- Визитка
Галина
Менеджер по роботі з клієнтами
- Рассматривает должности:
- Менеджер по роботі з клієнтами, Бухгалтер
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 39 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2237961/
Дополнительная информация
м. т.: [
E-mail: [
Дата народження: 3.05.86
Горлач Галина Миколаївна
МЕТА
__________
Знайти цікаву роботу, яка дозволить застосувати набуті знання та досвід, ініціативність та логічне мислення, активну життєву позицію та організаторські здібності з можливістю самореалізуватися, а також мати можливість підвищувати свою кваліфікацію та завжди бути надійною підтримкою для організації.
Досвід роботи:
__________
ТОВ Солагро Трейд
березень 2024 - по теперішній час - фахівець відділу мінеральних добрив
- запит та погодження рахунків/специфікацій з постачальником;
- запит на квоти, розподілення та погодження відвантажень на умовах exw/cpt/ddp;
- запити/заявки на авто на умовах DDP;
- ТІ по заводам/складам exw/cpt/ddp;
- внесення нових контрагентів/договорів/рахунків/специфікацій в 1С та погодження з Бек офісом та фін. відділом(К2, M-files);
- ведення реєстру договорів/специфікацій/ВН, контроль повернення документів
- звірка/візування/завантаження документів у ВЧАСНО;
ПП Чемпіон
березень 2016 - березень 2024 - менеджер по продажам (Asics, Mikasa, PUMA, Nike, Converse, Reebok)
- прийом та обробка замовлень, робота по системі дропшипінг, гурт;
- рoбота з маркетплейсами (Розетка, Каста);
- консультування клієнтів щодо характеристик товару, своєчасне надання інформації щодо асортименту, залишків, змін у прайсі;
- робота з програмою 1С та Odoo ( рахунки, повернення, акти звірок);
- контроль дебіторської заборгованості;
- підготовка товару до відвантаження на НП, виписка ТТН;
ТОВ Бома Плюс
лютий 2014 - лютий 2016 - бухгалтер
- ведення первинної документації (прихід, розхід, повернення, податкові накладні, коригувальні, ттн, довіренності);
- робота з системою EDI ;
- проведення звірок взаєморозрахунків з контрагентами, контроль оплат та боргів;
- переміщення товару між складами;
- проведення інвентаризації товару, проведення переоцінки з реалізацією;
- ведення довідника номенклатури;
- робота з великими об'ємами інформації,
- виконання доручень головного бухгалтера;
ТОВ Ароматика
лютий 2013 – січень 2014 – помічник менеджера
- прийом, обробка замовлень від клієнтів ( ел. пошта, факс, тел, система EDI), виписка рахунків в 1С
- погодження доставки товару з покупцями
- відправка ел накладних, № декларацій
- робота з поверненнями, контроль виписки довіренностей, інформування клієнтів, контроль своєчасного надходження товару на склад
- робота з актами про недостачу товару ( пересорт, бій), контроль їх закриття
- підготовка специфікацій, внесення їх в операційну базу 1С
- ведення реєстру ВН
- надання необхідної інформації менеджеру, клієнтам
ТОВ Продуктовий Рай
листопад 2011 – січень 2013 – оператор комп'ютерного набору
- робота з первинною документацією
- прийом, обробка замовлень від менеджерів, виписка накладних в 1С
- оформлення накладних, контроль наявності супутніх документів (сертифікатів, якісних посвідчень, висновків СЕС) на товар, що відвантажується
- видача дорожніх листів
- введення нових клієнтів в базу
- реєстри ветеринарних довідок
ТОВ Цифра Друк
травень 2010 - квітень 2011 – менеджер по роботі з клієнтами
- активний пошук та залучення нових клієнтів
- створення та розширення клієнтської бази
- консультація клієнтів по послугам компанії
- складання комерційних пропозицій
- ведення переговорів з клієнтами
- затвердження макетів, контроль виконання замовлень
ТОВ Аванті Рекордз
червень 2009 - березень 2010 – секретар
- пошук, обробка та надання необхідної інформації для керівника
- організація зустрічей
- прийом вхідних дзвінків, факсів
- робота із щоденною документацією
ТОВ Фешн Фуд Європа ЛЛС-Україна
липень 2008 - червень 2009 – секретар
- надання необхідної інформації керівнику
- співпраця зі всіми структурними підрозділами компанії (менеджер по персоналу, торг відділ, бухгалтерія)
- контроль виходу на роботу співробітників
- робота з архівом, підтримання його функціональності
- прийом та розподілення вхідних дзвінків, корреспонденції
- ведення документообороту
- вирішення адміністративно-господарських та організаційних питань
ОСВІТА
__________
2003-2008рр. – КНУ імені Тараса Шевченко
факультет "Історичний"
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ТА ЗНАННЯ
__________
- знання основ діловодства та документообігу
- Word, Excel, Internet, Outlook, 1С, Odoo, ВЧАСНО, К2, M-files - впевнений користувач
- грамотне письмове та усне мовлення
- вміння працювати з великими об'ємами інформації
ЗНАННЯ МОВ
__________
- українська
- англійська
ІНШЕ
__________
- Інтереси – подорожі, психологія, саморозвиток, література, журналістика, мистецтво, фотографія
- Швидке навчання, доброзичливість, наполегливість у досягненні мети, бажання розвиватися, відповідальність, комунікабельність, висока працездатність, гарні аналітичні здібності, організованність, чесність, вміння працювати в команді, пунктуальність, врівноваженість, дипломатичність
Похожие кандидаты
-
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, B2C супровід існуючих клієнтів та адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Киев -
Клієнт-менеджер
25000 грн, Киев -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Киев, Винница , еще 8 городов -
Менеджер роботи з клієнтами
Киев, Удаленно -
Менеджер по роботі з клієнтами
Киев, Чернигов , еще 4 города -
Менеджер роботи з клієнтами
55000 грн, Киев