Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 марта 2023 PRO

Світлана

Бухгалтер, економіст, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Коростень

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер

с 01.2023 по наст. время (1 год 4 месяца)
ТОВ "АКРІС-ГРУП", Коростень (Сільське господарство, агробізнес)

-заправочні відомості;
-шляхові листи;
-звірка пального;
-звіт по відрядним для ЗП.

Бухгалтер

с 02.2022 по наст. время (2 года 3 месяца)
ТОВ "Бехівський каменедробильний завод", Васьковичі (Гірнича промисловість)

-розрахунки з постачальниками: прийняття первинної документації та її проведення у 1С.
-розрахунок собівартості одиниці продукції.

Бухгалтер, фінансист

с 08.2021 по 10.2021 (2 месяца)
ТОВ "ГРІН ЕККО МОСС", Коростень (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-ведення первинної документації: створення первинних документів (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти виконаних робіт, господарські договори (контракти по експорту+інвойси), довіреності - забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах;
-підготовка оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання;
-ведення обліку необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та доходів та витрат;
-нарахування, та виплата заробітної плати, авансів;
-видача коштів під звіт, ведення каси;
-проведення інвентаризації;
-облік переміщення та залишків продукції;
-підбір персоналу;
-пошук постачальників, закупівля товарів;
-участь в: удосконаленні управлінського обліку та правил документообігу, створення пам'яток, інструкцій по роботі персоналу, прайсів, гарантій, артикулів продукції тощо;
-забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів;
-збір та аналіз фінансової інформації для підготовки звітів.

Провідний економіст Управління бек-офісу

с 06.2012 по 10.2019 (7 лет 4 месяца)
ПАТ "КБ "АКТИВ-БАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

•відображення в бух. обліку операцій з видачі / погашення кредитів і % по кредитах, списання / завішування забезпечення, видачі гарантій, довідки;
•робота з вхідними запитами по СЕП на уточнення реквізитів платежів «Кредитові суми до з’ясування»;
•робота з комунальними платежами і платежами населення;
•акти виконаних робіт/послуг, договори;
•операції з арештами рахунків клієнтів;
•підготовка виїмки;
•примусове списання коштів (платіжні доручення, інкасові доручення);
•розкриття банківської таємниці, відповідно запитів державних органів, нотаріусів;
•виплата спадщини;
•пролонгація депозитів фізичних осіб;
•зарахування на карткові рахунки зарплати співробітникам юр. осіб та співробітникам Банку;
•переклад клієнтів на обслуговування з одного відділення на інше або Гб;
•проведення операцій за рахунками клієнтів, згідно розпоряджень інших підрозділів;
•проведення роботи з клієнтами, які не працюють більше 3х років: написання листів про закриття поточних рахунків, перенесення залишків на рахунок 2903 (якщо такий є), закриття рахунків;
•нарахування комісій, оплата комісій, сторно;
•щоденне проведення роботи із заборгованістю;
•оплата комісій, відкриття, закриття банківських рахунків (позабалансових);
•формування реєстру заяв пенсіонерів для отримання пенсії / соц. допомоги та передача в ПФУ / Управління з виплати соц. допомоги;
•формування і зведення меморіальних документів дня свого департаменту (первинні документи);
•оформлення і здача в архів юридичних справ.

Провідний спеціаліст групи грошового обігу

с 10.2010 по 06.2012 (1 год 8 месяцев)
ПАТ "КБ "АКТИВ-БАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

•організація купівлі / продажу готівкової національної та іноземної валюти на міжбанківському ринку і відображення в бухгалтерському обліку;
•реєстрація договорів на купівлю / продаж готівкової національної та іноземної валюти, оформлення прибутково-видаткових касових документів та меморіальних документів для ГБ;
•підкріплення готівкової національної валютою і здача готівкової національної валюти до НБУ;
•перевірка касових символів звіту форми №747 (декадна) і його формування;
•перевірка позабалансових символів звіту форми №748 (щомісячна) і його формування;
•контроль балансових рахунків 1001, 1007, 2920, 1811, 1911 (грн.);
•оформлення прибутково-видаткових касових документів: згідно звіту Pos - терміналу, підкріплення та інкасація відділень гривнею та іноземною валютою, завантаження і розвантаження банкоматів;
•оформлення видаткових позабалансових ордерів для підкріплення відділень Банку бланками цінних паперів і суворої звітності;
•щоденне формування та роздрукування касових журналів за балансовими рахунками №1001, 1007;
•щоденна звірка довідок касирів з даними бухгалтерського обліку по операціях за операційний день;
•щоденна звірка залишків операційної каси ГБ з даними бухгалтерського обліку.

Провідний спеціаліст управління діловодства (секретар/діловод)

с 11.2008 по 10.2010 (1 год 11 месяцев)
ПАТ "КБ "АКТИВ-БАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

•забезпечення своєчасної реєстрації та розгляду вхідної, вихідної, внутрішньої документації і електронної пошти Національного банку України;
•розподіл документів на виконання відповідно до резолюції керівництва;
•формування документів і справ відповідно до затвердженої номенклатури;
•ретельне вивчення нормативно правової документації, яка безпосередньо відноситься до діяльності Управління загального діловодства Банку;
•облік і контроль використання пронумерованих бланків Банку;
•оформлення та відправлення поштової кореспонденції за допомогою кур'єрських служб;
•ініціювання та розробка внутрішніх нормативних актів (документів) з питань, що належать до компетенції Управління загального діловодства Банку;
•прийом кореспонденції, яка надходить на розгляд Правління, передача її згідно з прийнятим рішенням до структурних підрозділів або конкретним виконавцям;
•забезпечення своєчасного розгляду Правлінням вхідної, вихідної, внутрішньої документації і електронної пошти;
•забезпечення своєчасної передачі внутрішніх нормативних документів для візування;
•ведення бази контактів;
•організація проведення телефонних переговорів Голови Правління, прийом телефонних дзвінків, від клієнтів Банку;
•робота з підготовки засідань і нарад, які проводить Голова Правління Банку;
•організація прийому відвідувачів;
•забезпечення робочого місця Голови Правління необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладами;
•супровід електронної бази внутрішніх нормативних документів;
•складання номенклатури;
•оформлення справ для здачі в архів.

Спеціаліст загального відділу (канцелярія)

с 06.2008 по 11.2008 (5 месяцев)
АТ Банк «БІГ Енергія», Київ (Фінанси, банки, страхування)

забезпечення своєчасної реєстрації та розгляду вхідної, вихідної, внутрішньої документації і електронної пошти Національного банку України;
• розподіл документів на виконання відповідно до резолюції керівництва;
• формування документів і справ відповідно до затвердженої номенклатури;
• ретельне вивчення нормативно правової документації, яка безпосередньо відноситься до діяльності Управління загального діловодства Банку;
• облік і контроль використання пронумерованих бланків Банку;
• оформлення та відправлення поштової кореспонденції за допомогою кур'єрських служб;
• ініціювання та розробка внутрішніх нормативних актів (документів);
• прийом кореспонденції, яка надходить на розгляд Правління, передача її згідно з прийнятим рішенням до структурних підрозділів або конкретним виконавцям;
• забезпечення своєчасного розгляду Правлінням вхідної, вихідної, внутрішньої документації і електронної пошти;
супровід електронної бази внутрішніх нормативних документів;
• складання номенклатури;
• оформлення справ для здачі в архів.

Оператор поштового зв’язку 2-го класу

с 07.2007 по 06.2008 (11 месяцев)
КМД УДППЗ «Укрпошта», Київ-32, Київ (Транспорт, логістика)

•прийом, обробка поштових відправлень від клієнтів до відправлення;
•прийом комунальних платежів;
•видача пенсій/допомог;
•продаж товарів тощо.

Образование

ДВНЗ "Київський університет управління та підприємництва"

Обліково-економічний, Київ
Высшее, с 2007 по 2013 (5 лет 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Outlook Internet Explorer Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з факсом Робота з ксероксом HCL Notes АБС Б2 MS Paint Total Commander АБС

Знание языков

Английский — начинающий

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: