОВ "Кон Бріо" - офіціант.
За час роботи в студентські роки, навчилася спілкуватися з людьми, знаходити з ними спільну мову та завжди досягати компромісу.

Особисті якості: маю аналітичний склад розуму, творчі здібності, швидко навчаюся; готова працювати в команді; відповідальна; стресостійка.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: