- PRO
Аліна
Фахівець з документообігу, адміністратор, 22 000 грн
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 33 года
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2683031/
Опыт работы
Менеджер з адміністративної діяльності
с 10.2023 по 08.2024
(10 месяцев)
Ардента, Українська аналітично-консультативна компанія, ТОВ, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
–підготовка договорів про виконання робіт, додаткових угод, додатків до договорів; ведення реєстру договорів;
–підготовка партнерських договорів та актів виконаних робіт по ним;
–заповнення карток контрагентів в BAS Бухгалтерія та в MeDOC;
–відправка документів в MeDOC;
–контроль підписання документів в електронному чи паперовому форматі;
–ведення файлової системи, архіву, сканованих копій документів;
–реєстрація, відправка та одержання документів;
–допомога бухгалтеру, підготовка рахунків на оплату та актів виконаних робіт;
–робота в Бітрікс 24, а саме: внесення в CRM систему інформації по завданням, подіям, тощо;
–комунікація з контрагентами з питань погодження та підписання документів;
–друкування та брошурування документацій для клієнтів;
–підготовка звітів для керівництва;
–робота з організаційно-технічного забезпечення адміністративної діяльності офісу.
Спеціаліст з документообігу
с 12.2016 по 08.2023
(6 лет 8 месяцев)
ТОВ «Ліаком», Київ (Нерухомість)
–ведення документації з оренди: підготовка договорів оренди, додаткових угод, актів прийомів-передачі приміщень, рахунків;
–підготовка наказів та розпоряджень;
–реєстрація, відправка та одержання документів, створення реєстрів відправок кореспонденції; контроль роботи кур’єра;
–організація архіву документів, в т.ч., електронного;
–підготовка звітів для керівництва та регіональних менеджерів;
–ведення перемов з орендаторами;
–виконання доручень директора, пошук, систематизація та аналіз необхідної інформації;
–обробка вхідних дзвінків, електронної пошти;
–організація життєдіяльності офісу, замовлення канцелярських та господарських товарів.
Помічник директора
с 06.2015 по 04.2016
(10 месяцев)
ТОВ «Сучасні технології безпеки ЛТД», Київ (Послуги для населення та бізнесу)
–ведення первинної документації: договорів, актів, наказів тощо;
–створення актів виконаних робіт; виписка накладних в програмі OPZ;
–підготовка комерційних пропозицій та рахунків, оформлення доручень;
–складання, реєстрація та зберігання документів;
–підготовка тендерної документації;
–ведення кадрового діловодства, в т.ч. табелів робочого часу, укладання трудових угод та контрактів, розробка посадових інструкцій, заповнення трудових книжок;
–переговори з третіми сторонами;
–обробка вхідних дзвінків, факсів, електронної пошти; отримання та відправлення кореспонденції;
–контроль святкових та ювілейних дат.
Секретар приймальні, експедитор
с 03.2013 по 01.2015
(1 год 10 месяцев)
УНІА "Укрінформ" (http://www.ukrinform.ua/), Київ (ЗМІ, медіа)
–складання та друк матеріалів, необхідних для роботи; приймання, передача та опрацювання інформації;
–прийом дзвінків та факсимільних повідомлень; реєстрація отриманих і відправлених факсів;
–отримання та реєстрація вхідної кореспонденції з АПУ, ВРУ, КМУ;
–прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівнику на підпис, якісне їх редагування;
–оформлення та реєстрація службових відряджень працівників;
–організація зустрічей, нарад та прийом відвідувачів;
–виконання доручень керівника;
–оформлення вихідної документації, реєстрація і своєчасне відправлення кореспонденції по зовнішніх адресах, ведення обліку відправленої кореспонденції, оформлення документації на відправку.
Секретар-референт
с 01.2011 по 05.2011
(4 месяца)
ФОП Абросов, Київ (Дизайн)
–прийом і розподіл телефонних дзвінків (робота з міні-АТС), факсів, листів;
–організація життєдіяльності офісу;
–підготовка необхідних документів;
–виконання вказівок керівника.
Образование
ПВНЗ «Європейський університет»
Спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність», Київ
Высшее, с 2009 по 2012 (3 года)
Кваліфікація «Спеціаліст з документознавства та інформаційної діяльності»
Коледж інформаційних технологій та землевпорядкування Національного авіаційного університету
Спеціальність «Діловодство», Київ
Среднее специальное, с 2006 по 2009 (3 года)
Кваліфікація «Референт, секретар адміністративний»
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- Користувач ПК
- Користувач Internet
- MS PowerPoint
- 1С
- MS Outlook
- Робота зі сканером
- Робота з ксероксом
- Міні-АТС
- ABBYY FineReader
- ОПЗ
- Робота з ламінатором
- MS Office
- Користувач 1С
- Ведення документації
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Уміння користуватись оргтехнікою
- Грамотна усна та письмова мова
- Оперативність
- Адаптивність
- Відповідальність
- Знання офісних програм
- M.E.Doc
- BAS Бухгалтерія
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Офіційне працевлаштування.
Віддаю перевагу роботі в Дніпровському (Райдужний масив, Троєщина), Подільському (Виноградар, Куренівка) чи Оболонському (Оболонь, Почайна) районах м.Києва.
Похожие кандидаты
-
Адміністратор
Киев -
Адміністратор
Киев, Кременчуг, Удаленно -
Фахівець з документообігу
30000 грн, Киев -
Адміністратор
Киев -
Адміністратор
16000 грн, Киев -
Адміністратор
Киев