Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 января 2023

Христина

Помічник керівника, менеджер з обробки замовлень, по роботі з клієнтами, 18 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
37 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

МИКУШ ХРИСТИНА РОМАНІВНА
Рік народження: 13.07.1986
Місце проживання: м. Львів
Сімейний стан: неодружена
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мінімальна заробітня оплата: 18000 грн.

Ціль: отримання посади помічник керівника, координатор проекту, менеджер по обробці замовлень або по роботі з клієнтами.

Освіта:
2003 - 2008 – Львівський національний університет імені Івана Франка, факультет іноземних мов, спеціальність - англійська філологія

Досвід роботи:
З жовтня 2007 року по грудень 2007 року– працювала в Києві помічником нотаріуса.
В обов’язки входило:
- ведення юридичної документації і її оформлення;
- прийом дзвінків;
З 2008 по 2010 рік працювала секретарем в Львівському національному університеті імені Івана Франка на кафедрі англійської філології.
В обов’язки входило:
- ведення документації, її оформлення;
- ведення протоколів засідань, та оформлення витягів протоколів.
- прийом дзвінків;
- робота з оргтехнікою ( факс, сканер, ксерокс, принтер);
З березня по червень 2011 року помічник керівника в кредитній спілці.
В обов’язки входило:
- ведення документації (кадрової(заповнення трудових книжок), накази, внутрішня документація), її оформлення;
- ведення табелю робочого часу;
- прийом і ведення реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції;
- прийом дзвінків;
- робота з оргтехнікою ( факс, сканер, ксерокс, принтер);
- ведення протоколів засідань.
З листопада 2011 по серпень 2012 рік офіс-менеджер в “Страховому брокері “Експерт”.
В обов’язки входило:
- робота з оргтехнікою ( факс, сканер, ксерокс, принтер);
- прийом і ведення реєстрації вхідної і вихідної кореспонденції;
- ведення документації;
- прийом дзвінків;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
З квітня 2013 по серпень 2018 року Помічник Генерального директора в ТзОВ “Торговий дім “Міст Експрес”.
В обов’язки входило:
- прийом і ведення реєстрації вхідної і вихідної кореспонденції;
-ведення документації (підготовка проектів наказів та розпоряджень, вихідних листів)
- вирішення організаційних питань;
- організація службових відряджень працівників;
- складання робочого графіку керівника;
- складання та координація плану нарад керівників підприємства;
- робота в програмі 1С ;
-виконання обов'язків секретаря Тендерного комітету (подання інформації про проведення Тендеру, аналіз отриманої інформації, складання порівняльного аналізу отриманих комерційних пропозицій для розгляду Тендерним комітетом; організація, проведення, оформлення протоколів засідання Тендерного комітету)
- контроль за документообігом компанії ;
З серпня 2018 року по лютий 2022 року фахівець з обробки замовлень в ТЗОВ "Ей Джі Сі Флет Глас Україна"
В обов’язки входить:
- робота в базі 1С (виставлення рахунків клієнту, ведення і виставлення необхідних документів, формування звітів);
- cупровід клієнта, а саме заключення договору, заведення карти клієнтів, виставлення рахунків, планування логістики по доставці товару клієнту, контроль виконання;
- пошук і співпраця з транспортними компаніями;
-контроль дебіторської заборгованості клієнтів;
З травня 2021 року в.о. керівника роздрібного складу в ТЗОВ "Ей Джі Сі Флет Глас Україна"
В обов’язки входить:
- проведення переговорів з клієнтами, ведення топ клієнтів.
- створення планів реалізації товару в регіоні на місяць, квартал;
- розробка стратегії розвитку, реалізація тактичних задач в області збільшення продаж.

Навики:
- вміння працювати з людьми;
- професійний користувач ПК ;
- акуратність в роботі з документами;
- знання основ сучасного діловодства;
- знання мов: українська - рідна, англійська - вільно, французька – з словником.

Відомості про себе:
Чесна, порядна, працьовита, енергійна. Здатна до навчання, завжди розширюю свій кругозір, стараюся опанувати корисні знання та навики. Наполеглива, людина яка вміє цінувати час та відповідально ставитися до обов’язків. Впевнена у собі. Завжди можу працювати та приймати рішення самостійно. Комунікабельна. Я готова пройти будь-яку професійну підготовку, необхідну для роботи. З радістю внесу свою частку у досягненні цілей Вашої компанії.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: