Юлія
Секретар, офіс-менеджер, 19 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 32 года
- Город проживания:
- Винница
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2224479
Опыт работы
It recruiter, HR generalist
с 02.2021 по наст. время
(3 года 3 месяца)
Open Tag, Вінниця (IT)
•Пошук кандидатів
•Перегляд релевантних резюме
•Проведення первинного інтерв'ю
•Організація вторинного та подальший етапів інтерв’ю
•Спілкування з колегами, уточнення інформації по вакансіях
•Комунікація з кандидатами
•Організація зустрічей колег із суміжних відділів з кандидатами
•Розміщення вакансій на всебічних джерелах: сайти з пошуку роботи, соціальні мережі, друковані видання тощо
•Координація з керівником для визначення посадових вимог вакансій
•Написання тексту вакансій
•Передача контактів потенційних кандидатів керівнику
•Аналіз ринку праці
Менеджер з маркетингу
с 07.2020 по 01.2021
(6 месяцев)
ФОП Крижевскі, Могилів-Подільський (Торгівля)
•Розробка маркетингового плану (визначення ЦА, сегментація споживачів, позиціонування послуг компанії);
•Моніторинг відкритих джерел інформації;
•Написання текстів, що «продають».
•Розробка лендінга;
•Написання контенту для лендінга;
•Розробка рекламних матеріалів (рекламні листівки, тексти та ін);
•Копірайтинг, рерайтинг (тексти, статті та новини).
Менеджер по роботі з клієнтами
с 01.2019 по 06.2020
(1 год 5 месяцев)
Asvela, Херсон (Торгівля)
• письмове ділове спілкування з клієнтами (англійська, німецька)
• супровід продажів;
• нарощування обсяги продажів;
• залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, ведення переговорів);
• підтримка добропорядних і взаємовигідних відносини з уже наявними клієнтами;
• ведення детальної звітності про роботу з клієнтами;
• надання консультацій, що стосуються асортименту товарів, що реалізуються та їх характеристик.
Офіс-менеджер, перекладач
с 06.2017 по 12.2018
(1 год 6 месяцев)
ХОГО "Регіональна рада підприємців", Херсон (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
• виконання функцій по забезпеченню роботи керівника;
• облік, реєстрація, розгляд і підготовка вхідної та вихідної кореспонденції ;
• оформлення і розсилка листів;
• оформлення протоколів та виписок з них;
• підготовка засідань і нарад;
• планування графіку керівника;
• прийом відвідувачів;
• прийом телефонних дзвінків і, в разі необхідності, переведення їх на тих співробітників, яким вони призначаються;
• підготовка відряджень;
• збір ділової інформації і її реферування по завданню директора;
• збір матеріалів для доповідей керівника;
• розміщення реклами в ЗМІ та Інтернеті;
• переклад та редагування текстів ( англійська, російська, українська мови)
• забезпечення життєдіяльності офісу (в тому числі закупки).
Секретар
с 09.2014 по 04.2017
(2 года 7 месяцев)
ПП "Альянс", ФОП Кушнір С. В., Вінниця (Торгівля)
•виконання функцій по забезпеченню роботи керівника;
•облік, реєстрація, розгляд і підготовка вхідної та вихідної кореспонденції ;
•оформлення і розсилка листів, факсів, і т. п.;
•підготовка по вказівці керівника і узгодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, довідок, листів, відрядних посвідчень та інших документів;
•оформлення протоколів та виписок з них;
•підготовка засідань і нарад;
•планування графіку керівника;
•прийом відвідувачів;
•прийом телефонних дзвінків і, в разі необхідності, переведення їх на тих співробітників, яким вони призначаються;
•підготовка відряджень;
•збір ділової інформації і її реферування по завданню директора;
•збір матеріалів для доповідей керівника;
•ведення табеля обліку робочого часу;
•ведення кадрової документації;
•пошук і підбір персоналу;
•активний пошук, розміщення реклами в ЗМІ та Інтернеті;
•проведення телефонних інтерв'ю, співбесід;
•розробка і впровадження програм із залучення й утримання персоналу;
•організація і управління системою навчання і розвитку персоналу;
•розробка і проведення тренінгів, оцінка ефективності навчання, атестація;
•розробка і реалізація програми адаптації персоналу; розробка програм матеріального і нематеріального стимулювання персоналу;
•організація внутрішньо корпоративних заходів, взаємодія з PR-менеджером;
•планування, звітність;
•забезпечення життєдіяльності офісу (в тому числі закупки).
Менеджер по продажам
с 05.2014 по 08.2014
(3 месяца)
Рекламна агенція "Sunny", Вінниця (Маркетинг, реклама, PR)
Активний пошук нових клієнтів, формування та ведення клієнтських баз.
Розробка комерційних пропозицій, робота з документацією.
Моніторинг конкурентів, аналіз ринків.
Підготовка та проведення презентацій.
Забезпечення продажів (прийом і обробка замовлень, оформлення документів, супровід продажів).
Оператор call-центра
с 04.2014 по 05.2014
(1 месяц)
Аутсорсинговий контакт-центр «ДатаКолл, Вінниця (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Консультація абонентів в телефонному режимі про послуги і товари; ведення продажів по телефону; наповнення та ведення бази даних клієнтів; робота зі скаргами та пропозиціями клієнтів та ознайомлення з їх змістом відповідні служби і відділи компанії.
Консультант з питань страхування
с 11.2013 по 03.2014
(4 месяца)
Страхова Група «ТАС», Вінниця (Фінанси, банки, страхування)
Пошук та консультування клієнтів з питань страхування, укладення договорів страхування.
Консультант з питань нерухомості
с 07.2013 по 10.2013
(3 месяца)
Агентство Нерухомостi ''PentHouse'', Вінниця (Нерухомість)
Пошук та консультування клієнтів,організація зустрічей з клієнтами,показ об'єктів, ведення переговорів, підписання договорів.
Образование
Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського
Інститут історії, етнології і права, Вінниця
Высшее, с 2008 по 2013 (4 года 8 месяцев)
Освітнь-кваліфікаційний рівень "Магістр"
Дополнительное образование и сертификаты
Сертифікат «Intel – навчання для майбутнього»
2013 р., 6 тижнів
IT Recruitment GUIDance: online edition
2021, 3 місяці
Знания и навыки
Знание языков
- Немецкий — начинающий
- Украинский — свободно
- Английский — продвинутый
- Русский — средний
Дополнительная информация
Написання новин, анонсів, прес-релізів, організація і супровід круглих столів, прес-конференцій та інтерв’ю. Моніторинг та аналіз інформації (підготовка висновків та звітів).
Особисті якості: Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність, комунікативні навички, відсутність шкідливих звичок, позитивне мислення, бажання навчатися новому, швидко освоюю нову інформацію.
Другие резюме этого кандидата
25 000 грн
Удаленно
Высшее образование · Полная занятость
- It recruter, Frelance, 2 года 3 месяца
Похожие кандидаты
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, консультант
Удаленно, Львов
Секретар, офіс-менеджер, помічник керівника
20000 грн, Удаленно, Одесса
Юрисконсульт, юрист, секретар, офіс-менеджер, помічник керівника
15000 грн, Удаленно, Днепр, Никополь
Administrative, Personal Assistant, Office Manager
28000 грн, Удаленно
Діловод, архіваріус, секретар, офіс-менеджер, оператор ПК, помічник керівника
11500 грн, Удаленно, Днепр
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
Удаленно, Чернигов