Ольга
Діловод
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 33 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2268062
Знания и навыки
Дополнительная информация
Резюме
Рудик Ольга Григорівна
Домашня адреса: м. Суми, вул. Нахімова , 2,
Телефон: [
Дата і місце народження: 11.03.1991р., громадянка України
Сімейний стан: не заміжня
Мета: працювати на користь держави, придбати новий досвід, використовувати свої знання та навички для професійного зросту, робота в колективі на поставлену ціль. Бути корисним для суспільства.
Освіта:
У 2008 році закінчила Сумську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 13 ім. А.С. Мачуленка .
У 2013 закінчила Сумський педагогічний університет ім. А С Макаренка
за спеціальністю „Біолог та практичний психолог”
Трудова діяльність:
З лютого 2010 по березень 2012 працювала на посаді діловода відділу кадрової та правової роботи Сумської регіональної державної лабораторії ветеринарної медицини.
З квітня 2012 працюю на посаді інспектора сектору адресно – довідкової роботи відділу паспортної роботи,та реєстрації фізичних осіб. Управління Державної міграційної служби України в Сумській області,з січня 2013 переведена на посаду діловода сектору документального забезпечення Управління Державної міграційної служби України в Сумській області.
Особисті якості:
Характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити. Шкідливих звичок не маю.
Додаткові відомості:
Знання мов: українська, російська мова вільно.
Навики: впевнений користувач MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навики работи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari) і E- mail (Outlook Express)
Посадові обов’язки організація роботи сектору діловодства та контролю у відповідності до завдань покладених на сектор. Прийом, реєстрація та індексація всіх категорій вхідних, створених і внутрішніх документів, ведення реєстрації вхідних і вихідних документів, заповнення реєстраційних карт. Здійснення контролю за додержанням терміну виконання документів. Формування справ, їх підготовку до наступного зберігання та використання, передачу у встановлені терміни до архіву. Встановлення контролю виконання актів та доручень вищих органів державної влади , запитів і звернень народних документів , запитів на отримання публічної інформації.
Другие резюме этого кандидата
30 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Начальника відділу кадрів, Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київський обласний центр екстреної медичної допоги та медицини кат, 3 года 11 месяцев
- Менеджера з персоналу., ТОВ «Експрес Техбуд», 6 месяцев
Похожие кандидаты
Діловод
Киев
Офіс-менеджер, помічник керівника, юрист, діловод, інспектор кадрової служби
Киев
Офіс-менеджер, методист, інспектор, діловод, адміністратор
Киев
Бібліотекар, архіваріус, діловод, наставник, адміністратор
Киев
Фахівець з діловодства
Киев, Обухов
Діловод
Киев