Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Юлія

Менеджер проєктів

Рассматривает должности:
Менеджер проєктів, Операційний директор, керівник відділу маркетингу
Вид занятости:
полная
Возраст:
42 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Операційний директор

с 05.2022 по 01.2025 (2 года 8 месяцев)
Learn to Earn Global, Дистанційно (Освіта, наука)

https://ua.learntoearn.global/
- Створення освітньої онлайн-платформи у вузькій ніші (WEB3) “з нуля” в умовах повномасштабного вторгнення
- Досягнення ROMI 230% (без участі відділу продажів) та ROI 30% на першому етапі стартапу
- Розробка продуктової лінійки та вихід у B2B і B2C сегменти
- Впровадження KeyCRM та автоматизація операційних процесів

Операційний директор інвестиційного напрямку

с 05.2021 по 04.2022 (11 месяцев)
Treeum, Київ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Оптимізація операційних процесів з підвищенням ROMI вдвічі
Реструктуризація системи продажів і продуктової лінійки
Розробка та впровадження маркетингової стратегії фінтех-напрямку

Директор відділу маркетингу та реклами (проєктна робота)

с 11.2020 по 05.2021 (6 месяцев)
Profit Centre, Київ (IT)

- Побудова відділу маркетингу "з нуля" для B2B розробки
- Досягнення ROMI 700% через системну оптимізацію процесів
- Розробка нової торгової марки для виходу продукту на ринок

Директор з маркетингу та реклами

с 07.2019 по 10.2020 (1 год 3 месяца)
Украфлора, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Стрімке зростання продажів на початку пандемії: +95% у квітні та +106% у травні 2020
- Збільшення річного обороту інтернет-магазину більш ніж удвічі (до пандемії)
- Підвищення ефективності роздрібної мережі на 40%

Директор з маркетингу

с 05.2017 по 07.2019 (2 года 2 месяца)
Golden Staff, Київ (Пошук персоналу, HR)

- Комплексна оптимізація маркетингових процесів холдингу
- Збільшення кількості заявок на 80% після запуску нового сайту
- Ребрендинг і розробка комунікаційної стратегії ІТ- напрямку

Керівник напрямку інтернет-маркетингу та SMM

с 06.2014 по 09.2016 (2 года 3 месяца)
MAMA маркетинг, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- Розробка та реалізація комплексних маркетингових стратегій
- Формування з “нуля” відділу інтернет-маркетингу (14 осіб)
- Планування та реалізація комплексних рекламних кампаній для замовників

Директор з комунікацій (проєктна діяльність)

с 02.2014 по 06.2014 (4 месяца)
Асоціація "Інформаційні технології України", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- Організація парламентських слухань
- Розробка і реалізація програми проф орієнтації старшокласників (для IT компаній)

Директор департаменту комунікацій та зв'язків із громадськістю

с 05.2012 по 02.2014 (1 год 9 месяцев)
ЧАО "Сьогодні Мультимедіа" / Група компаній СКМ, Київ (ЗМІ, медіа)

- Розробка та запуск нового продукту "Прес-студія" з окупністю за 5 місяців без маркетингового бюджету
- Реалізація антикризового плану зі зростанням продажів 30-100%
- Створення ефективної системи внутрішніх комунікацій

А також,
1. Розробка та впровадження інформаційної політики підприємства:
Формування стратегій комунікацій для ефективного просування бренду.
2. Розробка та реалізація комплексних рекламних кампаній:
Створення інтегрованих маркетингових рішень для підвищення впізнаваності бренду та залучення клієнтів.
3. Організація та проведення спеціальних заходів:
Планування та реалізація корпоративних і PR-заходів, спрямованих на підвищення лояльності аудиторії.
4, Управління PR першої особи компанії:
Створення та підтримка іміджу керівника як експерта у своїй галузі через інтерв’ю, публічні виступи та медіаактивності.
5. Внутрішні комунікації:
Розробка та впровадження стратегій для покращення взаємодії між співробітниками, формування корпоративної культури.
6. Керівництво пресстудією як окремим комерційним проєктом:
Розробка концепції, організація діяльності та забезпечення прибутковості пресстудії, яка надавала послуги зовнішнім клієнтам.

Директор з маркетингу та PR

с 05.2009 по 04.2012 (2 года 11 месяцев)
Здоров'я українського народу, міжнародний благодійний фонд, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- Розробка та реалізація благодійних проектів національного масштабу
- Налагодження співпраці з 40+ профільними організаціями та медіа
- Створення системи фандрейзингу
- Реалізація двох національних проєктів у співпраці з міністерством Охорони здоров’я

Директор з розвитку бізнесу

с 08.2008 по 03.2012 (3 года 7 месяцев)
Перше медичне рекламне агентство "Марсмедіа", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- Успішне антикризове управління: збереження всього персоналу під час кризи 2008 року
- Розширення штату у 2009 році завдяки оперативній реструктуризації продуктової лінійки
- Створення продуктової лінійки та системи ціноутворення
Автоматизація роботи з клієнтами через впровадження CRM

Директор Київського представництва

с 10.2005 по 03.2008 (2 года 5 месяцев)
ДП "Контракти-Медіа" ТзОВ "УРА Галицькі Контракти", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- Створення представництва "з нуля" з виходом на самоокупність за 3 місяці
- Формування та управління командою з 9 осіб
- Розробка системи мотивації та проведення внутрішніх тренінгів

Образование

ЛНУ ім. І. Франко

Філологія, Київ
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)

Знания и навыки

  • Медиа-планирование
  • Копирайтинг\журналистика
  • Разработка и реализация PR стратегий ( втч. в интернете )
  • Соц. маркетинг (стратегическое планирование проектов,реализация)
  • Digital
  • Управление пректами (ивент, социальные, благотворительные пр)
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати

Дополнительная информация

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ
- Створення систем маркетингу та продажів "з нуля"
- Оптимізація бізнес-процесів і бюджетів
- Антикризове управління та оптимізація бізнес-процесів
- Розробка та запуск нових продуктів/проєктів
- Побудова та управління командами
- Системна оптимізація маркетингових інвестицій
- Управління комплексними проєктами національного масштабу
- Реструктуризація бізнес-процесів у кризових умовах
- Розробка та впровадження нестандартних бізнес-рішень та проєктів

ЦІКАВІ КЕЙСИ
- Запуск прибуткової освітньої онлайн-платформи в умовах війни
- Успішне антикризове управління під час пандемії: збільшення продажів інтернет-магазину і збереження продуктового роздрібу у перші місяці карантинних обмежень
- Створення нового продукту "Прес-студія" для групи компаній СКМ. З виходом на окупність за 5 місяців без маркетингового бюджету
- Реалізація комплексної маркетингової антикризової стратегії для “Сьогодні Мультимедіа” (Група компаній СКМ)
- Реалізація антикризової стратегії у 2008-2009 роках (Світова економічна криза): збереження всього персоналу та розширення штату в 2009
- Успішний перезапуск київського представництва рекламного холдингу з виходом на самоокупність за 3 місяці

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: