- PRO
Ирина
Менеджер з продажу, 18 000 грн
- Рассматривает должности:
- Менеджер з продажу, Фахівець з обліку, Адміністратор інтернет-магазину, Менеджер служби підтримки, Оператор call-центра, Контент-менеджер
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 32 года
- Город проживания:
- Одесса
- Готов работать:
- Одесса, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2259399/
Опыт работы
Експерт з обслуговування клієнтів
с 06.2014 по 09.2021
(7 лет 3 месяца)
АТ ОТП БАНК, Одеса (Фінанси, банки, страхування)
Укладання договорів, відкриття та закриття рахунків, касові операції, замінювала касира у закритій касі, завантаження та розвантаження банкомату, інкасація, перекази грошей через платіжні системи
Старший контролер - касир
с 01.2014 по 06.2014
(5 месяцев)
АТ ОЩАДБАНК, Подільськ (Фінанси, банки, страхування)
Прийом платежів, виплати з поточних та карткових рахунків, виплати переказів, зарахування пенсій на карткові рахунки, підготовка до інкасації
Специаліст по відкритю та обслуговуваню пластикових карт
с 11.2013 по 01.2014
(2 месяца)
АТ Ощадбанк, Подільськ (Фінанси, банки, страхування)
Укладання договорів на відкриття пластикових карток, обслуговування клієнтів
Торговий представник
с 02.2013 по 10.2013
(8 месяцев)
ООО ЛУЗАНОВКА, Одеса (Роздрібна торгівля)
Виконання планів продажу, відстеження кредитної заборгованості, проведення переговорів, укладання договорів
Асистент торгового представника
с 08.2012 по 02.2013
(6 месяцев)
ООО Лузановка, Одеса (Роздрібна торгівля)
Викладення товару згідно з планограмою. Виконання стандартів компанії
Образование
ОНАХТ
Економіка Підприємства, Одеса
Высшее, с 2012 по 2013 (1 год)
Навчалася на заочній формі навчання, у 2013 р. отримала диплом спеціаліста
Одеский технічний колледж ОНАХТ
Економіка підприємства, Одеса
Неоконченное высшее, с 2007 по 2012 (5 лет)
В 2010 році отримала молодшого спеціаліста, в 2012 році отримала диплом бакалавра. Навчалася на денній формі навчання
Знания и навыки
- Пользователь ПК
- Пользователь Internet
- MS Office
- 1С
- Почтовый клиент
- 1С:Бухгалтерия
- Бухгалтерский учет
- АБС БАРС
- АБС
- СБОН
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — выше среднего
Дополнительная информация
Коваль Ірина Анатоліївна
Дата народження: 07/09/1992
Адреса проживання: Одеса,
Телефон для зв'язку: моб.: [
Електронна пошта: [
Освіта
Одеський технічний коледж "Одеської національної академії харчових технологій"
Економіка підприємства
економіст – бакалавр, 2010 – 1012р
Одеська національна академія харчових технологій
Економіка підприємства
Економіст – спеціаліст, 2012 – 2013р.
Досвід роботи
ТОВ «Лузанівка»
2012 – 2013 р – асистент торгового представника у відділі збуту компанії ІДС.
з лютого 2013 до жовтня 2013 – переведена на посаду торгового представника.
АТ «ОЩАДБАНК»
З листопада 2013 – спеціаліст з відкриття та обслуговування карткових рахунків.
З січня 2014 року – старший контролер – касир.
АТ «ОТПБанк»
З червня 2014 року - експерт з обслуговування клієнтів.
з січня 2017 року - старший експерт з обслуговування клієнтів.
З липня 2017 - провідний експерт з обслуговування клієнтів.
З серпня 2021 року - касир.
Курси
Одеський технічний коледж ОНАПТ
Оператор комп'ютерного набору, 2008
Професійні навички та знання
знання комп'ютера: - Упевнений користувач ПК (пакет MS Office; поштові програми; Інтернет, АБС Барс, Сбон +, SUBA). Знання програми 1С «Бухгалтерія» – базовий рівень.
Володіння іноземними мовами:
Німецька – зі словником
Українська, російська - вільно
проведення переговорів, відстеження дебіторської заборгованості, роботу з документами, виконання стандартів. Залучення та обслуговування клієнтів, оформлення депозитів, прийом комунальних платежів, видача готівки з карткових та поточних депозитних рахунків. касові операції з клієнтами –фізичними та юридичними особами – оформлення таких касових документів, як: заява на переказ готівки, заява на видачу готівки, виплати за грошовими чеками. відкриття, закриття та ведення рахунків фізичних осіб у національній та іноземній валюті; прийом та видача вкладів населення; проведення безготівкових операцій із вкладів населення; проведення виплат за поточними депозитними та картковими рахунками через пос-термінал; прийом грошових знаків; видачапластикових карток клієнтам; видача кредитів та прийом платежів у рахунок погашення заборгованості; розрахункові операції з карткових рахунків клієнтів та їх закриття; купівля – продаж іноземної валюти та банківських металів; операції із дорожніми чеками; нарахування відсотків за вкладними (депозитними)операціям; переказ грошей; складання щоденного звіту; надання клієнту консультації та інформації про послуги; підготовка юридичних справ до здачі на відповідне зберігання до архіву; проведення ідентифікації, вивчення фізичних осіб під час проведення операцій.
Особистісні якості:
Хороші організаторські здібності, вміння швидко орієнтуватися у складній ситуації та самостійно приймати рішення, ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість, активність, наполегливість, відмінні комунікативні якості.
Похожие кандидаты
-
Менеджер з продажу
25000 грн, Удаленно -
Менеджер з продажу
Удаленно -
Менеджер з продажу
Одесса -
Менеджер з продажу
Удаленно -
Менеджер інтернет-магазину
Удаленно -
Менеджер з продажу
Удаленно