Евгения
Менеджер з документообігу, фахівець з тендерних закупівель, помічник керівника, 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 41 год
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2320056
Опыт работы
Керівник кошторисно-договірного відділу
с 08.2016 по 12.2023
(7 лет 4 месяца)
ТОВ "Прайм-Інвест", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- організація системи діловодства, контроль та ведення документообігу, відповідно до прийнятої у компанії системи;
- документальний супровід договірних відносин (проєктні, будівельно-монтажні роботи);
- реєстрація кошторисної документації для проходження держ.експертизи на портал єдиної державної електронної системи у сфері будівництва e-construction
- облік фінансово-господарської діяльності організації;
- первинна бухгалетрія (оплата платежів в системі Приват 24 для бізнесу, створення рахунків, актів виконаних робіт);
- робота з кошторисами в програмному комплексі АВК-5 (редагування, формування актів КБ-2в, КБ-3;
- підготовка та завантаження тендерної документації на майданчик, для участі в якості постачальника у державних торгах в системі Prozorro;
- участь у аукціоні;
- складання комерційних пропозицій;
- листування;
- ведення архіву компанії;
- підготовка та випуск наказів;
- контроль та оформлення трудових відносин;
- забезпечення життєдіяльності офісу, замовлення візиток;
- робота з оргтехнікою (ксерокс, принтер, сканер, плоттер);
- виконання доручень керівника.
Головний спеціаліст відділу економічного аналізу та договірної роботи
с 08.2015 по 08.2016
(1 год)
Державне космічне агентство України, Київ (Державні організації)
Договірна робота
Адміністративний асистент директора
с 01.2011 по 08.2014
(3 года 7 месяцев)
ТОВ "Прайм-Інвест", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- організація системи діловодства, контроль та ведення документообігу, відповідно до прийнятої системи у компанії;
- документальний супровід договірних відносин (проєктні, будівельно-монтажні роботи);
- облік фінансово-господарської діяльності організації;
- первинна бухгалетрія (оплата платежів в системі Приват 24 для бізнесу, створення рахунків, актів виконаних робіт);
- робота з кошторисами в програмному комплексі АВК-5 (редагування, формування актів КБ-2в, КБ-3;
- підготовка та завантаження тендерної документації на майданчик, для участі в якості постачальника у державних торгах в системі Prozorro;
- участь у аукціоні;
- складання комерційних пропозицій;
- листування;
- ведення архіву компанії;
- підготовка та випуск наказів;
- контроль та оформлення трудових відносин;
- забезпечення життєдіяльності офісу, замовлення візиток;
- робота з оргтехнікою (ксерокс, принтер, сканер, плоттер);
- виконання доручень керівника.
Менеджер з адміністративної діяльності
с 04.2007 по 12.2010
(3 года 8 месяцев)
ТОВ "Олвасервіс", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- організація системи діловодства, контроль та ведення документообігу, відповідно до прийнятої у компанії системи;
- документальний супровід договірних відносин (проєктні, будівельно-монтажні роботи);
- облік фінансово-господарської діяльності організації;
- робота з кошторисами в програмному комплексі АВК-5 (редагування, формування актів КБ-2в, КБ-3;
- підготовка тендерної документації;
- складання комерційних пропозицій;
- листування;
- ведення архіву компанії;
- підготовка та випуск наказів;
- контроль та оформлення трудових відносин;
- забезпечення життєдіяльності офісу, замовлення візиток;
- робота з оргтехнікою (ксерокс, принтер, сканер, плоттер);
- виконання доручень керівника.
Фахівець сектору фінансового та бухгалтерського обліку
с 05.2003 по 03.2007
(3 года 10 месяцев)
Київський оперативний центр філія Національного центру управління та випробування космічних засобів, Київ (Державні організації)
- ведення касової книги, виписування довіреностей, авансових звітів, здавання звітів, набір платіжних доручень, внесення прибуткових накладних;
- переміщення ТМЦ, списання, оприбуткування;
- робота з договорами, накладними, актами;
- робота з Казначейством;
- робота з оргтехнікою (ксерокс, факс, міні-АТС).
Образование
Київська академія муніципального управління
Менеджмент організацій, заочне відділення, Київ
Высшее, с 2002 по 2007 (5 лет)
Київська державна академія водного транспорту ім. П. Конашевича-Сагайдачного
Обробка матеріалів на верстатах та автоматичних лініях, технік-технолог, Київ
Среднее специальное, с 1997 по 2001 (4 года)
денне відділення
Дополнительное образование и сертификаты
Міжрегіональний центр проф.перепідготовки військовослужбовців звільнених у запас.
2002 р., 6 місяців. Оператор ПК в сфері бухгалтерського обліку
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — продвинутый
- Русский — свободно
Рекомендации
Єрмольєв Валентин Юрійович
Директор, ТОВ "Прайм-Інвест"
Дополнительная информация
Відмінне володіння оргтехнікою (ксерокс, факс, принтер, плоттер, міні-АТС) та Microsoft Office, базові знання програм Adobe, Photoshop.
Якості/інтереси:
Одружена, є дочка 2011 р.н. Відповідальна, педантична, комунікабельна, швидко навчаюсь, вимоглива до себе та підлеглих. Віддаю перевагу активному відпочинку на природі, люблю подорожувати, маю почуття гумору.
Похожие кандидаты
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь
17000 грн, Киев
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев
Адміністратор, офіс-менеджер, Personal assistant, асистент менеджера з реєстрації лікарських засобів
40000 грн, Киев
Діловод, помічник керівника, документознавець, менеджер
20000 грн, Киев
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
12000 грн, Киев