Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Ольга

Менеджер з персоналу, помічник керівника, офіс-адміністратор

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
36 лет
Город:
Кременчуг

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Інспектор відділу кадрів

с 02.2024 по 03.2025 (1 год 1 месяц)
ТОВ "МАРКЕТ 360", Кременчук (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Організація кадрового діловодства з нуля запуск кадрового відділу відповідно до законодавства;
-Впровадження автоматизованого обліку кадрів в BAS КОРП
-Розробка та впровадження внутрішньої регламентуючої документації підприємства ( штатний розпис, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції, положення про відділи та підрозділи, положення про оплату праці, положення про відрядження);
-Контроль та облік робочого часу працівників ;
- Взаємодія з керівниками підрозділів з питань кадрового адміністрування та трудового законодавства;
- Надання консультацій з кадрових питань та трудового законодавства;
-Повний спектр кадрової роботи.
-Підбір та адаптація персоналу.

(Робота за сумісництвом)

Інспектор з кадрів та помічник керівника

с 12.2021 по 03.2025 (3 года 3 месяца)
ТОВ "В-ПЛАСТ", Кременчук (Будівельна промисловість, деревообробка)

-Організація кадрового діловодства відповідно до законодавства;
- Формування та ведення особових справ, своєчасне внесення змін;
- Оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток,суміщення,сумісництво працівників відповідно до КЗпП;
- Ведення, облік, зберігання трудових книжок співробітників оцифрування і передача до ПФУ;
- Ведення і контроль лікарняних листів та оформлення відповідно до чинного законодавства;
- Ведення табелів обліку робочого часу, складання графіків відпусток, складання графіків роботи,облік використаних відпусток, накази щодо відряджень;
-Розробка штатного розкладу підприємства та введення різних виробних структур до нього;
- Своєчасне закриття вакансій кваліфікованими кадрами навіть у такі тяжкі часи як зараз.
-Розроблення та упорядкування посадових інструкцій;
-Пошук та аналіз інформації (ЗМІ, Інтернет), аналіз ринку з/п;
-Видача довідок про трудову діяльність;
-Звітність до ЦЗ;
-Ведення та контроль табеля робочого часу;
-Кадрове супроводження трудової діяльності персоналу;
-Прийом кореспонденції, що надходить, передача її відповідно до прийнятого рішення до структурного підрозділу або конкретних виконавців;
-Прийом кореспонденції (вхідної – вихідної) та її реєстрація.
- Ведення діловодства, виконання різних операцій із застосуванням офісної техніки, призначеної для збору, обробки та подання інформації при підготовці та прийнятті рішень;
- Прийом документів та особистих заяв на підпис керівнику
-Ведення протоколів зборів
-Впевнений користувач ПК, Internet, сайти з підбору персоналу, 1С кадри 8.3.
-Повне забезпечення життєдіяльності офісу(хоз.товари,канц.товари,вода)контроль залишків.
-Організація привітань з ДН та організація корпоративів
Вмію приймати рішення та нести відповідальність за них.

Інспектор з кадрів

с 06.2020 по 03.2021 (9 месяцев)
ТОВ "Вест - Експрес", Кременчук (Транспорт, логістика)

-Організація кадрового діловодства відповідно до законодавства;
- формування та ведення особових справ, своєчасне внесення змін;
- оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток працівників відповідно до КЗпП;
- Ведення, облік, зберігання трудових книжок співробітників;
- Оформлення листів тимчасової непрацездатності;
- ведення табелів обліку робочого часу, складання графіків відпусток, облік використаних відпусток, накази щодо відряджень;
-Підготовка штатного розкладу підприємства;
- Забезпечення укомплектованості компанії співробітниками.
•Впевнений користувач ПК, Internet, сайти з підбору персоналу, 1С кадри 8.3.

Менеджер по персоналу, помічник керівника

с 11.2017 по 04.2020 (2 года 5 месяцев)
ТОВ "ФКІК", Кременчуг (Фінанси, банки, страхування)

Проведення первинних співбесід;
Упорядкування посадових інструкцій;
Пошук та аналіз інформації (ЗМІ, Інтернет), аналіз ринку з/п;
Оформлення прийому, перекладу, відпусток, звільнення працівників відповідно до уніфікованих форм первинної документації (накази);
Формування та ведення особових справ та карток працівників;
Ведення, облік та зберігання трудових книжок;
Видача довідок про трудову діяльність;
Звітність до ЦЗ;
ведення табеля робочого часу;
Упорядкування штатних розкладів;
Розробка та впровадження посадових інструкцій;
Кадрове супроводження трудової діяльності персоналу;
ведення діловодства;
Прийом кореспонденції (вхідної – вихідної) та її реєстрація.

Інспектор відділу кадрів,секретар

с 07.2013 по 09.2016 (3 года 2 месяца)
ТОВ СП «НІБУЛОН», Кременчуг (Сільське господарство, агробізнес)

-Організація кадрового діловодства відповідно до законодавства;
- Формування та ведення особових справ, своєчасне внесення змін;
- Оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток працівників відповідно до КЗпП;
- Ведення, облік, зберігання трудових книжок співробітників;
- Розробка посадових інструкцій;
- Оформлення листів тимчасової непрацездатності;
- Ведення табелів обліку робочого часу, складання графіків відпусток, облік використаних відпусток;
- Здійснення пошуку та підбору персоналу відповідно до кваліфікаційних вимог;
- Забезпечення укомплектованості компанії співробітниками.
-Прийом кореспонденції, що надходить, передача її відповідно до прийнятого рішення до структурного підрозділу або конкретних виконавців;
- Ведення діловодства, виконання різних операцій із застосуванням офісної техніки, призначеної для збору, обробки та подання інформації при підготовці та прийнятті рішень;
- Прийом документів та особистих заяв на підпис керівнику
-Ведення протоколів зборів та нарад.
-Ведення військового обліку.

Діловод

с 12.2012 по 07.2013 (7 месяцев)
Дошкольное учебное учреждение, Кременчуг (Освіта, наука)

загальні документи, організаційно-нормативні документи, фінансово-господарська діяльність

Образование

Кременчугский национальный университет имени Михаила Остроградского

Юридический факультет «деловод-менеджер информационной деятельности», Кременчуг
Высшее, с 2007 по 2012 (4 года 9 месяцев)

Основные дисциплины, которые составляют профессиональную подготовку:
1. Модели документо-информационной службы.

2. Теория и практика рекламы.

3. Теория и практика PR

4. Социальные коммуникации.

5. Информационный менеджмент.

6. Информационный бизнес.

7. Обработка информации баз данных и знаний.

8. Теория коммуникаций.

9. Документоведение

10. Информационно-библиографические технологии.

11. Аналитико-синтетическая обработка документов.

12. Информационно-аналитическая деятельность.

13. Архивоведение.

14. Документная лингвистика.

15. Основы литературного редактирования

Знания и навыки

  • Пользователь ПК
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • Работа с оргтехникой
  • Делопроизводство
  • Навыки организации и ведения полного цикла кадрового учета сотру
  • Опыт первичной оценки кандидатов

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — продвинутый

Дополнительная информация

Моя ціль отримати цікаву роботу в дружньому колективі.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: