- PRO
Ольга
Директор по маркетингу
- Рассматривает должности:
- Директор по маркетингу, Керівник з розвитку
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 48 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Днепр, Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2545685/
Опыт работы
Керівник з маркетингу
с 07.2022 по наст. время
(3 года 1 месяц)
проектна робота, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)
Моя експертиза - стратегічний маркетинг та брендінг. Розробляла стратегію розвитку категорії дорослий гігієни , шприців , БАДів, хлібобулочних виробів та металочерепиці
Маю досвід розробки стратегії розвитку категорії догляд за обличчям, тілом та волоссям в розрізі для жінок, чоловіків та дітей.
Провожу дослідження ринку, конкурентний аналіз та виявлення переваг.
Працюю у сфері маркетингу понад 20 років, розробила та впровадила сотні брендів, безліч маркетингових стратегій на ринках B2C (FMСG) та B2B ринках на ринках України, країн СНД
Маю успішний досвід у запуску масштабних програм просування 360° online+offline, реалізовано понад 40 національних рекламних кампаній.
Унікальний досвід роботи з широким портфелем ТОП ліцензій: Disney, Universal, Sanrio, DC, Marvel та інших
Директор по маркетингу
с 02.2020 по 08.2022
(2 года 6 месяцев)
Medhouse swiss, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Управління стратегічним та операційним маркетингом у сфері B2C, Digital маркетинг (у підпорядкуванні 25 осіб)
Управління позиціонуванням компанії та розвитком брендів на ринку;
визначення цільових споживчих сегментів цільової аудиторії (ЦА) для компанії та виявлення ключових особливостей різних сегментів;
Розробка нових продуктів та послуг відповідно до потреб ЦА;
Управління товарними категоріями та підвищення їх ефективності;
Розробка та проведення трейдмаркетингових заходів для підтримки продажу роздрібної мережі.
Управління просуванням продуктів та послуг компанії серед представників ЦА;
Управління рекламною діяльністю компанії, включаючи акції, знижки, розпродажі, POS-просування, рекламу у всіх каналах та на будь-яких рекламоносіях.
Виявлення та розвиток перспективних каналів збуту
Дослідження ринку, дослідження конкурентів, вивчення найкращих релевантних практик на інших ринках;
Забезпечення досягнень ключових показників ефективності відділу маркетингу та показників, що належать до маркетингу, у загальній збалансованій системі показників у стратегії компанії.
Руководитель направления "Гигиена"
с 11.2015 по 10.2019
(3 года 11 месяцев)
Корпорация Биосфера, Інші країни (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Розвиток, просування та максимізація прибутку за товарними категоріями "Вологі серветки", "Ватна продукція",
формування пропозицій щодо нових продуктів;
Максимізація прибутку та розвиток своїх брендів
Виведення нових торгових марок та продуктів "з нуля";
Щомісячне (та щосезонне) планування продажів по регіонах;
Щомісячне та щоквартальне планування бюджету за трейд-маркетинговими витратами в регіонах;
Активне маркетингове просування продуктової лінійки компанії
Розробка планів збуту продукції, мотиваційних програм щодо збільшення обсягів збуту та координація їх виконання.
Організація, контроль та оцінка ефективності проведених заходів
Стратегічний аналіз цінових моніторингів та маркетингових заходів конкурентів;
Ціноутворення (повний цикл управління: від формування с/с та рентабельності до позиціонування у роздробі);
Проведення продакт-тренінгів та презентацій нової продукції;
Розробка стратегії та планування маркетингової та PR-активності ТМ
Робота з рекламними агенціями
Проведення фокус-груп для дослідження продукції
Начальник отдела маркетинга и рекламы
с 02.2015 по 09.2015
(7 месяцев)
АТБ, Корпорация, Дніпро (Роздрібна торгівля)
Запуск усіх маркетингових заходів мережі АТБ-маркет:
- реалізація та контроль акцій "7 днів" та "Економія"
- запуск АТЛ заходів (ТВ-кампанії, радіо-кампанії, зовнішня реклама)
- Супровід сайту
- Супровід СММ активностей
- запуск та супровід у мобільному додатку
- газета
Начальник отдела маркетинга по координации рекламных проектов
с 06.2012 по 10.2014
(2 года 4 месяца)
ООО “Алло», Дніпро (Роздрібна торгівля)
Аналіз ринку, конкурентного середовища
Розробка маркетингової стратегії роздрібної мережі «Алло», «Мобілочка»
•Планування, організація, контроль та аналіз маркетингових заходів.
•Взаємодія з виробниками техніки та операторами мобільного зв'язку
• проведення масштабних всеукраїнських кобрендингових та брендингових рекламних кампаній (підготовка, бюджетування, контроль запуску та проведення, звітність та аналіз результатів);
•Керівництво відділом координації рекламних активностей
• робота з мережею: повний контроль та координація рекламної діяльності в мережі, узгодження рекламних матеріалів та регіональних медіапланів, забезпечення ТТ необхідними P.O.S. матеріалами;
Робота з сайтом: контроль проведення контекстних та медійних рекламних компаній за допомогою Google AdWords/Analytics, соціальних мереж, e-mail-розсилок та інших місць розміщення;
Аналіз ринку, відстеження конкурентів, оцінка їхньої маркетингової діяльності;
• участь у прийнятті рішень щодо стратегічних питань у компанії, постійне ведення переговорів із вендорами;
• маркетингове бюджетування, стратегічне планування (складання бюджетів кампаній, участь у плануванні річних маркетингових планів);
• проведення досліджень, аналізу маркетингової ситуації ринку мобільного рітейлу (тренди продажів, прогнози), оцінка товарних груп, цільових аудиторій, проведення внутрішніх досліджень
• PR: організація та контроль під час підготовки прес-конференцій та івент-заходів;
Запуск більше 200 активностей з вендерами, з них 30 ТВ-кампаній: з Samsung, Nokia, HTC, Sony, радіокампаній, зовнішньої реклами, Метро – щомісяця.
Розробка та впровадження стратегічного планування маркетингових заходів ТОВ «Алло»
Підвищення ефективності рекламних комунікацій із покупцями за рахунок синергії ефектів від акцій у різних товарних категоріях
Мотивація клієнта до комплексної купівлі
Зростання частки ринку за основними товарними категоріями внаслідок проведених активностей• Аналіз ринку, конкурентного середовища Розробка маркетингової стратегії роздрібної мережі «Алло», «Мобілочка» •Планування, організація, контроль та аналіз маркетингових заходів. •Взаємодія з виробниками техніки та операторами мобільного зв'язку • проведення масштабних всеукраїнських кобрендингових та брендингових рекламних кампаній (підготовка, бюджетування, контроль запуску та проведення, звітність та аналіз результатів); •Керівництво відділом координації рекламних активностей • робота з мережею: повний контроль та координація рекламної діяльності в мережі, узгодження рекламних матеріалів та регіональних медіапланів, забезпечення ТТ необхідними P.O.S. матеріалами; Робота з сайтом: контроль проведення контекстних та медійних рекламних компаній за допомогою Google AdWords/Analytics, соціальних мереж, e-mail-розсилок та інших місць розміщення; Аналіз ринку, відстеження конкурентів, оцінка їхньої маркетингової діяльності; • участь у прийнятті рішень щодо стратегічних питань у компанії, постійне ведення переговорів із вендорами; • маркетингове бюджетування,
Маркетинг руководитель категории Влажные Салфетки в Украине и СНГ
с 04.2010 по 06.2012
(2 года 2 месяца)
Корпорация “Биосфера», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Розвиток, просування та максимізація прибутку за товарними категоріями "Вологі серветки", "Ватна продукція", "Товари для лазні та сауни" в Україні та країнах СНД.
Дослідження ринку гігієни України, Росії та ін. країн експорту, формування пропозицій щодо нових продуктів;
Максимізація прибутку та розвиток своїх брендів
Виведення нових торгових марок та продуктів "з нуля";
Щомісячне та щоквартальне планування бюджету за трейд-маркетинговими витратами в регіонах;
Активне маркетингове просування продуктової лінійки компанії
Розробка планів збуту продукції, мотиваційних програм щодо збільшення обсягів збуту та координація їх виконання.
Організація, контроль та оцінка ефективності проведених заходів
Стратегічний аналіз цінових моніторингів та маркетингових заходів конкурентів;
Ціноутворення (повний цикл управління: від формування с/с та рентабельності до позиціонування у роздробі);
Проведення продакт-тренінгів та презентацій нової продукції;
Розробка стратегії та планування маркетингової та PR-активності ТМ
Медіа планування, робота з мас-медіа (ділова та спеціалізована преса, ТБ, радіо, інтернет, зовнішня реклама, у тому числі регіональні ЗМІ)
Робота з рекламними агенціями
Проведення тендерів серед великих РА України на креатив, інтернет просування, медіа просування.
Проведення РК 2011, контроль рекламного бюджету.
Ведення переговорів із ключовими людьми в галузі бізнесів Компанії (дистриб'ютори, моніторингові та рекламні агенції та ін.)
Персонал: управління сервісним персоналом у відділі (4 особи: бренд-менеджер, маркетолог, дизайнер, аналітик).
Розвиток, просування та максимізація прибутку за товарними категоріями "Вологі серветки", "Ватна продукція", "Товари для лазні та сауни" в Україні та країнах СНД. Дослідження ринку гігієни України, Росії та ін. країн експорту, формування пропозицій щодо нових продуктів; Максимізація прибутку та розвиток своїх брендів Виведення нових торгових марок та продуктів "з нуля"; Щомісячне та щоквартальне планування бюджету за трейд-маркетинговими витратами в регіонах; Активне маркетингове просування продуктової лінійки компанії Розробка планів збуту продукції, мотиваційних програм щодо збільшення обсягів збуту та координація їх виконання. Організація, контроль та оцінка ефективності проведених заходів Стратегічний аналіз цінових моніторингів та маркетингових заходів конкурентів; Ціноутворення (повний цикл управління: від формування с/с та рентабельності до позиціонування у роздробі); Проведення продакт-тренінгів та презентацій нової продукції; Розробка стратегії та планування маркетингової та PR-активності ТМ Медіа планування, робота з мас-медіа (ділова та спеціалізована преса, ТБ, радіо, інтернет, зовнішня реклама, у тому числі регіональні ЗМІ) Робота з рекламними агенціями Проведення тендерів серед великих РА України на креатив, інтернет просування, медіа просування. Проведення РК 2011, контроль рекламного бюджету. Ведення переговорів із ключовими людьми в галузі бізнесів Компанії (дистриб'ютори, моніторингові та рекл
Ведущий специалист по выводу и продвижению торговых марок на рынок
с 07.2009 по 02.2010
(7 месяцев)
ООО Мясокомбинат «Юбилейный», Дніпро (Харчова промисловість)
Анализ прямых и косвенных конкурентов, изучение продукта, анализ аналогичных продуктов как в Украине так и России , Польше, Германии, стран Прибалтии.
Позиционирование, определение ЦА, нейминг
Разработка ассортиментных позиций (вес, размер, вкусовые характеристики). Определение оптимальных цен на продукцию
Работа с технологом предприятия над составом продукта. Определение оптимального состава: сочетание вкуса, качества и цены
Разработка упаковки продукта (размер, форма, материал, конструкция, стоимость)
Постановка задачи дизайнеру по разработке упаковки продукта
Проведение фокус-групп
Проведение количественных и качественных исследований
Написание рекламной кампании: цели, ЦА, идея РК, выбор каналов коммуникации, бюджетирование. Разработка слогана.
Разработка рекламной кампании: идея, каналы, визуал, рекламные материалы, POS материалы, разработка промо мероприятий,
Персонал: управление сервисным персоналом в отделе (4 человека: 2 маркетолога, менеджер по рекламе, аналитик).
Ребрендинг и рестайлинг ТМ Юбилейный Премиум, ТМ Классика, ТМ Петрович.
В результате оборачиваемость продукции увеличилась на 45%.
Анализ прямых и косвенных конкурентов, изучение продукта, анализ аналогичных продуктов как в Украине так и России , Польше, Германии, стран Прибалтии. Позиционирование, определение ЦА, нейминг Разработка ассортиментных позиций (вес, размер, вкусовые характеристики). Определение оптимальных цен на продукцию Работа с технологом предприятия над составом продукта. Определение оптимального состава: сочетание вкуса, качества и цены Разработка упаковки продукта (размер, форма, материал, конструкция, стоимость) Постановка задачи дизайнеру по разработке упаковки продукта Проведение фокус-групп Проведение количественных и качественных исследований Написание рекламной кампании: цели, ЦА, идея РК, выбор каналов коммуникации, бюджетирование. Разработка слогана. Разработка рекламной кампании: идея, каналы, визуал, рекламные материалы, POS материалы, разработка промо мероприятий, Персонал: управление сервисным персоналом в отделе (4 человека: 2 маркетолога, менеджер по рекламе, аналитик). Ребрендинг и рестайлинг ТМ Юбилейный Премиум, ТМ Классика, ТМ Петрович. В результате оборачиваемость продукции увеличилась на45%.
Директор по маркетингу сети супермаркетов «Spar» и «ПИК», и ТЦ «Мириада».
с 07.2008 по 05.2009
(10 месяцев)
ЗАО «Кстрейдинг», Дніпро (Роздрібна торгівля)
осуществление разработки маркетинговой и рекламной политики Компании;
- организация и проведение рекламных мероприятий (PR);
- эвент-маркетинг. Организация выставок, презентаций, конференций.
- построение программ продвижения торговых марок(PL) Компании;
- участие в формировании ассортиментной и ценовой политике на основе исследований и анализа рынка;
- разработка и внедрение программы лояльности потребителя;
- построение систем трейд-маркетинга в каналах сбыта, разработка коммуникаций;
- организация продаж маркетинговых и рекламных услуг
( Дополнительных мест, наружная реклама, промо);
- утверждение бюджета, осуществление систематического контроля и анализа эффективности расходования средств;
- взаимодействие со СМИ, медиапланирование.
- стратегическое планирование, организация и контроль выполнение поставленных задач подразделениями, входящих в состав Департамента Маркетинга.
Внедрение программы лояльности потребителя – «Фестивали» увеличили товарооборот в период акций от 70% и выше.
Директор по рекламе
с 03.2007 по 12.2007
(9 месяцев)
ООО «Евроинформ» (Контент)
- Анализ рынка контента;
- разработка коммуникационной стратегии для всех существующих направлений в компании
- Разработка стратегии продвижения;
- Работа со СМИ во всех городах Украины;
- мониторинг цен и закупка рекламных носителей;
- оптимизация стоимости производства рекламных роликов и макетов;
- анализ эффективности рекламных кампаний;
Начальник отдела маркетинга и рекламы
с 11.2004 по 03.2007
(2 года 4 месяца)
ООО «Монпелье» (Продажа мебели и сантехники luxury сегмента)
Анализ целевой аудитории;
- Анализ рынка элитной мебели и сантехники;
- Сегментирование рынка мебели и сантехники;
- SWOT – анализ;
- Позиционирование товара на рынке;
- разработка коммуникационной стратегии для всех существующих брендов в компании
- Разработка стратегии продвижения;
- согласование медиа-, продакшен- и промо-бюджетов
- Ведение переговоров с ключевыми клиентами компании;
- Продвижение идей, креатив;
- Участие в разработке брендов, создании творческих концепций;
- Разработка и выведение нового товара на рынок Украины;
- Организация и проведение презентаций, выставок и пресс-конференций;
- Работа со СМИ в г. Днепропетровске, Киеве и Донецке;
- мониторинг цен и закупка рекламных носителей;
- оптимизация стоимости производства рекламных роликов и макетов;
- Поиск, переговоры, взаимодействие и контроль медиа-, продакшен- и промо-агентств;
- Планирование работы сотрудников отдела;
- Участие в разработке и проведении тренингов по продажам, сервисному обслуживанию, мотивация персонала для сотрудников компании;
Начальник отдела маркетинга и рекламы
с 02.2001 по 10.2004
(3 года 8 месяцев)
АОЗТ «НПО «Созидатель» (Строительство и продажа)
Рекламное сопровождение проектов строительства жилья класса «Люкс», жилья повышенной комфортности и улучшенной планировки;
Сегментирование рынка недвижимости;
Формирование положительного имиджа предприятия;
Promotion жилых и административных комплексов;
PR – обеспечение, медиапродвижение;
Организация и проведение презентаций и пресс-конференций;
Мониторинг СМИ;
Специалист по недвижимости
Анализ ситуации на рынке первичной и вторичной недвижимости;
Работа с клиентами по купле-продаже жилья;
Оформление документов.
Образование
Киевский Университет
Менеджмент предприятий, Киев
Высшее, с 2002 по 2004 (1 год 10 месяцев)
Днепропетровский Национальный Университет
Радиофизический, инженер системотехник, Днепропетровск
Высшее, с 1994 по 1999 (5 лет)
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Пользователь Internet
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Windows
- Adobe Photoshop
- Internet Explorer
- MS Project
- Adobe Illustrator
- Adobe
Знание языков
- Украинский — свободно
- Польский — начинающий
- Русский — свободно
- Английский — выше среднего
Похожие кандидаты
-
Руководитель отдела маркетинга
Киев -
Керівник проєкту
Киев -
Директор з маркетингу
Киев -
CMO, артдиректор
Киев, Одесса -
Директор з маркетингу та розвитку бізнесу (охорона здоров'я)
Киев -
Керівник відділу маркетингу
Киев