Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 сентября 2019 PRO

Oksana

HR-менеджер

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник інженера з якості

с 11.2014 по наст. время (9 лет 6 месяцев)
Ambiente-Furniture Ukraine, Камянка-Бузький р-н, с. Колоденці (Виготовлення диванів на експорт)

- відправка зразків на тестування згідно з вимогами ІКЕА
- внесення Звітів про тестування та Деларації від виробників матеріалів в систему Connect
- заповнення таблиць по експорту продукції
- заповнення таблиці місячної звітності по експорту продукції
- внесення замовлень в Таблицю замовлень
- робота з притензіями в системі Casy

Офіс-менеджер, викладач англійської мови

с 09.2013 по 05.2014 (8 месяцев)
Центр іноземних мов "Лінгвіст" (Навчання іноземних мов, підготовка до тестувань та переклади)

- надання інформації про курси, ціни та умови навчання;
- ведення телефонних розмов;
- формування бази даних потенційних клієнтів;
- заповнення сайтів;
- підтримка життєдіяльності офісу.

Стажування

с 09.2012 по 10.2012 (1 месяц)
Львівська міська рада (Департамент "Адміністрація міського голови" та Прес-служба)

Мої обов'язки і досягнення:
- Спілкування з відвідувачами;
- Відповідь на телефонні дзвінки;
- Копіювання, сканування документів;
- Написання сценаріїв зустрічей керівника;
- Ведення протоколу наради (1 раз);
- Збір інформації для статей;
- Написання чорнових статей;
- Виїзд на брифінги (2 рази);
- Виконання інших доручень керівника.

Секрктар-перекладач

с 01.2008 по 11.2008 (10 месяцев)
ТзОВ "Іралко Україна" (виробництво запчастин для автомобілів)

Образование

Дрогобицький державний педагогічний університет ім.. Івана Франка

Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська, німецька), Самбір
Высшее, с 2002 по 2007 (4 года 9 месяцев)

Вересень 1999 – Самбірське педагогічне училище ім.. Івана Филипчака
Липень 2002 - Спеціалізація: Діловодство
Кваліфікація: Діловод-референт, оператор комп’ютерної техніки

Дополнительное образование и сертификаты

Курси гідів

Жовтень 20111 - Травень 2012

Знания и навыки

MS Excel MS Office Користувач Internet Windows

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Польский — продвинутый
  • Английский — продвинутый

Дополнительная информация

OKSANA HUDZJO
Born on February 03,1984
1 Furmanska Street
Lviv, 72000, Ukraine
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), cell [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Skype ksenya2003
Single
Education

September 2002 - June 2007
Drogobych State Pedagogical University , Specialization: Pedagogic and Methods of secondary education, Qualification: Teacher of English and German languages and foreign literature

September 1999 - July 2002

Sambir Teachers training school, Specialization: Office management , Qualification: Records manager

Work experience

January -November 2008 –
Iralco Ukraine Ltd., Sambir, Ukraine, Secretary-translator
Company’s profile: production of decorative parts for cars
- Support of contacts between Ukrainian and Foreign sides;
- Answer telephone calls;
- Making copies and scanning documents;
- Translation of documents (financial reports, technical documents, job descriptions), census information with foreign partners and support team and also records of meetings;
- Oral and written, full and short translations in a stated time;
- Registration of business trip certificates;
- Filling in all the Bank blanks for the employees to get them an account cards;
- Registration of enterprise’s orders;
- Carrying out of office work, organization of the enterprise’s documents circulation, acts of the performed work;
- Organisation of visitors receiving;
- Booking of VIP services, hotels, taxi and lunches for support team;
- Booking of taxi for employees;
- Consultation For Excel, Word, Internet for other employees;
- Consultations for translations and writing the e-mails for other employees.
October 2011 - May 2012 - Guiding courses.
October 2006 till present time- give private lessons of English language.
Computer skills
Ms Windows, Ms Office, Ms Excel, Internet
Languages
Ukrainian (native), Russian (spoken), Polish (spoken), English (fluent)
Personal features: Communicative, sedulous, responsible, can work under pressure and in team.

CURRICULUM VITAE
Оксана Гудзьо
Дата народження – 03 лютого, 1984
Адреса: Україна, м. Льві , вул. Фурманська 1/9
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Незаміжня

Освіта
Вересень 2002 – Дрогобицький державний педагогічний університет ім.. Івана Франка
Червень 2007 Спеціалізація: Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська, німецька)
Кваліфікація: Вчитель англійської та німецької мов та зарубіжної літератури загальноосвітньої школи першого, другого та третього ступенів
Вересень 1999 – Самбірське педагогічне училище ім.. Івана Филипчака
Липень 2002 - Спеціалізація: Діловодство
Кваліфікація: Діловод-референт, оператор комп’ютерної техніки
Досвід роботи
Жовтень 2006 – Надаю приватні уроки англійської мови
Січень - Листопад 2008 – ТзОВ «Іралко Україна»,компанія з іноземними інвестиціями, секретар-перекладач
Профіль підприємства: виробництво запчастин для автомобілів
Основні обов’язки :
Переклад, забезпечення документообігу, відповідь на телефонні дзвінки
- Забезпечення зв’язку між українською та іноземною сторонами;
- Відповідь на телефонні дзвінки;
- Копіювання, сканування документів;
- Здійснення перекладу документів (фінансових звітів, технічної документації, посадових інструкцій), матеріалів листування із іноземними партнерами та матеріалів нарад ;
- Виконання усних та письмових, повних та скорочених перекладів;
- Оформлення посвідчень про відрядження;
- Оформлення заяв для отримання банківських карток;
- Реєстрація наказів по підприємству;
- Ведення діловодства, організація документообігу підприємства, оформлення актів виконаних робіт;
- Організація приймання відвідувачів;
- Організація VIP, готелів, таксі та обідів для іноземних делегацій;
- Організація таксі для працівників підприємства;
- Консультування працівників по роботі з Word, Excel, Internet;
- Допомога іншим працівникам у написанні та перекладі E-mail повідомлень;
- Виконання інших доручень керівництва.
Жовтень 2011 - Травень 2012 - закінчила курси гідів.
Комп’ютерні навикиMs Windows, Ms Office, Ms Excel, Internet
Мови: Українська (рідна), російська (розмовна), польська (розмовна), англійська (вільна)
Особисті якості: комунікабельна, старанна, відповідальна

Похожие кандидаты

Рекрутер
Львов

HR-менеджер
Львов, Удаленно

Рекрутер
Львов

HR-менеджер
Львов

Психолог, рекрутер
Львов

Інспектор відділу кадрів
20000 грн, Львов

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: