- PRO
Ольга
Менеджер з персоналу, помічник керівника, офіс-адміністратор
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 36 лет
- Город:
- Кременчуг
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2668379/
Опыт работы
Інспектор відділу кадрів
с 02.2024 по 03.2025
(1 год 1 месяц)
ТОВ "МАРКЕТ 360", Кременчук (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
-Організація кадрового діловодства з нуля запуск кадрового відділу відповідно до законодавства;
-Впровадження автоматизованого обліку кадрів в BAS КОРП
-Розробка та впровадження внутрішньої регламентуючої документації підприємства ( штатний розпис, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції, положення про відділи та підрозділи, положення про оплату праці, положення про відрядження);
-Контроль та облік робочого часу працівників ;
- Взаємодія з керівниками підрозділів з питань кадрового адміністрування та трудового законодавства;
- Надання консультацій з кадрових питань та трудового законодавства;
-Повний спектр кадрової роботи.
-Підбір та адаптація персоналу.
(Робота за сумісництвом)
Інспектор з кадрів та помічник керівника
с 12.2021 по 03.2025
(3 года 3 месяца)
ТОВ "В-ПЛАСТ", Кременчук (Будівельна промисловість, деревообробка)
-Організація кадрового діловодства відповідно до законодавства;
- Формування та ведення особових справ, своєчасне внесення змін;
- Оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток,суміщення,сумісництво працівників відповідно до КЗпП;
- Ведення, облік, зберігання трудових книжок співробітників оцифрування і передача до ПФУ;
- Ведення і контроль лікарняних листів та оформлення відповідно до чинного законодавства;
- Ведення табелів обліку робочого часу, складання графіків відпусток, складання графіків роботи,облік використаних відпусток, накази щодо відряджень;
-Розробка штатного розкладу підприємства та введення різних виробних структур до нього;
- Своєчасне закриття вакансій кваліфікованими кадрами навіть у такі тяжкі часи як зараз.
-Розроблення та упорядкування посадових інструкцій;
-Пошук та аналіз інформації (ЗМІ, Інтернет), аналіз ринку з/п;
-Видача довідок про трудову діяльність;
-Звітність до ЦЗ;
-Ведення та контроль табеля робочого часу;
-Кадрове супроводження трудової діяльності персоналу;
-Прийом кореспонденції, що надходить, передача її відповідно до прийнятого рішення до структурного підрозділу або конкретних виконавців;
-Прийом кореспонденції (вхідної – вихідної) та її реєстрація.
- Ведення діловодства, виконання різних операцій із застосуванням офісної техніки, призначеної для збору, обробки та подання інформації при підготовці та прийнятті рішень;
- Прийом документів та особистих заяв на підпис керівнику
-Ведення протоколів зборів
-Впевнений користувач ПК, Internet, сайти з підбору персоналу, 1С кадри 8.3.
-Повне забезпечення життєдіяльності офісу(хоз.товари,канц.товари,вода)контроль залишків.
-Організація привітань з ДН та організація корпоративів
Вмію приймати рішення та нести відповідальність за них.
Інспектор з кадрів
с 06.2020 по 03.2021
(9 месяцев)
ТОВ "Вест - Експрес", Кременчук (Транспорт, логістика)
-Організація кадрового діловодства відповідно до законодавства;
- формування та ведення особових справ, своєчасне внесення змін;
- оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток працівників відповідно до КЗпП;
- Ведення, облік, зберігання трудових книжок співробітників;
- Оформлення листів тимчасової непрацездатності;
- ведення табелів обліку робочого часу, складання графіків відпусток, облік використаних відпусток, накази щодо відряджень;
-Підготовка штатного розкладу підприємства;
- Забезпечення укомплектованості компанії співробітниками.
•Впевнений користувач ПК, Internet, сайти з підбору персоналу, 1С кадри 8.3.
Менеджер по персоналу, помічник керівника
с 11.2017 по 04.2020
(2 года 5 месяцев)
ТОВ "ФКІК", Кременчуг (Фінанси, банки, страхування)
Проведення первинних співбесід;
Упорядкування посадових інструкцій;
Пошук та аналіз інформації (ЗМІ, Інтернет), аналіз ринку з/п;
Оформлення прийому, перекладу, відпусток, звільнення працівників відповідно до уніфікованих форм первинної документації (накази);
Формування та ведення особових справ та карток працівників;
Ведення, облік та зберігання трудових книжок;
Видача довідок про трудову діяльність;
Звітність до ЦЗ;
ведення табеля робочого часу;
Упорядкування штатних розкладів;
Розробка та впровадження посадових інструкцій;
Кадрове супроводження трудової діяльності персоналу;
ведення діловодства;
Прийом кореспонденції (вхідної – вихідної) та її реєстрація.
Інспектор відділу кадрів,секретар
с 07.2013 по 09.2016
(3 года 2 месяца)
ТОВ СП «НІБУЛОН», Кременчуг (Сільське господарство, агробізнес)
-Організація кадрового діловодства відповідно до законодавства;
- Формування та ведення особових справ, своєчасне внесення змін;
- Оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток працівників відповідно до КЗпП;
- Ведення, облік, зберігання трудових книжок співробітників;
- Розробка посадових інструкцій;
- Оформлення листів тимчасової непрацездатності;
- Ведення табелів обліку робочого часу, складання графіків відпусток, облік використаних відпусток;
- Здійснення пошуку та підбору персоналу відповідно до кваліфікаційних вимог;
- Забезпечення укомплектованості компанії співробітниками.
-Прийом кореспонденції, що надходить, передача її відповідно до прийнятого рішення до структурного підрозділу або конкретних виконавців;
- Ведення діловодства, виконання різних операцій із застосуванням офісної техніки, призначеної для збору, обробки та подання інформації при підготовці та прийнятті рішень;
- Прийом документів та особистих заяв на підпис керівнику
-Ведення протоколів зборів та нарад.
-Ведення військового обліку.
Діловод
с 12.2012 по 07.2013
(7 месяцев)
Дошкольное учебное учреждение, Кременчуг (Освіта, наука)
загальні документи, організаційно-нормативні документи, фінансово-господарська діяльність
Образование
Кременчугский национальный университет имени Михаила Остроградского
Юридический факультет «деловод-менеджер информационной деятельности», Кременчуг
Высшее, с 2007 по 2012 (4 года 9 месяцев)
Основные дисциплины, которые составляют профессиональную подготовку:
1. Модели документо-информационной службы.
2. Теория и практика рекламы.
3. Теория и практика PR
4. Социальные коммуникации.
5. Информационный менеджмент.
6. Информационный бизнес.
7. Обработка информации баз данных и знаний.
8. Теория коммуникаций.
9. Документоведение
10. Информационно-библиографические технологии.
11. Аналитико-синтетическая обработка документов.
12. Информационно-аналитическая деятельность.
13. Архивоведение.
14. Документная лингвистика.
15. Основы литературного редактирования
Знания и навыки
- Пользователь ПК
- MS Office
- Пользователь Internet
- 1С
- Работа с оргтехникой
- Делопроизводство
- Навыки организации и ведения полного цикла кадрового учета сотру
- Опыт первичной оценки кандидатов
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — продвинутый
Дополнительная информация
Моя ціль отримати цікаву роботу в дружньому колективі.
Похожие кандидаты
-
HR-менеджер
30000 грн, Кременчуг, Горишние Плавни, Миргород -
Адміністратор
Кременчуг -
Адміністратор, логіст, менеджер
Кременчуг, Удаленно -
Інспектор з кадрів, HR-менеджер, адміністратор, діловод
Кременчуг -
Офіс-менеджер
15000 грн, Кременчуг, Удаленно -
Адміністратор
25000 грн, Кременчуг