Руслан
Сервисный менеджер, инженер тех. поддержки, помощник системного администратора
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 47 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2131088
Опыт работы
Специалист отдела сервисного обслуживания
с 07.2010 по 12.2013
(3 года 5 месяцев)
"СТЭК-компьютер" (продажа компьютерных комплектующих и др.товаров)
Посадові обов’язки:
Прийом/видача гарантійного / не гарантійного товару
Формування документації для обслуговування сервісного товару
Проведення товару по сервісній базі (1С Підприємство 7)
Проведення повернень товару від клієнтів в торговій базі (1С Підприємство 8)
Консультації клієнтів щодо правил сервісного обслуговування
Інформаційна підтримка клієнтів з сервісного обслуговування
Збірка ПК, серверів, налаштування та встановлення программного забезпечення
Образование
НТУУ "КПИ"
Информатики и выч.техники, компьютерные системы и сети, Киев
Высшее, с 1996 по 2002 (5 лет 5 месяцев)
Знания и навыки
Дополнительная информация
ШЛЯХТА РУСЛАН
Дата народження: 30 жовтня 1976 р
Адреса: Київ, вул. Котельникова, буд. 26, кв. 12
Телефон: [
Електронна адреса : [
КАР”ЄРНА СПРЯМОВАНІСТЬ: майстер сервісного обслуговування та ремонту, системний адміністратор, програміст
Повна зайнятість.
ДАТА ЗАПОВНЕННЯ: 12.12.2013 р.
Досвід роботи:
01.07.2010 –
12.12.2013Комп’ютерний сервісний центр "СТЕК-Комп’ютер" - фахівець відділу сервісного обслуговування
Посадові обов’язки:
Прийом/видача гарантійного / не гарантійного товару
Формування документації для обслуговування сервісного товару
Проведення товару по сервісній базі (1С Підприємство 7)
Проведення повернень товару від клієнтів в торговій базі (1С Підприємство 8)
Консультації клієнтів щодо правил сервісного обслуговування
Інформаційна підтримка клієнтів з сервісного обслуговування
02.10.2009 –
31.05.2010Комп’ютерний сервісний центр "Гігабайт" - майстер відділу сервісного обслуговування та ремонту комп’ютерної техніки
Посадові обов’язки:
Прийом гарантійного/не гарантійного товару в сервісний центр,
підготовка документації для обслуговування, тестування, ремонт на рівні комплектуючих, видача готового товару клієнтам.
01.12.2005 –
01.10.2009
Комп’ютерний сервісний центр "Компас-сервіс (ДіДжіТек)" – майстер відділу сервісного обслуговування
Посадові обов’язки:
Прийом гарантійної продукції в сервіс, її сервісне обслуговування, тестування, ремонт та видача готового товару клієнтам.
01.04.2002 -
31.10.2005Науково-виробниче підприємство "Квант - ефір" – інженер сектору цифрових технологій
Посадові обов’язки:
Розробка програмного забезпечення для телеканалів (трансляція EPG)
Налаштування цифрового передавального та приймального обладнання (кодери,
декодери, мультиплексори, set-top boxes, ip-dvb шлюзи та ін.)
Розробка програмного забезпечення для інкапсуляції ip даних в потік MPEG-2 (ip-dvb шлюзи)
Розробка програмного забезпечення NMS (Дистанційне керування мережею ТВ передавачів)
Освіта:
2000 - 2002НТУУ "КПІ" Факультет інформатики та обчислювальної техніки
Спеціальність – комп’ютерні системи та мережі
Кваліфікація - інженер з програмного забезпечення
1996 - 2000НТУУ "КПІ" Факультет інформатики та обчислювальної техніки
базова вища освіта за напрямом "Комп’ютерна інженерія"
Кваліфікація – бакалавр
01.09.1993 – 29.06.1996Київський технікум радіоелектроніки - диплом молодшого спеціаліста з відзнакою
Спеціальність - електронно-обчислювальна техніка
Кваліфікація - технік-електронік
1992 - 1993Навчання на комп’ютерних курсах (програмування на мові BASIC)
1983 - 1993Вишнівська загальноосвітня середня школа №1
нагороджений золотою медаллю за особливі успіхи у навчанні
Особистісні якості:порядність, відповідальність, цілеспрямованість, енергійність, вміння аналітично мислити, спроможність до швидкого навчання, уміння працювати в команді, активна життєва позиція
Програмне забезпечення та
професійні навички Операційні системи : Windows Server 2000/2003, Windows 7, Vista, XP, 2000, ME, 98, 95, Linux
Базы данных : MS SQL, СУБД FoxPro
Програмне забезпечення для тестування комплектуючих : MemTest, Victoria, mHDD, 3D Mark та ін.
Мови програмування : Java 2, С/C++, РНP, HTML, Assembler
Програми : 1С Підприємство 7 / 8, MS Office
Обслуговування локальної мережі організації
Helpdesk – підтримка користувачів (допомога по роботі з комп’ютером, програмами, офісною технікою)
Підтримка web-сайта організації
Обслуговування офісної техніки (ксероксів, факсів, принтерів, багатофункціональних пристроїв та ін.)
Володіння мовами: англійська (технічна, читання документації);
українська, російська ( розмовляю, пишу, читаю, перекладаю) вільно
Додаткова інформація:Сімейний стан: одружений
Права водія категорії В
Похожие кандидаты
IT-support, інженер технічної підтримки, системний адміністратор
Киев, Житомир
,
еще 2 города
Системний адміністратор, IT-інженер (IT-support, HelpDesk)
30000 грн, Киев, Удаленно
Специалист техподдержки, инженер компьютерных систем, системный администратор
40000 грн, Киев
Системный администратор (HelpDesk), специалист тех. поддержки
Киев
System administrator, спеціаліст з технічної підтримки, інженер з інформаційної безпеки
Киев
Системный администратор, инженер технической поддержки, QA-тестировщик
15000 грн, Киев