Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 апреля 2022 PRO

Лидия

IT-специалист, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
32 года
Город проживания:
Николаев
Готов работать:
Николаев, Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

SMM Менеджер, Таргетолог

с 03.2020 по 02.2022 (1 год 11 месяцев)
Самозанятость, Николаев (Marketing, advertising, and PR)

• Создание аккаунта в Instagram и Facebook;
• Креативное оформление шапки профиля и аккаунта в целом;
• Анализ Целевой Аудитории;
• Разработка индивидуального дизайна (аватарка, иконки длясторис, визуал, фотомакеты);
• Наполнение качественным контентом (посты и сторис);
• Анализ конкурентов;
• Консультации по ведению аккаунта;
• SMM стратегия и воронки продаж на долгосрочной основе;
• Настройка Таргетированной Рекламы;
• Увеличение подписчиков/продаж;
• Регулярная отчетность по проведенным работам.

Assistant General Manager - cum - Marketing Specialist

с 02.2019 по 02.2020 (1 год)
Marsa Marine Entertainment Co., Doha (Boat Service and Luxury Boat Trips)

•Providing general administrative support to Senior Managers, which includes:
-Receiving and interacting with visitors;
-Answering and managing incoming calls;
-Arranging meetings and conference calls (including coordinating all meeting logistics, developing agendas and meeting materials, etc.);
-Arranging events for the team and external delegates locally and internationally;
-Recording, transcribing and distributing notes/minutes of meetings.
•Assisting General Manager with daily schedule and duties, which include managing calendar, commitments, and travel arrangements (planning itineraries, developing agendas and meeting materials, reporting expenses, etc.);
• Preparing reports, manuals, agendas, and correspondence using spreadsheet, database, and word processing software;
• Managing and maintaining a high volume of administrative activities such as assisting with travel arrangements, preparing expense reports, maintaining calendars and daily schedules, and planning, coordinating meetings, and conferences;
• Gathering data about consumers, competitors, and market conditions;
• Analyzing data using statistical software;
• Improving search positions;
• Product optimization;
• Increasing sales in a specific marketplace.

Administration Assistant -cum- Accounts Clerk

с 09.2018 по 01.2019 (4 месяца)
AL RAFIDAIN CO. W.L.L, Doha (Distribution of world-class and premium chocolates)

•Performing a variety of complex tasks to relieve the Senior Manager of routine operational and administrative details by managing, organizing, prioritizing, completing delegated work, and making decisions when appropriate and within established guidelines and policy;
•Assisting the Senior Manager with daily schedule and duties, which include managing calendar, commitments, and travel arrangements (planning itineraries, developing agendas and meeting materials, reporting expenses, etc.);
•Providing general administrative support to the Senior Manager, which includes:
-Receiving and interacting with visitors;
-Answering and managing incoming calls;
-Arranging meetings and conference calls (including coordinating all meeting logistics, developing agendas and meeting materials, etc.);
-Arranging events for the team and external delegates locally and internationally;
-Recording, transcribing and distributing notes/minutes of meetings.
•Providing general accounting support to the Senior Manager, which includes:
-Receiving all daily orders from sales executives and clients;
-Preparing delivery notes from Focus / SAP Systems and comparing them with LPO (Local Purchase Order) & OPF (Order Processing Form) prepared by the storekeeper;
-Segregating clients by credit or cash category to generate invoices accordingly;
-Arranging all the requested copies for accounts, cashier, and filing;
-Responsible for sales returns, if any, after receiving all approvals needed.
•Performing general office/facilities management duties, which include:
-Managing the inventory of office supplies, ordering additional supplies as needed, and ensuring that costs are appropriately managed;
-Planning space allocations, layouts, and floor move as required;
-Arranging for and supervising building maintenance.

Marketplace Analyst

с 10.2017 по 07.2018 (9 месяцев)
CAMO IT - Nexteum, Николаев (IT)

•Monitoring and forecasting marketing and sales trends;
•Measuring the effectiveness of marketing programs and strategies;
•Devising and evaluating methods for collecting data, such as surveys, questionnaires, and opinion polls;
•Gathering data about consumers, competitors, and market conditions;
•Analyzing data using statistical software;
•Converting complex data and findings into understandable tables, graphs, and written reports;
•Preparing reports and presenting results to clients and management;
•Researching products demand;
•Maintaining & creating marketing campaigns;
•Improving search positions;
•Product optimization;
•Inventory analytics;
•Increasing sales in a specific marketplace.

Специалист по Email Marketing

с 09.2015 по 02.2017 (1 год 5 месяцев)
Web Tech, Николаев (Николаевская обл.) (IT)

• Планирование email-рассылки по проектам (цели рассылок, график отправки, контент, показатели эффективности);
• Сегментирование базы пользователей проектов;
• Создание email-рассылки (самостоятельно или с помощью заказчика);
• Распространение email-рассылки, работа с платформами email-маркетинга;
• Анализ эффективности email-рассылок, их оптимизация;
• Взаимодействие с различными почтовыми службами;
• Подготовка отчетности по проделанной работе и её эффективности.

Менеджер по кредитованию

с 02.2015 по 07.2015 (5 месяцев)
Ваша Готівочка, Николаев (Краткосрочное кредитование)

• Обработка обращений и информирование клиентов о продуктах компании;
• Работа с возражениями и преимуществах использования услуг, предоставляемых компанией;
• Работа с кассовыми операциями;
• Работа с клиентами в отделении, а также за его пределами (привлечение клиентов при помощи раздачи листовок, флаеров, поклейка информационных брошюр).

Кассир-операционист

с 12.2014 по 01.2015 (1 месяц)
ШвидкоГроші, Николаев (Кроткосрочное кредитование)

• Обработка обращений и информирование клиентов о продуктах компании;
• Работа с возражениями и преимуществах использования услуг, предоставляемых компанией;
• Работа с кассовыми операциями;
• Работа с клиентами в отделении, а также за его пределами (привлечение клиентов при помощи раздачи листовок, флаеров, поклейка информационных брошюр).

Оператор call центра.

с 11.2013 по 07.2014 (8 месяцев)
ПАТ КБ Приватбанк, Николаев (Finance, banking, and insurance)

• Обработка обращений и информирование клиентов о продуктах банка;
• Работа с возражениями и преимуществах использования услуг, предоставляемых банком;

За высокие показатели в выполнении своих обязанностей и высокий уровень ответственности была неоднократно премирована.

Администратор

с 09.2009 по 05.2013 (3 года 8 месяцев)
ЧП Пронин, Николаев (Public and business services)

Администратор, переводчик, техническая поддержка, работа с клиентами.

Образование

ННУ им. В. О. Сухомлинского

Иностранная филология (английский, немецкий языки), Николаев
Высшее, с 2009 по 2014 (5 лет)

Обучалась на бюджете, неоднократно получала стипендию.

Дополнительное образование и сертификаты

Тренинг "Эффективные продажи"

2018 г., месяц

"SMM Специалист" (Блогер "dina_peru", основатель школы dinaschool.ru)

2020 г., 2 мес.

"Менеджер Блогера" (Блогер "kristina_bo")

2020 г., 1 мес.

"Анатомия Таргета" ("Школа Таргетолога Наты Франсис", блогер "nata.francis")

2021 г., 2 мес.

Знания и навыки

MS Office HTML PC User Internet User

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Немецкий — средний
  • Английский — продвинутый

Дополнительная информация

Я занимаю активную жизненную позицию, умею мотивировать себя и окружающих, инициативная и уверенная в себе, умею принимать решения, а также последовательная и надежная, как сотрудник.

Accomplished, results-driven, efficient and effective Administration and Marketing Professional who uses a diverse skill set to bring people together. Possesses an effective, positive, and flexible style with the willingness to work beyond the call of duty. Recognized as a leader with an exceptional ability to manage multiple responsibilities simultaneously, proactively resolve issues and produce results by leveraging internal and external resources. Recognized for the ability to work autonomously as well as collaboratively in a dynamic and fast changing environment while maintaining the highest level of professionalism and ethics. With a strong history of driving administration, secretarial support, customer service, managing client relationships, and substantially increasing revenues, I stand to significantly contribute to your objectives in this position.

Похожие кандидаты

IT-специалист
Киев, Одесса

IT-спеціаліст
Николаев

Системний адміністратор, IT-спеціаліст
50000 грн, Одесса

IT-специалист
Днепр, Киев , еще 3 города

IT-спеціаліст
70000 грн, Николаев, Удаленно

IT-специалист
15000 грн, Львов, Одесса, Удаленно

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: