Наталія
Офіс-менеджер, логіст, спеціаліст, інспектор з кадрів, 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 31 год
- Город проживания:
- Дружковка
- Готов работать:
- Дружковка, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2436957
Опыт работы
Консультант Центру сучасних технологій
с 10.2019 по 10.2020
(1 год)
ТОВ "Телесвіт", Краматорськ (Телекомунікації, зв'язок)
- наставництво та коучинг;
- оформлення заяв, заявок, звернень, скарг абонентів;
- оформлення поточної документації;
консультування абонентів/не абонентів з акцій, пакетних послуг аналогове ТБ, цифрове ТБ, Інтернет;
- виконання плану продаж;
- робота у вузькоспеціалізованих програмах (CRM) та 1С;
формування реєстрів службових документів.
Помічник логіста
с 10.2018 по 04.2019
(6 месяцев)
ТОВ "Агрофірма "Гермес", Краматорськ (Сільське господарство, агробізнес)
Робота в 1 С:
- перемовини з постачальниками та покупцями;
- постачання відповідно до виробничих потреб, пошук постачальників;
- транспортна логістика та документальний супровід вантажів;
- планування та облік запасів на складах;
- допомога у пошуках постачальників,введення карток нових контрагентів, рахунків;
- робота з транспортною компанією "Нова Пошта";
- замовлення та видача палива, дорожні листи, формування та закриття маршрутних листів;
- перевірка реєстрів оригіналів накладних від контрагентів;
- формування та друк товарно-транспортних видаткових документів.
Дод. обов'язки:
- встановлення маячків (Мій Київстар);
- розсилка СМС;
- Larditrans – поповнення рахунку, активація, пошук супутніх вантажів.
Консультант Центру сучасних технологій
с 05.2016 по 10.2020
(4 года 5 месяцев)
ТОВ "Телесвіт", Краматорськ (Телекомунікації, зв'язок)
наставництво та коучинг;
- оформлення заяв, заявок, звернень, скарг абонентів;
- оформлення поточної документації;
консультування абонентів/не абонентів з акцій, пакетних послуг аналогове ТБ, цифрове ТБ, Інтернет;
- виконання плану продаж;
- робота у вузькоспеціалізованих програмах (CRM) та 1С;
формування реєстрів службових документів.
Секретар, інспектор з кадрів
с 09.2014 по 04.2016
(1 год 7 месяцев)
Міський палац культури "Будівельник", Краматорск (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
- виконання особистих доручень керівника;
- реєстрація, прийом, надсилання кореспонденції;
- кадрове діловодство (прийом, звільнення, переведення працівників, планування відпусток, підбір персоналу, робота з онлайн-майданчиками з пошуку претендентів, публікація вакансій);
- поточне діловодство (накази з основної діяльності, складання звітності з кадрів, творчих колективів);
- архівне діловодство (опис та оформлення документів на зберігання);
- прийом громадян, телефонних дзвінків;
- формування перспективних, поточних планів;
- вступні інструктажі прийому працювати;
- зберігання та ведення трудових книжок.
Додаткові функції:
- ведення соціальних груп facebook;
складання поточних планів;
робота зі ЗМІ, запит на публікацію заходів, афіш;
- підготовка ділових зустрічей, фуршетів;
- контроль за станом канцелярського приладдя;
- підтримка оргтехніки у робочому, справному стані;
- кур'єр.
Старший податковий інспектор
с 03.2014 по 06.2014
(3 месяца)
Державна податкова інспекція, Краматорск (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
- Організація особистого прийому громадян та забезпечення розгляду звернень громадян.
- Консультації відповідно до Податкового та Митного кодексів України, законодавства з питань сплати єдиного внеску.
- Контроль за своєчасною сплатою, достовірністю, повнотою нарахувань внесків самозайнятими особами.
- Контроль за своєчасним поданням платниками податків та єдиного соціального внеску звітності, достовірністю, повнотою нарахувань та сплати єдиного соціального внеску.
- Проведення документальних, камеральних перевірок фізичних та юридичних осіб з питань своєчасних нарахувань, сплати, здачі набряку єдиного соціального внеску.
- Сприяння у провадженні справ про адміністративні правопорушення, передбачені законом.
- Застосування санкцій порушення норм законодавства.
- Здійснення обліку єдиного соціального внеску.
- Організація надання адміністративних послуг.
- Організація роботи, пов'язаної із захистом персональних даних під час їх обробки.
- Організація діяльності центрів обслуговування платників.
- Особистого прийому громадян та забезпечення розгляду звернень громадян.
- Контроль за своєчасною сплатою, достовірністю, повнотою нарахувань внесків самозайнятими особами.
- Контроль за своєчасним поданням платниками податків та єдиного соціального внеску звітності, достовірністю, повнотою нарахувань та сплати єдиного соціального внеску.
- Організація надання адміністративних послуг.
- Організація роботи, пов'язаної із захистом персональних даних під час їх обробки.
Образование
Донбаська державна машинобудівна академія
Економіки та менеджменту, Краматорськ
Высшее, с 2010 по 2013 (3 года)
Магістр спеціальність "Економіка підприємства"
Машинобудівний коледж Донбаської державної академії
Діловодство, Краматорськ
Среднее специальное, с 2007 по 2010 (3 года)
Діловод. Секретар адміністративний
Дополнительное образование и сертификаты
ТОВ "Телесвіт" корпоративні тренінги з продажів, комунікації та конфліктології
Один раз на пів року
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Професійні навички та знання:
- знання планово-облікової документації;
- методи економічного аналізу та обліку показників діяльності підприємства;
- порядок та строки складання звітності;
- знання законодавства у телекомунікаційній, трудовій сфері, державній службі.
Особистісні
якості:
-цілеспрямованість;
- аналітичне мислення;
- комунікабельність;
-Організаторські, управлінські здібності;
-здатність швидко навчатися.
Публікації
та наукові
конференції:
Курина Н.С., Ровенская В.В. Особенности оценки персонала в новой экономической ситуации // Вісник ЖДТУ, Серія: економічні науки статті 211.
Куріна – Х. : ХІБС УБС НБУ, 2013. Н.С., Дарченко Н.Д. Інноваційна модель концепції професійної адаптації персоналу // Науковий журнал "Бізнес інформ". 2013 – № 8 (427), С. 348 – 353.
Куріна Н.С., Ровенська В.В. Коучинг як засіб розвитку персоналу // Шостий Всеукраїнський конкурс на кращу наукову роботу серед студентської молоді Всеукраїнський конгрес профспілок) березень-квітень 2012 р.
Курина Н.С., Ровенская В.В Мотивация как прогрессивный механизм управления персоналом на промышленных предприятиях // Научная конференция Modern problems and ways of their solution in science, transport, production and education 2012 режим доступа: http:// www. sworld. com.ua
Курина Н.С., Михайличенко Н.М. Рекомендации по применению современных методов оплаты труда на отечественных предприятиях, как фактор мотивации персонала // Наукові дослідження молоді - вирішенню проблем європейської інтеграції : тези доп. II Міжнародної наук.-практ. конф. молодих учених та студентів.
- Участвовала в турнире молодых профессионалов ТеМП 2013 от Корпоративной академии Росатома (2-е место - управленческий проект по адаптации персонала)
- Участвовала в краудсорсинговом проекте "Таланты 2013" компании Световые технологии
Дополнительная
информация:
Заміжня, дітей немає, шкідливих звичок немає.
Хобі -- сучасні технології, психологія, читання, здоровий спосіб життя, подорожі.
Похожие кандидаты
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Удаленно, Киев
HR-manager, інспектор з кадрів, рекрутер, менеджер з підбору персоналу, юрист
Удаленно, Рогатин
Спеціаліст з найму та розвитку персоналу, HR-менеджер, HR-консультант
Удаленно, Киев
Спеціаліст з управління персоналом, HR-менеджер, інспектор відділу кадрів
14000 грн, Удаленно, Одесса
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Удаленно, Киев