Влада
Працівник бек-офісу банку, 25 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 43 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2474739
Дополнительная информация
Україна, 04111, м. Київ, вул.Щербакова, б.33, кв.48
тел. моб. [
E-mail: [
Азлер Влада Володимирівна
Ціль: робота в банку на позиції працівника бек-офісу у сфері операційного обслуговування юридичних та / або фізичних осіб.
Очікуваний рівень заробітної плати:
від 25 000 грн.
Відомості про себе:
Дата народження: 21.05.1981 р.
Освіта:
1998-2003рр. вища повна, Херсонський Державний Технічний Університет
Спеціаліст з фінансів
спеціальність «Фінанси»
Стаж роботи в банківській сфері: 16 років
Досвід роботи - АТ «БРОКБІЗНЕСБАНК» з 2004 року по теперішній час
08.2016р. – по теперішній час начальник управління з питань
задоволення вимог кредиторів та підтримки
регіональної мережі
Департаменту операційної роботи
08.2014р. – 08.2016р. начальник відділу взаємодії з регіональними відділеннями
з питань операційної роботи управління з питань
задоволення вимог кредиторів
Департаменту операційної роботи
01.2013 р. – 08.2014р. начальник відділу
супроводження клієнтських рахунків
управління супроводження фінансових операцій
Департаменту операційної роботи
03.2007р. – 01.2013 р. заступник начальника
відділу по обслуговуванню рахунків в нац.валюті
головного операційного управління
10.2006р.– 03.2007 р. головний спеціаліст
відділу по обслуговуванню рахунків в нац.валюті
головного операційного управління
11.2004р. – 10.2006р. провідний спеціаліст
відділу по обслуговуванню рахунків в нац.валюті
головного операційного управління
08.2004р. – 11.2004р. спеціаліст І категорії
відділу
Професійні навички та знання:
-Обслуговування поточних рахунків юр. осіб (перевірка грошових чеків, прийом і відправка платіжних доручень юридичних осіб, оформлення заяв на внесення готівки на рахунки юридичних осіб, списання комісій на РКО, нарахування відсотків за залишки на поточних рахунках юридичних осіб, робота з платіжними вимогами) ;
-прийняття платежів від фізичних осіб без відкриття рахунку та перерахування .на рахунки юридичних осіб;
-підготовка відповідей на запити клієнтів, на запити нотаріальних контор, на запити органів ВДВС, ДПІ, МВС та інших служб;
-виконання постанов про арешт/зняття арешту коштів боржника
-підготовка документів та супроводження виїмок по рахункам клієнтів
-підготовка та надання інформації щодо розкриття банківської таємниці по рахункам клієнтів
-виконання та оформлення згідно чинного законодавства платіжних вимог/інкасових доручень (розпоряджень)
- супроводження обслуговування VIP клієнтів банку
-Обслуговування в системі «Корпоративний Клієнт-Банк»,
-участь у переході регіональної мережі банку на єдиний баланс для здійснення розрахунків через єдине МФО
-створення схем в АБС Профікс для зняття комісій по розрахунково-касовому обслуговуванню клієнтів юридичних осіб та здійснення централізованого приведення всієї банківської мережі до єдиних Тарифів,
-контроль та нарахування відсотків за вільними залишками коштів на поточних і депозитних рахунках клієнтів
-Контроль та заведення до АБС індивідуальних тарифів по обслуговуванню поточних та депозитних рахунків клієнтів
-здійснення контролю та проведення платіжних документів клієнтів, які надійшли до банку по системі «Клієнт-Банк»
-контроль за повнотою та правильністю введення тарифних схем і шаблонів до САБ по депозитним договорам та поточним рахункам клієнтів.
-бухгалтерське супроводження депозитарних сейфів
-досвід роботи з розгалуженою філіальною мережею банку
-участь у ліквідаційній процедурі банку
-складання реєстру акцептованих вимог кредиторів
-здійснення листування з підрозділами банку з питань, що входять до компетенції відділу
-вирішення організаційних питань.
Впевнений користувач Windows, Microsoft-Office, Internet, Outlook Express, СЕД Докс;
Робота з банківськими програмами - Profix (ОДБ).
Володіння іноземними мовами: українська, російська - вільно, англійська - базовий.
Похожие кандидаты
Економіст бек-офісу банку
Киев
Заступник керівника, співробітник бек-офісу
30000 грн, Киев
Экономист, менеджер, верификатор (склад, архив, бэк-офис, банк)
Киев
Економіст, офісний працівник, фахівець державної служби
18000 грн, Киев, Днепр
,
еще 2 города
Руководитель, заместитель руководителя, банковский сотрудник, project-менеджер
Киев, Кременчуг
Головний економіст (бек-офіс)
35000 грн, Киев