Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Альона

Заступник директора з кадрової роботи, адміністратор, касир, 20 000 грн

Рассматривает должности:
Заступник директора з кадрової роботи, адміністратор, касир, Діловод, Менеджер з продажу, Адміністратор медичної клініки, Менеджер торгового залу, Спеціаліст 1C, Завідуючий господарством, Бригадир, Продавець-консультант, Начальник відділу кадрів
Вид занятости:
полная
Возраст:
34 года
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу докуменообігу та архівного зберігання

с 10.2020 по 12.2024 (4 года 2 месяца)
Комунальне підприємство «Дніпропетровської багатопрофільна клінічна лікарня з надання психіатричної допомоги» Дніпропетровської, Дніпро (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

ведення картотеки обліку проходження документальних матеріалів, згідно Національному стандарту ДСТУ 4163:2020.;
здійснення контролю за їх виконанням, видача необхідних довідок щодо зареєстрованих документів;
прийом, реєстрація наказів і направлення її у структурні підрозділи;
прийом, реєстрація кореспонденції та направлення її у структурні підрозділи;
відправлення відповідної документації адресатам;
ведення обліку отриманої і відправленої кореспонденції, систематизація й зберігання документів поточного архіву;Прийом телефонних дзвінків;
Ведення документообігу, обробка вхідної, вихідної кореспонденції;
Ділове листування;
Підготовка наказів;
Прийом відвідувачів;
Бронювання авіа, ж / д квитків, готелів;
Робота з оргтехнікою;
підготовка та здача до архіву підприємства документальних матеріалів, і реєстраційної картотеки;
забезпечення зберігання службової документації;
вільно користуюся офісною технікою.
робота у системі електронного документообігу;

Заступник директора з господарської частини

с 07.2018 по 12.2019 (1 год 5 месяцев)
Комунальний заклад освіти " Неповна середня загальноосвітня школа № 127" Дніпровської міської ради, Дніпро (Освіта, наука)

Забезпечення виконання правил експлуатації систем, мереж і устаткування школи;
Організація якісного і своєчасного ремонту по ТО підрядниками;
Ведення звітності у встановленій формі акти, накази ,;
складання графіків персоналу, ведення табелю по зарплаті, заповнення лікарняних, заповнення протоколів
Оптимізація витрат на виконання робіт;
Контроль раціонального використання енергоресурсів школи програмі NaviCout.
• контроль за виконанням поточного і капітального ремонту;
• контроль роботи обладнання; закупівля матеріалів для здійснення ремонтних робіт;
• взаємодія з контролюючими органами.
контроль обслуговування газової потокової, звіркі з «Теплоенегрго», ДТЕК, водоканалом
контроль і організація послуг, що надаються;
рішення адміністративно-господарських питань;
адаптація і навчання персоналу;
контроль якості прибирання;
контроль роботи персоналу;
ведення документації, підписання актів виконаних робіт;
контроль витрати миючих засобів та витратних матеріалів;
Ведення журналів: по дезроствору, по електроенергі, аккт введення в експлуатацію матеріалів,журнал по санітарним кжикам персоналу,
Підписання документаці в контролюючих органах : Теплоенерго, Санепедемстанціі, Дніпровській міській раді.
Управління персоналом відділу.
Забезпечення підрозділів підприємства меблями, господарським інвентарем, канцтоварами, спец.одяг і ін.;
Участь в складанні бюджету у напрямку адміністративно-господарської діяльності та контролю витрат за виконанням бюджету;
Підготовка звітності та контроль за своєчасним списанням ТМЦ;
Працюю з ПК на рівні впевненого користувача (Word, Excel, Power Point). Знання складського обліку.

Бухгалтер (віддалено)

с 01.2018 по 05.2020 (2 года 4 месяца)
ТОВ "ЛЄММА", Днепро (Бухгалтер (віддалено))

Реєстрація, ведення бухгалтерського обліку, закриття (ФОП (ЗЕД), ТОВ)Впевнене володіння програмами с 1С8.2; 1С 8.3, М.E.Doc, Office, , а також електронним кабінетом платника податків;
ПК (Microsoft Office, Клієнт-банк, просунутий користувач Excel).Здача декларації по прибутку, контроль прибутку, подання декларації з ПДВ - щомісяця, подача звітів ЄСВ, 1ДФ до податкової;
Контроль і аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості. Забезпечення належного виконання взаєморозрахунків з контрагентами відповідно до договірними відносинами;

Помічник директора з кадрової роботи

с 09.2017 по 05.2018 (8 месяцев)
Дніпровський технікум зварювання та електроніки імені Є. О. Патона, Дніпро (Освіта, наука)

- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до трудового законодавства (професорсько-викладацький склад, адміністративно-управлінський);
- облік особового складу, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;
- реєстрація, зберігання, заповнення трудових книжок, ведення встановленої документації з кадрів;
- ведення і зберігання особистих справ співробітників технікуму, підготовка до здачі і здача в архів;
складання графіка відпусток і контроль за його виконанням;
- оформлення та реєстрація лікарняних листів;
- облік матеріалів по заохочень та винагород;
- підготовка документів по оформленню пенсій працівникам;
складання різних видів звітів по співробітниках технікуму;
- підготовка і участь в проведенні атестації співробітників технікуму;
- ведення електронної бази по працівниках технікуму;
- прийом, ведення і зберігання особистих справ студентів технікуму за всіма формами навчання;
- видача копій документів, що зберігаються в особовій справі студента;
- реєстрація та перевірка наказів по студентам (прийом, переклад, відновлення, відрахування, заохочення та ін.);
- підготовка статистичних звітів про рух контингенту студентів в інституті за всіма формами навчання;
- ведення та здача особистих справ випускників і відрахованих студентів в архів;
- оформлення звіту в центр зайнятості;
- робота з урахуванням бланків документів державного зразка.
- робота з кадровою програмою 1С-7,8 і «M.E.Doc»;(АЦСК "Україна" Центр сертифікації ключів) 1С 8.2 Кадри, впевнений користувач Microsoft Office.

Продавець, кассир

с 05.2016 по 01.2017 (8 месяцев)
ООО «АТБ-маркет», Дніпро (Роздрібна торгівля)

Проведення інвентаризації ТМЦ на магазині
внесення в ТСД фактичну наявність товару і звірка його з обліковими даними
виконання поточних доручень;
виконання окремих проектів;
Знання форм касових і банківських документів.
Знання правил дотримання ліміту каси.
Здача звітів по касі за зміну
Повна консультація клієнтів з усіх питань пов'язаних з оплатою товару.Робота безпосередньо за касою (програми SPRUT і 1C):

розрахунок покупця (готівковий, безготівковий),
робота з ПОС-терміналом,
участь в інвентаризації.

Стежила за якістю продуктів, терміни придатності, з деякими продуктами прийом від постачальників (риба), викладка товару на вітрину, оформлення повернення, замовлення продукції.

За цей період працювала на: відділах

Секретарь

с 05.2008 по 09.2011 (3 года 4 месяца)
Придніпровська державна академія фізичної культури і спорту, Дніпро (Освіта, наука)

Обов'язки:
Прийом відвідувачів;
Прийом телефонних дзвінків;
Ведення діловодства (кадрової документації);
Планування робочого дня керівника;
Організація нарад;
Замовлення квитків та бронювання готелів для керівника і інших співробітників під час відрядження;
Замовлення канцтоварів для навчального закладу ,;
Виконання прохань керівника.
Робота з офісною технікою.
Прийом і відправка кореспонденції.
Оборот документів в офісі, підготовка документів до відправки.
Здійснення підготовки необхідних документів.
Прийом, облік, реєстрація, контроль виконання документів, інформаційно-довідкове обслуговування і зберігання документної інформації.Контроль якості підготовки, правильність складання, узгодження, затвердження документів, що надаються на підпис керівництву підприємства.
Здійснення контролю виконання та доручень керівництва, прийняття оперативних заходів, спрямованих на своєчасне і якісне їх виконання.

Особисті досягнення: Сертифікат учасник Першої міжрегіональної науково-практичної конференції ПТУ поліграфічного профілю по темі "Формування інноваційної свідомості випускників ПТУ. Критерії до випускника ПТУ в умовах інформаційного суспільства.
Особисті якості: працездатність, працьовитість, оптимізм, активна життєва позиція, дисциплінованість, креативність, надійність, здатність швидко навчатися, комунікабельність, уважність, старанність, відповідальність, вміння працювати в команді, організаторські здібності, цілеспрямованість.

Секретарь- приймальної комісії

с 05.2008 по 05.2010 (2 года)
Придніпровська державна академія фізичної культури і спорту, Дніпро (Освіта, наука)

Обов'язки:
прийом документів в абітурієнтів;
введення в ЕДБО даних абітурієнтів;
звіт, зовнішності, формування рейтингів абітурієнтів;
виконання оперативних завдань декана Інституту

Образование

Національна металургійна академія України (НметАУ)

Документознавство та інформаційна діяльність, Дніпро
Высшее, с 2008 по 2013 (4 года 9 месяцев)

Спеціаліст-документознавець може працювати на підприємствах і організаціях будь-яких форм власності. Професійна діяльність документознавець і фахівця з інформаційної діяльності полягає в:
виконанні спеціальних функцій, пов'язаних з розробкою процесів документування, організацією інформаційної аналітичної роботи, створенням інформаційних продуктів, плануванні та організації служб документаційного забезпечення управління, контроль за станом діловодства в організації, розробці уніфікованих форм документів, участі в експертизі цінності документів, участь в роботі з підбору кадрів для служб ДОУ і ін. Основними напрямками професійної діяльності документознавців є методична, нформаціонно-консультаційна, організаційно-управлінська, діловодна, архівна, референтські, науково-педагогічна.

Дополнительное образование и сертификаты

ДЦПТОПІТ кассир-оператор, документознавство, 1С:Бухгалтерія

2008 год 6 місяців

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Email
  • Internet Explorer
  • Opera
  • MS Access
  • Mozilla Firefox
  • Outlook Express
  • M.E.Doc
  • Delphi
  • Графіка
  • Express
  • Аналітичне мислення, в міння планувати;
  • Уверенное владение ПК, знание 1С, Word, Excel; – эксперт.

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Рекомендации

Михайлюк Олександр Володимирович , доктор історичних наук

Михайлюк Олександр Володимирович , доктор історичних наук

Завідуючий кафедрой: документознавство та інформаційна діяльність, Національна металургійна академія України

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Глибокі теоретичні знання і практичні навички в області документаційного забезпечення, управління документаційне процесами, і архівознавства, вмію приймати, реєструвати, вести вигляд, забезпечувати сохраніеніе документів, оперативний пошук, інформіреваніе за документами, вести і оформляти номенклатуру справ, є базовим навичкам роботи з електронним документообігом .
Особисті якості: працездатність, працьовитість, оптимізм, активна життєва позиція, дисциплінованість, креативність,, надійність, здатність швидко навчатися, комунікабельність, уважність, старанність, відповідальність, вміння працювати в команді, організаторські здібності, цілеспрямованість. Сертифікат учасник Першої міжрегіональної науково-практичної конференції ПТУ поліграфічного профілю по темі "Формування інноваційних свідомостей випускників ПТУ. Критерії до випускника ПТНЗ в умовах інформаційного суспільства.
МЕТА :
Отримати перспективну роботу з можливістю подальшого професійного зростання і застосування на практиці своїх теоретичних і практичних знань, а також бажаю допомогти розвитку і процвітанню фірми, компанії, підприємства.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: