Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 февраля 2015

Оксана

Менеджер по закупках, бухгалтер, спеціаліст по роботі з клієнтами, логіст, 2 800 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
39 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

менеждер по закупках

с 07.2009 по 02.2014 (4 года 7 месяцев)
фреш, Львів (торгівля)

Липень 2009р. – по теперішній час.
Посади: з 07.2009р. – оператор 1С ТзОВ «Фреш»;
10.2014. – по теперішній час – менеджер по закупках ТзОВ «Фреш»
Професійні обов’язки:
-Виписка накладних (робота з торговими представниками);
-Ведення складського обліку (повернення (офіційні та неофіційні), виписка коригувань, переміщення по філіях, внесення приходів);
-Ведення касових операцій;
-Замовлення товару під потреби підприємства (робота з постачальниками фірми);
-Внесення приходів в 1С;
-Ведення ціноутворення підприємства (формування цінової політики);
-Складання поточної звітності для постачальників (рух товару по підприємтву, залишки, продажі, фактичне виконання плану);
-Ведення договорів з постачальниками та клієнтами фірми;
-Контроль за кредиторською та дебіторською заборгованістю даного підприємства (контроль дебіторок торгових представників);
-Списання бракованої продукції підприємства;
-Ознайомлена з управлінським обліком (складання звітності по відкодуванню витрат підприємства з боку постачальників);
-Ознайомлена з податковим обліком (реєстрація податкових накладних);
-Ознайомлена з роботою Клієнт/Банк;
-Добре ознайомлена з роботою 1С для торгових підприємств України, ознайомлена з бухгалтерським, управлінським та податковим обліком.

Образование

Львівська комерційна академія

Економічний, Львів
Высшее, с 2001 по 2006 (5 лет)

ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ:
Місто: Львів
Район проживання: Львівська область, Пуcтомитівський район, с. Давидів,
вул. Вітряна, 62
Освіта: повна вища
Віросповідання: християнка
Дата народження: 30 липня 1984 р. (29 років)
Стать: жіноча
Сімейний стан: незаміжня, дітей немає.

ДОСВІД РОБОТИ:
1. Вересень 2006р. – липень 2008р.
Посада: референт відділу кадрів (повна зайнятість)
Професійні обов’язки: робота з персоналом, документацією (ведення особових справ; ведення наказів по персоналу: прийняття, переведення та звільнення з роботи; ведення трудових контрактів; видача довідок з місця роботи; оформлення відпусток та листків непрацездатності; ведення штатно-посадової книги; табеля обліку робочого часу працівників; складання посадових інструкцій та положень про відділи; ведення трудових книжок), робота з програмою 1С / Зарплата + Кадри для України; знання КЗпП.

За угодами цивільно-правового характеру (договір-підряду) викладала наступні дисципліни: «Бюджетна система», «Аудит», «Управлінський облік».

2. Серпень 2008р. – січень2009р.
Посади: з 08.2008р. – фахівець відділу партнерських та корпоративних продажів Львівської регіональної дирекції ЗАТ ФГ «Страхові традиції»;
09.2008р. – 01.2009р. – фахівець центру операційного обліку Львівської регіональної дирекції ЗАТ ФГ «Страхові традиції».

Професійні обов’язки:
- ведення обліку та складання звітності (зовнішньої та внутрішньої) страхової компанії (внесення всіх видів договорів страхування в 1С, прив’язка страхових платежів по банківських виписках, реєстрація випадків ДТП в 1С);
- ведення внутрішнього обліку ЗАТ ФГ «Страхові традиції» (реєстрів, актів прийому – передачі, виписка заявок на відрядження та посвідчень про відрядження, довіреностей, журналу реєстрації наказів ДТП, журналів реєстрації договорів страхування, виписка розрахункових чеків та ведення розрахункової книги, облік розрахунків з постачальниками та підрядчиками);
- ведення кадрового діловодства страхової компанії (складання табеля обліку робочого часу, ведення наказів, договорів з партнерами та банками, ведення журналу вхідної та вихідної кореспонденції, здійснення опису документів в розрізі номенклатури справ);
- робота офіс-менеджера;
- ознайомлена з правилами страхування автоцивілки, КАСКО, майна, нещасних випадків, медичного страхування.

Дополнительная информация

ОСВІТА:
Навчальний заклад: Міжрегіональна Академія Управління персоналом (м.Київ)
Дата закінчення: березень 2008 року
Факультет: економічний
Спеціальність: економіка праці та управління трудовими ресурсами (магістр)

ІНОЗЕМНІ МОВИ І КОМП”ЮТЕРНІ НАВИКИ:
Англійська мова: середній рівень
Польська мова: середній рівень
Російська мова: вільне володіння
Українська мова: вільне володіння
Комп’ютерні навики: користувач ПК (1С для торгівельних підприємств, 1С Підприємництво, 1С / Зарплата + Кадри для України, 1С для страхових компаній, офісні програми, інтернет, електронна пошта, робота з офісною технікою).

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Водійські права: категорія «В» і «С»
Додаткові відомості: цілеспрямована, комунікабельна, відповідальна, наполеглива, швидко навчаюся, доброзичлива, врівноважена, вмію ефективно використовувати свій час, схильна до аналітичної роботи, пунктуальна.
Заняття у вільний час: читання книг, туризм.

МЕТА НАПИСАННЯ РЕЗЮМЕ:
Пошук постійної і цікавої роботи з перспективою професійного росту та особистого розвитку.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: