Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 мая 2024 PRO

Евгения

Менеджер з документообігу, фахівець з тендерних закупівель, помічник керівника, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
41 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник кошторисно-договірного відділу

с 08.2016 по 12.2023 (7 лет 4 месяца)
ТОВ "Прайм-Інвест", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- організація системи діловодства, контроль та ведення документообігу, відповідно до прийнятої у компанії системи;
- документальний супровід договірних відносин (проєктні, будівельно-монтажні роботи);
- реєстрація кошторисної документації для проходження держ.експертизи на портал єдиної державної електронної системи у сфері будівництва e-construction
- облік фінансово-господарської діяльності організації;
- первинна бухгалетрія (оплата платежів в системі Приват 24 для бізнесу, створення рахунків, актів виконаних робіт);
- робота з кошторисами в програмному комплексі АВК-5 (редагування, формування актів КБ-2в, КБ-3;
- підготовка та завантаження тендерної документації на майданчик, для участі в якості постачальника у державних торгах в системі Prozorro;
- участь у аукціоні;
- складання комерційних пропозицій;
- листування;
- ведення архіву компанії;
- підготовка та випуск наказів;
- контроль та оформлення трудових відносин;
- забезпечення життєдіяльності офісу, замовлення візиток;
- робота з оргтехнікою (ксерокс, принтер, сканер, плоттер);
- виконання доручень керівника.

Головний спеціаліст відділу економічного аналізу та договірної роботи

с 08.2015 по 08.2016 (1 год)
Державне космічне агентство України, Київ (Державні організації)

Договірна робота

Адміністративний асистент директора

с 01.2011 по 08.2014 (3 года 7 месяцев)
ТОВ "Прайм-Інвест", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- організація системи діловодства, контроль та ведення документообігу, відповідно до прийнятої системи у компанії;
- документальний супровід договірних відносин (проєктні, будівельно-монтажні роботи);
- облік фінансово-господарської діяльності організації;
- первинна бухгалетрія (оплата платежів в системі Приват 24 для бізнесу, створення рахунків, актів виконаних робіт);
- робота з кошторисами в програмному комплексі АВК-5 (редагування, формування актів КБ-2в, КБ-3;
- підготовка та завантаження тендерної документації на майданчик, для участі в якості постачальника у державних торгах в системі Prozorro;
- участь у аукціоні;
- складання комерційних пропозицій;
- листування;
- ведення архіву компанії;
- підготовка та випуск наказів;
- контроль та оформлення трудових відносин;
- забезпечення життєдіяльності офісу, замовлення візиток;
- робота з оргтехнікою (ксерокс, принтер, сканер, плоттер);
- виконання доручень керівника.

Менеджер з адміністративної діяльності

с 04.2007 по 12.2010 (3 года 8 месяцев)
ТОВ "Олвасервіс", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- організація системи діловодства, контроль та ведення документообігу, відповідно до прийнятої у компанії системи;
- документальний супровід договірних відносин (проєктні, будівельно-монтажні роботи);
- облік фінансово-господарської діяльності організації;
- робота з кошторисами в програмному комплексі АВК-5 (редагування, формування актів КБ-2в, КБ-3;
- підготовка тендерної документації;
- складання комерційних пропозицій;
- листування;
- ведення архіву компанії;
- підготовка та випуск наказів;
- контроль та оформлення трудових відносин;
- забезпечення життєдіяльності офісу, замовлення візиток;
- робота з оргтехнікою (ксерокс, принтер, сканер, плоттер);
- виконання доручень керівника.

Фахівець сектору фінансового та бухгалтерського обліку

с 05.2003 по 03.2007 (3 года 10 месяцев)
Київський оперативний центр філія Національного центру управління та випробування космічних засобів, Київ (Державні організації)

- ведення касової книги, виписування довіреностей, авансових звітів, здавання звітів, набір платіжних доручень, внесення прибуткових накладних;
- переміщення ТМЦ, списання, оприбуткування;
- робота з договорами, накладними, актами;
- робота з Казначейством;
- робота з оргтехнікою (ксерокс, факс, міні-АТС).

Образование

Київська академія муніципального управління

Менеджмент організацій, заочне відділення, Київ
Высшее, с 2002 по 2007 (5 лет)

Київська державна академія водного транспорту ім. П. Конашевича-Сагайдачного

Обробка матеріалів на верстатах та автоматичних лініях, технік-технолог, Київ
Среднее специальное, с 1997 по 2001 (4 года)

денне відділення

Дополнительное образование и сертификаты

Міжрегіональний центр проф.перепідготовки військовослужбовців звільнених у запас.

2002 р., 6 місяців. Оператор ПК в сфері бухгалтерського обліку

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet Windows Adobe Photoshop АВК Документообіг Adobe Тендерна документація Административное управление Первична бухгалтерія

Знание языков

  • Украинский — продвинутый
  • Русский — свободно

Рекомендации

Єрмольєв Валентин Юрійович

Єрмольєв Валентин Юрійович

Директор, ТОВ "Прайм-Інвест"

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Відмінне володіння оргтехнікою (ксерокс, факс, принтер, плоттер, міні-АТС) та Microsoft Office, базові знання програм Adobe, Photoshop.

Якості/інтереси:
Одружена, є дочка 2011 р.н. Відповідальна, педантична, комунікабельна, швидко навчаюсь, вимоглива до себе та підлеглих. Віддаю перевагу активному відпочинку на природі, люблю подорожувати, маю почуття гумору.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: