Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Едуард

Керівник фінансово-економічної служби

Рассматривает должности:
Керівник фінансово-економічної служби, Завідувач складом, Керівник виробництва
Вид занятости:
полная
Возраст:
55 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник складського господарства

с 06.2024 по наст. время (1 год 2 месяца)
Ре Кон, ТОВ, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Керівництво роботою складу з прийому, зберіганню та відпустки металопрокату.
Організація та контроль проведення вантажно-розвантажувальних робіт на складі з дотриманням норм, правил та інструкцій з охорони праці.
Збір, зберігання та своєчасне повернення постачальникам вантажного реквізиту.
Інвентаризації металопрокату, який зберігається на складі.
Своєчасний ремонт обладнання та інвентарю.
Ведення обліку складських операцій, установленої звітності відповідно до затверджених процедур.
Підбор, прийом та звільнення персоналу складу.
Облік робочого часу працівників складу на підставі журналу обліку робочого часу.
Забезпечення дотримання працівниками складу трудової та виробничої дисципліни.
Контроль дотримання працівниками складу правил техніки безпеки та правил безпечного виконання робіт, чистоти та порядку на робочих місцях.

Фінансовий менеджер

с 06.2021 по 10.2023 (2 года 4 месяца)
ТОВ "Компанія "Ваговимірювальні системи", Днепр (Машинобудування)

Розрахунок собівартості продукції.
Авансові звіти.
Звіти про прибутки та збитки.
Аналіз виробничо-господарської діяльності.
Підготовка документів на кредитування у фінансових структурах.
Інвентаризація складських запасів.

Начальник складу

с 10.2020 по 06.2021 (8 месяцев)
АВ метал груп, ТОВ, Днепр (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

Забезпечення виконання змінних виробничих завдань усіма ділянками ПСК відповідно до плану.
Координація взаємодії ділянок, пов'язаних технологічним процесом.
Оперативне вжиття заходів до своєчасного коригування ходу виробничого процесу, усунення простоїв обладнання, а також інших факторів, що стримують виробничий процес.
Здійснення оперативного контролю та облік провадження по ділянках.
Забезпечення дотримання підлеглим персоналом встановлених технологічних процесів.
Участь у роботі з оперативного планування виробництва.
Організація оперативного обліку виробництва з виробничих ділянок, виконання змінних виробничих завдань дільницями.

Фінансовий директор

с 03.2016 по 09.2020 (4 года 6 месяцев)
ТОВ "МВМ Груп Дніпро", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Управління виробничо-господарською та фінансово-господарською діяльністю підприємства відповідно до чинного законодавства.
Організація роботи та ефективна взаємодія всіх структурних підрозділів.
Забезпечення виконання всіх зобов'язань компанією.
Організація виробничо-господарської діяльності.
Вжиття заходів щодо забезпечення підприємства кваліфікованими кадрами.
Забезпечення правильного поєднання економічних та адміністративних методів управління.
Вирішення питань, пов'язаних з фінансово-економічною та виробничо-господарською діяльністю підприємства.
Забезпечення дотримання законодавства в діяльності компанії.
Захист майнових інтересів в суді, арбітражі, органах державної влади та адміністрації.

Незалежний фінансовий експерт ФОП

с 10.2013 по наст. время (11 лет 10 месяцев)
ФОП, Дніпро (IT)

Впровадження фінансово-економічних блоків продуктів 1С 7.7, 8.3 PPM, USP під ключ на підприємстві.
Планування. Бюджетування. Бізнес-планування.
Розробка звітів PL, CF, BS, Analitic Tables (показники чутливості, коефіцієнти прибутковості, структура капіталу, показники управління активами, ліквідність).
Розрахунок собівартості продукції та послуг.
Оптимізація документообігу.
Фінансова та управлінська звітність.

Адміністративний директор

с 04.2013 по 09.2013 (5 месяцев)
ТОВ "Саліеко", Дніпро (Роздрібна торгівля)

Забезпечення реалізації стратегічних програм, заходів, поточних завдань та вимог Генерального директора Компанії.
Забезпечення підвищення ефективності роботи всіх підрозділів Компанії.
Визначення ефективної маркетингової стратегії для кожного напряму.
Організація та координація діяльності у всіх сферах діяльності.
Аналіз та оптимізація бізнес-процесів.
Контроль виконавської дисципліни на всіх етапах діяльності Компанії.
Представлення засновникам звітів та результатів діяльності Компанії.
Представництво інтересів Компанії в межах її компетенції в органах державної влади.
Робота з найбільшими (важливими) контрагентами у всіх сферах діяльності.
Розробка та опис облікової політики Компанії.
Координація робіт з реалізації проектів автоматизації на всіх етапах, контроль за відповідністю прийнятих рішень і вжитих дій основній концепції розвитку Компанії.
Аналіз фінансово-господарської діяльності Компанії з видачею рекомендацій.

Фінансовий директор

с 04.2008 по 04.2013 (5 лет)
ТОВ "Автопарк плюс", Дніпро (Автобізнес та автосервіс)

Впровадження та ведення автоматизованого фінансового та управлінського обліку, бюджетування (основного, операційного, додаткового бюджетів, зведеного бюджету).
Бухгалтерський контроль та оптимізація податкового обліку.
Участь в укладанні договорів і контрактів з постачальниками продукції і послуг.
Підготовка кредитних договорів з клієнтами для банків.
Управління рухом фінансових ресурсів.
Підготовка необхідних документів для банків, залучення кредитних коштів у вигляді овердрафтів (бланкових та змішаних), кредитів, кредитних ліній.
Забезпечення контролю за виконанням фінансових планів (у тому числі плану прибутку) і бюджетів з метою виявлення відхилень від планових значень, розробки заходів щодо усунення невиробничих витрат і зростання вартісних факторів.
Звіти про прибутки і збитки, звіти про рух грошових коштів, консолідований управлінський баланс. Аналіз фінансово-економічного стану підприємства.

Фінансовий директор

с 03.2007 по 02.2008 (11 месяцев)
ТОВ «Арт Текстиль», Дніпро (Роздрібна торгівля)

Налагодження системи фінансової, управлінської звітності та контролю.
Впровадження бюджетування в компанії на основі зіставлення планових і фактичних показників.
Розрахунок собівартості (калькуляції) продукції.
Вирішення операційних питань управління фінансовими потоками компанії.
Розробка заходів щодо поліпшення управління оборотним капіталом підприємства.
Робота з банками та зовнішніми інвесторами.
Налаштування технічного завдання на перехід компанії на реєстрацію в 1С-Підприємство версії 8.0.
Звіти про прибутки і збитки, звіти про рух грошових коштів, консолідований управлінський баланс. Аналіз фінансово-економічного стану підприємства.
Підготовка та захист щомісячного звіту перед зборами засновників про фінансово-господарське становище підприємства.

Начальник фінансово-економічного відділу

с 04.2002 по 03.2007 (4 года 11 месяцев)
ТОВ фірма «Бюро-М», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація фінансово-економічного відділу з нуля. Налаштування управлінського обліку, бюджетування в компанії.
Участь у стратегічному плануванні бізнес-напрямків з метою виявлення необхідного зовнішнього фінансування (терміни, обсяги, вартість).
Планування грошових потоків з метою запобігання неплатоспроможності.
Надання Генеральному директору щоденних звітів про стан поточних рахунків та кас бізнес-напрямків.
Управління грошовими потоками компанії. Визначте позитивні та негативні грошові потоки протягом місяця та знайдіть негативне фінансування грошових потоків.
Розрахунок собівартості меблевих виробів, виробів з МДФ.
Розробка системи оплати праці за виробничими напрямками компанії.
Підготовка пакету документів для банків для надання кредитів, овердрафтів.
Здійснення платежів за зовнішньоекономічну діяльність.
Звіти про прибутки і збитки, звіти про рух грошових коштів, консолідований управлінський баланс.

Підсумок

с 06.1993 по наст. время (32 года 2 месяца)
Ключові компетенції, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

• Формування фінансової та облікової політики підприємства, організація роботи фінансово-економічної служби.
• Управління активами компанії, в тому числі грошовими потоками.
• Створення та впровадження управлінського обліку та звітності.
• Організація та здійснення бюджетування.
• Стратегічний план та бюджет на один-три роки. (Планування, облік, контроль виконання бюджету, план-фактний аналіз
бюджетів). Нормативно-правові акти та методичні матеріали.
• Податкове планування, податкова оптимізація.
• Економічний, фінансовий, управлінський аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства. АВС-аналіз.
• Контроль і управління витратами, їх мінімалізація. Вартістю. Ціноутворення.
• Розробка конкретних пропозицій щодо зниження витрат і підвищення прибутковості компанії.
• Зовнішньоекономічна діяльність (експорт-імпорт).
• Залучення позикових коштів, отримання кредитів.
• Розробка та оцінка інвестиційних проектів.
• Досвід роботи з бізнес-контрактами. Боржники, кредитори, взаєморозрахунки.
• Досвід аудиторської діяльності та податкових перевірок.
• Розробка та впровадження антикризових заходів.

Образование

ДГІ імени Артема

Економіка підприємств, Дніпро
Высшее, с 1987 по 1993 (6 лет)

Диплом з відзнакою.

Дополнительное образование и сертификаты

Стратегічне планування, Консалтингова компанія MCG Management

2018

Управління грошовими потоками підприємства: аналіз, контроль, планування, організація. Налаштування планування бюджету.

2019

Управління та контролінг компанії» (Міжнародна конференція, м. Київ)

2020

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • Windows
  • 1С:Предприятие
  • M.E.Doc
  • Клиент-Банк
  • Бухгалтерский учет
  • Работа с факсом
  • MS Project
  • CorelDRAW
  • ABBYY FineReader
  • Project Expert
  • GMS
  • Водій
  • Свій автомобіль

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).
Мої номери мобільного звʼязку.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: