Ольга
Ассистент руководителя, office-manager, interprepter, secretary
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 38 лет
- Город проживания:
- Виноградов
- Готов работать:
- Виноградов, Львов, Мукачево, Ужгород
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2491765
Опыт работы
Асистент генерального директора
с 01.2010 по 08.2014
(4 года 7 месяцев)
ВЕТ Аутомотив Україна (Mechanical engineering)
1) Переклад з української мови на англійську
2) Замовлення квитків на потяг, літак
3) Бронювання проживаня як на території України та і закордоном
4) Підготовка документів на пісдпис (переклад з української мови на англійську)
5) Організація роботи водіїв
6) Ведення табелю обліку робочого часу
7) Виконання завдань безпосереднього керівника
8) Організація нарад, конференцій (телефонних конференцій в тому числі)
9) Написання звітів
10) Організація відряджень як по території України та і закордоном
Спеціаліст відділу постачання (логістика)
с 01.2010 по 09.2011
(1 год 8 месяцев)
ТОВ "ВЕТ Аутомотив Україне" (Mechanical engineering)
- закупівля несировиних та сировиних матеріалів допоміжних матеріалів та запчастин
- контроль графіку виробництва замовлень компанії на заводі експортера
- спілкування з іноземними партнерами, ведення ділової переписки
- контроль підготовки пакету товаросупровідних документів (Інвойс, Пакувальний лист)
- слідкування за документооборотом, повязаних с логістичними процесами
- робота з претензіями, вирішення форс-мажлрних ситуацій
- покращення процесу закупівлі
- досягнення найкращих умов для компанії з постачальниками
Образование
Мукачівський Державний Університет
Економічний, облік та аудит, Мукачево
Высшее, с 2003 по 2008 (4 года 9 месяцев)
Знания и навыки
Знание языков
Английский — продвинутый
Дополнительная информация
Olga Bakayeva
Transcarpathian, Vynogradiv town, Ukraine
Cell Phone # [
[
Objective
To find a job where I can fully apply my knowledge’s, organizational and planning skills
Personal Features
Capable of working independently and as a «team–player», responsible, patient, easy–going, goal–oriented, organized, strong international skills, capable of managing projects
Personal Details
Date of birth: 16 April 1986
Marital status: single
Summary of Qualifications
1,5 year experience as a Production Purchaser (Logistic Department):
Compiled and maintained records of items purchased or transferred between departments.
Prepared and sent purchase orders, communicated with vendors to Ensure the availability and delivery dates of goods.
3 years experience as an Assistant of General Manager (office-manager, secretary):
•Extensive interpreting at negotiations and documentation translation;
•Operation of Internal telephone station, front–door desk;
•Coordinating office events, ordering and buying stationery, managing drivers’ time;
•Preparing international passport and visas, ordering tickets to train, plane and bus.
Education2003–2008
Economy Faculty, Specialist of book-keeping and audit
Mykachevo State University
Professional ExperienceProduction Purchaser, 2010-2011, “W.E.T. Automotive Ukraine Ltd.”:
-Raw materials ordering;
-SAP program knowledge;
-Organizing of supplying of raw materials and delivering in time to the place;
-Conversation with suppliers, customer service, planning, production;
-Force major situations solving.
Assistant of General Manager, 2011-2014, “W.E.T. Automotive Ukraine Ltd.”:
-Organization of business trips on the territory of Ukraine and to the foreign countries;
- Gathering, checking and preparing documents for applying visa to foreign countries (Hungary, USA, China, Great Britain);
-Direct work with GM: signing of payment orders (on daily basis), invoices, applications, official notes;
-Work in internet (reservation of hotel accommodation, car renting, taxi arrangements);
-Organization of meetings (GoToMeeting program knowledge), telephone conferences, events;
-Writing of Meeting Minutes and creation of Agenda for training and visits;
-Managing drivers’ time;
-Office arrangements.
Additional Skills
Languages:
English – free English (both written and oral)
Russian – native
Ukrainian - native
Computer Skills
Windows
Word for Windows
Excel
Outlook Express
Internet Explorer
Power Point
GoToMeeting
References
References are available on request
Другие резюме этого кандидата
Львов, Ужгород, еще 2 города
Высшее образование · Полная занятость
- Асистент генерального директора, ТОВ "ВЕТ Аутомотив Україне", 2 года 11 месяцев
- Спеціаліст відділу постачання (логістика), ТОВ "ВЕТ Аутомотив Україне", 1 год 8 месяцев
Похожие кандидаты
Асистент, помічник керівника, офіс-менеджер, клієнт-менеджер
25000 грн, Львов
Секретар, помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, діловод
20000 грн, Львов
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, секретар, мeнeджер з адміністративної діяльності
Львов
Секретар-перекладач німецької мови, адміністратор, помічник-асистент директора
50000 грн, Ужгород
Адміністратор рецепції, офіс-менеджер (клінінг)
Ужгород
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник керівника
20000 грн, Львов