Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 октября 2023 PRO

Оксана

Завідувач складу, директор магазину, комірник, обліковець 1С, 22 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
53 года
Город:
Обухов

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Завідувач магазину ( товарознавець, обліковець, продавчиня)

с 05.2019 по 01.2022 (2 года 8 месяцев)
Приватне підприємство, Обухів (Роздрібна торгівля)

Організація роботи магазину: облік, товарообіг, маркетинг, замовлення товарів, ревізії, повернення, найм працівників та навчання персоналу контроль за якістю товарів та обслуговуванням гостей.
Універсальний приватний магазин в селищі Григорівка Обухівського району став для мене справою яка надихала мене як людину та розвивала професійні навички - торгівельний бізнес у сільській місцевості має свої унікальні особливості і у спілкуванні з гостями і з формуванням асортименту: аналіз запитів та пропозицій, мною були залучені до взаємовигідного співробітництва місцеві виробники продуктів харчування "Обухівський завод молокопродуктів" "Обухівські ковбаси" приватні кондитери та пекарі, суттєво розширений асортимент, "кожен ранок свіжі молочні продукти і хлібобулочні вироби" - організована і реалізована пропозиція (доставка молокопродуктів хлібу та конитерки до 8 години ранку) яка користувалась широким попитом, демократичні ціни як результат кропіткої праці з постачальниками - магазин завдяки моїм послідовним діям та професійному досвіду набув популярності та конкурентоспроможності. Була розроблена система лояльності для постійних гостей, замовлення товарів по запиту покупців, організована виїздна торгівля у віддалені куточки громади три рази на тиждень.

Комірник

с 06.2017 по 02.2019 (1 год 8 месяцев)
ТОВ "Петруцалек", Київ, (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Під час роботи в міжнародній компанії "Петруцалек" мої обов'язки поєднували в собі і адміністрування (організація роботи, планування, забезпечення життєдіяльності, злагодження з іншими підрозділами компанії та складами нашої компанії в інших містах України)
І логістику (рух товарів від постачальників до отримання його клієнтами по Україні - замовлення згідно графікам та обємам автотранспорту, складання оптимальних маршрутів доставок, замовлення послуг компаній-перевізників, ведення документації з перевезень, оформлення доставок замовлень клієнтам такими компаніями як "Нова пошта", "МістЕкспрес" "Делівері" та інших, складання графіку приймання товарів та його відвантаження зі складу)
І ведення первинного бухгалтерського обліку;
облік товару який прибув від постачальників: контроль відповідності поставки замовленню закупівлі, наявності відповідних документів та співпадання за ціною та якістю;
облік обігу тари, оформлення повернень, актів та рекламацій, складання доручень)
За час моєї співпраці з компанією "Петруцалек" суттєво збільшились обсяги продажу в Україні і склад "Київ" був перетворений на центральній склад класу "А" за моєю участю підібране закуплене та встановлене нове устаткування, автонавантажувачі, кари, персонал пройшов курси підвищення кваліфікації та ефективні тренінги, отримали допоміжні професії, запроваджена європейська облікова програма САП.

Бухгалтер складу

с 04.2017 по 06.2017 (2 месяца)
ТОВ "Юнікс-Трейд", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Бухгалтер складу оптова торгiвля автомобiльними запчастинами

ПП "Юнiкс Трейд Ко", Київ (Оптова торгiвля автозапчастини)

Первинна бухгалтерія, облік основних та оборотних засобів. Облік повернень, корегування. Ревізії планові та контрольні, відображення у звітності. Робота з клієнтами по заборгованостям (кошти та документообіг, договірна документація ліміти). Облік тари рух та списання.

Бухгалтер - старший спеціаліст з оптових відправлень (будівельні матеріали)

с 04.2014 по 12.2016 (2 года 8 месяцев)
ООО "Грос-Арт", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з мережами "Епіцентр", "Нова Лінія", "Практикер" по Україні (будматеріали товари для ремонту та дизайну)

Формування та облік первичной бухгалтерської документації як в програмі 1С 7.7, 8.8., так и в форматі оригиналів, контроль документообігу з клієнтами и постачальниками, архівування. Работа в M.E.DOC IS.

Логістика: формування замовлень від клієнтів на товари, разміщення замовлень та просування, організація відвантаження замовлень покупцям та контроль до моменту разміщения товарів на полицях замовника.
Оформлення повного пакету документів, звірки, акти, звіти ТТН, облік відвантаженої та обмінної тари, залигків, повернень.

Бухгалтер

с 10.2013 по 04.2014 (6 месяцев)
Агро-овен, ООО, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

1С-опепатор-логіст, група товарів харчування - охолоджене м'ясо.
Висока швидкість великий об'єм документообігу та його обробка архівування зберігання, підготовка та оформлення документів з доставки відгрузки сертифікації на торгові мережі партнерів, звірки, акти, звіти, ТТН, облік відвантаженої та обмінної тари, залишків, повернень.

Менеджер відділу продажів (оргтехніка професійна та аматорська фото-відеотехніка); обліковець 1С; адміністратор

с 09.2001 по 06.2013 (11 лет 9 месяцев)
Компанія "Дельта Корп", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Довга та плідна співпраця з компанією "Дельта Корп": опанування обліковими та офісними програмами, командна робота на результат, особиста відповідальність, професійний зріст, курси підвищення кваліфікації, тренінги організовані керівництвом - все це дозволило мені за дванадцять років піднятися карєрними сходами опанувати корисні навички, детально вивчити номенклатуру товарів та достеменно знати ринок попиту та збуту, застосовувати ефективні інструменти для досягнення високих результатів відділу продажів.
Детально про навички та досягнення:
ведення первинної бухгалтерії : оформлення документів збуту та ведення як в програмі 1С, так і в форматі оригиналів. Ведення та корегування в 1С клієнтської бази, бази постачальників, оформлення нових клієнтських карток. Реєстрація договорів, попередні перемовини, організація підписання.;
функції касира з прийому оплат від покупців - касова дисципліна та звітність, рознесення оплат з банківських виписок по клієнтам та рахункам;
навички з логістики - формування замовлень прорахунок обємів, замовлення автотранспорту, розрахунок маршруту, ціни доставки, організація дозавантажень, організація та оформлення відвантажень товару зі складу клиентам, доставок товару в регіони, контроль цього процесу;
проведення за базою та звітністю товарів від постачальників на склад, ревізії, облік ГЗМ;

Адміністративна підтримка діяльності офісу: контроль наявності канцелярських товарів їх замовлення замовлення витратних матеріалів до оргтехніки, води та харчування для колег, вирішення питань з зовнішніми інстанціями (Київенерго, ЖЕК і т.п.), організація свят, корпоративів, тренінгів навчань по за межами офісу.
Діловодство первинне кадрове діловодство, первинний підбір персоналу на позиції середньої ланки. Підбір технічного персоналу (прибиральниці, вантажники, водії) його навчання контроль якості виконання посадових обов'язків.

Замісник директора із ЗЕД

с 01.1999 по 06.2001 (2 года 5 месяцев)
ТОВ "Балтком Астел", Київ (ЗМІ, медіа)

Компанія "Балтком Астел" стала моїми першими кроками в сфері адміністрування організації обліку та багато іншого. Саме організовуючи відкриття пейджингової компанії "Балтком Астел" я зрозуміла, що немає нічого неможливого для людини яка працює на результат: освоїти будь які навички - так я освоїла не тільки бухгалтерію, касову дисципліну, роботу з кадрами,
реєстрацію суб'єкта ЗЕД, розмитнення товарів сертифікація товарів, комп'ютер офісні програми та програми обліку і багато іншого за що безмежно вдячна долі та людям які зустрілися мені на шляху.

Офіс-менеджер

с 04.1998 по 01.1999 (9 месяцев)
ТОВ "Балтком Астел", Київ (ЗМІ, медіа)

Образование

Київський бізнес-коледж "Україна"

Экономічний, экономіст-бухгалтер, Київ
Высшее, с 1999 по 2004 (5 лет)

Київський національний інститут культури імені Корнійчука

Інформаційні системи бібліографія, Київ
Высшее, с 1990 по 1995 (5 лет)

Знания и навыки

Користувач ПК Робота з оргтехнікою 1С:Бухгалтерія САПР Знання офісних програм Бухгалтерський облік Касові операції Робота з POS-терміналом Європейська кухня

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Мій досвід та знання в багатьох сферах, роки праці досягнення та втрати не змінили мого оптимізму, імпатії до людей, бажання і можливості опановувати нове, ділитись надбаним, працювати без втоми на результат в команді та як керівник, брати на себе відповідальність робити неможливе бо неможливого немає!

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: