Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/2135081

CFO

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

CFO

с 07.2021 по наст. время (2 года 10 месяцев)
Транспорт, логістика

• Розробка та реалізація фінансової стратегії компанії;
• Управління фінансовим департаментом (більше 40 співробітників в 6 країнах);
• Аудит, автоматизація обліку на базі 1С 8,3 УВП, удосконалення бізнес-процесів;
• Консолідація звітності групи;
• Розробка та впровадження нових сервісів та удосконалення діючих (LCL, FCL, LTL, FTL);
• Підготовка, захист та контроль інвестиційних проектів;
• Управлінський облік, бюджетування та прогнозування фінансових показників, оперативне управління финансовими показниками (ковенантами), фін. моделювання;
• Управління фінансовими ресурсами з метою збільшення оборотності та недопущення касових розривів;
• Контроль CAPEX та OPEX;
• Податкове планування та оптимізація;
• Контроль відшкодування ПДВ;
• Контроль підготовки та подачі статистичної податкової звітності;
• Співпраця з банками по залученню фінансування, а також аудиторськими та страховими компаніями;
• Управління валютними ризиками; ДОСЯГНЕННЯ:
• Здійснено перехід з 1С 8,3 УТП BAS на 1С 8,3 УВП;
• Відкриті нові бізнеси в ЄС;
• Впроваджені та автоматизовані додаткові сервіси;
• Проведена ефективна робота в частині повернення проблемної ДЗ, а також ряд успішних перемовин в частині реструктуризацій КЗ;
• Успішне проходження комплексної податкової перевірки;
• Залучено фінансування за програмою 5-7-9;
• Досягнуто суттєвої оптимізації витрат на форексних операціях;
• Розроблена та впроваджена нова
мотиваційна політика;
• Актуалізований бюджет з врахуванням нових бізнес-процесів та значно оптимізована витратна частина.

CFO

с 06.2016 по 06.2021 (5 лет)
Украгроком, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

• Управління фінансовим департаментом (більше 20 співробітників в прямому підпорядкуванні, 9 регіональних представництв, декілька юр. осіб агро сегменту, СПД 3-ї групи, завод по виробництву паливних брикетів, енергетика);
• Забезпечення фінансової стабільності групи;
• Бюджетування, постановка та адаптація бухгалтерскького та управлінського обліку на базі 1С 8,3 УТП, автоматизація бізнес-процесів;
• Консолідація звітності для власника бізнесу;
• Трансферне ціноутворення;
• Аналіз та мінімізація фінансових ризиків;
• Співпраця з фінансово-кредитними установами, в т.ч. нерезидентами, по залученню фінансування;
• Управління фінансовими ресурсами групи з метою збільшення обіговості та недопущення касових розривів;
• Разробка партнерських програм з метою збільшення продажів;
• Разрабобка системи мотивації персоналу;
• Податкове планування, оптимізація та адміністрування;
• Контроль підготовки та своєчасного подання статистичної податкової звітності;
• Взаємодія з контролюючими органами, аудиторськими компаніями (успішне проходження податкових та аудиторських перевірок);
ДОСЯГНЕННЯ:
• Прописані та регламентовані всі бізнес-процеси;
• Впроваджені партнерські програми фінансування для стимулювання продажів, а також залучено ~ 10 млн $ від банків-партнерів, в т.ч. нерезидентів (Польща);
• Здійснений перехід з 1С7 УТП на 1С8 УТП;
• Впроваджений та автоматизований управлінський облік, адаптована детальна система бюджетування;
• Проведена ефективна робота в частині повернення проблемної ДЗ, а також ряд успішних перемовин в частині реструктуризацій КЗ;
• Разраблена та впроваджена система KPI, на основі якої більш ніж на 30% зросли продажі властної торгової марки;
• Суттєво знижені фінансові та операційні витрати бізнесу за рахунок залучення більш дешевого ресурсу та оптимізації бізнес-процесів;
• Захеджовані валютні ризики;
• Не допущено жодного дня прострочення виконання зобов’язань перед кредиторами.

Head of the treasury

с 03.2014 по 06.2016 (2 года 3 месяца)
Украгроком, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Організація работи відділу казначейства;
• Співпраця з фінансово-кредитними установами, в т.ч. нерезидентами, по залученню фінансування;
• Управління фінансовими ресурсами групи з метою збільшення обіговості та недопущення касових розривів;
• Планування та координація фінансових операцій групи, разробка схем фінансування;
• Підготовка бізнес-планів та ТЕО;
• Співпраця з банками, лізинговими, страховими, оціночними компаніями в частині таких продуктів як: відновлювальні кредитні лінії, овердрафти, факторинг, акредитиви, гарантії, векселя та інші);
• Постійний моніторинг вартості фінансового ресурсу, тарифів з метою оптимізації діючих умов фінансування, розробка та впровадження партнерських продуктів та програм;
• Аналіз та контроль дотримання фінансових ковенант;
• Складання фінансового плану, платіжного календаря групи компаній та контроль за виконанням;
• Бюджетування;
• Фінансово-економічний аналіз діяльності групи та прогнозування фінансових ризиків;
• Управлінська звітність.

Head of treasury

с 03.2008 по 02.2014 (5 лет 11 месяцев)
Корпорація «Золоті Ворота», Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

• Організація работи відділу казначейства в керуючій компанії (в підпорядкуванні 7 юр. осіб включаючи підрядні організації, асфальтобетонний завод);
• Співпраця з фінансово-кредитними установами, в т.ч. нерезидентами, по залученню фінансування;
• Управління фінансовими ресурсами групи з метою збільшення обіговості та недопущення касових розривів;
• Планування та координація фінансових операцій групи, разробка схем фінансування;
• Підготовка бізнес-планів та ТЕО;
• Співпраця з банками, лізинговими, страховими, оціночними компаніями в частині таких продуктів як: відновлювальні кредитні лінії, овердрафти, факторинг, акредитиви, гарантії, векселя та інші);
• Постійний моніторинг вартості фінансового ресурсу, тарифів з метою оптимізації діючих умов фінансування, розробка та впровадження партнерських продуктів та програм;
• Аналіз та контроль дотримання фінансових ковенант;
• Складання фінансового плану, платіжного календаря групи компаній та контроль за виконанням;
• Бюджетування;
• Фінансово-економічний аналіз діяльності групи та прогнозування фінансових ризиків;
• Управлінська звітність.

Deputy chief accountant

с 04.2005 по 03.2008 (2 года 11 месяцев)
Батекс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку підприємств групи (3 юр. особи);
• Оперативна адаптація обліку в умовах постійних змін в законодавстві, постановка тех. завдань IТ спеціалістам;
• Організація документообігу;
• Планування та оптимізація податкового навантаження;
• Облік оборотних та необоротних активів;
• Співробітництво з банками, лізинговими, страховими компаніями;
• Касові, валютні операції (імпорт), реалізація з/п проектів;
• Взаємодія з фіскальними органами.

Образование

Державний інститут економіки та управління

Фінансово-економічний, Київ
Высшее, с 1999 по 2004 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Київо-Могилянська Бізнес Школа (kmbs)

2019

Курси та тренінги по тайм-менеджменту, особистому росту/лідерству, стратегічному менеджменту, макроекономикі, упр. и бух. Обліку

2010-2022

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook CRM Клиент-Банк M.E.Doc MS Visio MS Power BI Google Sheets Google

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Професійні якості:
• Антикризовий менеджмент;
• Формування стратегії розвитку компанії, контролінг та координація підрозділів;
• Вміння структурувати масиви інформації та визначати точки зростання;
• Ефективне управління капіталом, хеджування валютних ризиків;
• Залучення фінансування на рівні національних, інфраструктурних проектів, рефінансування, реструктуризація кредитного портфелю;
• Запровадження системи бюджетування та фінансового планування;
• Податкове планування, оптимізація та взаємодія з контролюючими органами;
• Аналіз фінансово-господарської діяльності, контроль та внутрішній аудит.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: