Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Євгеній

Артдиректор розробки ігор

Рассматривает должности:
Артдиректор розробки ігор, Art Director, Lead Artist, Art Manager
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
41 год
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Lead Art Director

с 06.2023 по 09.2024 (1 год 3 месяца)
Playnetic, Київ (IT)

Art Team Lead

с 08.2020 по 08.2023 (3 года)
GamePoint, Київ (IT)

Art Director / Game Producer

с 01.2020 по 08.2020 (7 месяцев)
Softermii, Київ (IT)

Арт директор

с 10.2017 по 01.2020 (2 года 3 месяца)
Boss Gaming Solutions, Київ (IT)

Управління арт відділом розробки ігор:
• Sky Lanterns - in progress
• Halloween Witch Party - https://thunderspin.com/games/halloween-witch-party
• Book of Treasures - https://thunderspin.com/games/book-of-treasures
• Kingdom of Glory - https://thunderspin.com/games/kingdom-of-glory
• Vikings: Frozen Gods - https://thunderspin.com/games/vikings-frozen-gods
• Angels vs Demons - https://thunderspin.com/games/angels-vs-demons
• Spy Girls - https://thunderspin.com/games/spy-girls
• Egypt Story - https://thunderspin.com/games/egypt-story-2
• Stellar - https://thunderspin.com/games/stellar
• Cute Farm - https://thunderspin.com/games/cute-farm
• World Cup Football Slot - https://thunderspin.com/games/world-cup-football-slot
• Crazy New Year - https://thunderspin.com/games/crazy-new-year
• The Money - https://thunderspin.com/games/money

Арт директор / Lead Artist

с 01.2009 по 10.2017 (8 лет 9 месяцев)
Insollo Entertainment, Київ (IT)

Управління арт відділом розробки ігор:
• Guardians
• Apocalypse 2056
• Robomania
• LeapMotion Cards House

Lead Artist

с 06.2006 по 10.2008 (2 года 4 месяца)
Ulysses Games, Київ (IT)

• Курування графічної частини проектів.
• Розподіл обов'язків. Встановлення та контроль термінів виконання. Контроль якості виконаної роботи.
• Створення графічного контенту.
• Спільна робота з гейм-дизайнерами, level-дизайнерами та програмістами.
• Участь у підборі та навчанні персоналу.
• Менеджмент outsource-проектів. Контроль термінів та якості.
• Виконання пілотних завдань для outsource-підрозділу.

2D/3D художник

с 06.2005 по 06.2006 (1 год)
Persha Studia, Київ (IT)

• Створення арт-контенту для outsource підрозділу (досвід роботи з EA, Sony, Bethesda та ін.).
• Виконання пілотних завдань.
• Участь у роботах зі створення FMV.

Образование

НТУУ "КПІ"

АПРОДОС, Київ
Высшее, с 2000 по 2006 (6 лет)

Рівненська художня школа РДХШ

Рівне
Среднее, с 1994 по 1998 (4 года)

Закінчив курс класичного образотворчого мистецтва

Знание языков

Английский — выше среднего

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ
Арт директор розробки соціальних, gambling та мобільних ігор з 15-річним досвідом управління арт-відділом з більш ніж 50 випущених ігрових проектах.
Провідний художник в AAA outsource-проектах для EA, Sony, Bethesda та ін.
Досвідчений у кризовому менеджменті арт-відділу.
Досвідчений у синхронній розробці графіки для кількох паралельних ігрових проектів.
Експерт у розробці 2D графіки, 3D моделювання (high- та low-полігональне, предмети, персонажі, ігрове оточення та архітектура), текстурування (фотореалістичне, cartoon), візуалізації, анімації, digital/print дизайну, UI/UX дизайну та управління арт-відділом.

НАВИЧКИ
‣ Пошук, проведення співбесід та оцінка художників, аніматорів, фахівців з ефектів та віддалених outsource-команд.
‣ Побудова арт-відділу та управління командою, навчання та постійне покращення якості роботи співробітників.
‣ Розробка графічного стилю та настрою гри від концепту та до фінальної деталізації.
‣ Розробка дизайн- та технічних документів за принципами та правилами створення графіки.
‣ Побудова та управління глобальними процесами розробки графіки.
‣ Естимація часу виконання, управління та призначення завдань виконавцям, побудова графіка розробки за допомогою діаграм Гантта та SCRUM-методології.
‣ Організація та контроль зберігання графічних матеріалів з підтримкою хмарних технологій та SVN-систем.
‣ Управління спільною роботою, контроль якості, написання фідбеків та приймання фінальних графічних матеріалів різностилевих художників, аніматорів, спеціалістів з ефектів, UI-дизайнерів та ін.
‣ Організація спільної роботи різностилевих художників та outsource-команд.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: