Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Аліна

Фахівець з документообігу, адміністратор, 22 000 грн

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
33 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з адміністративної діяльності

с 10.2023 по 08.2024 (10 месяцев)
Ардента, Українська аналітично-консультативна компанія, ТОВ, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

–підготовка договорів про виконання робіт, додаткових угод, додатків до договорів; ведення реєстру договорів;
–підготовка партнерських договорів та актів виконаних робіт по ним;
–заповнення карток контрагентів в BAS Бухгалтерія та в MeDOC;
–відправка документів в MeDOC;
–контроль підписання документів в електронному чи паперовому форматі;
–ведення файлової системи, архіву, сканованих копій документів;
–реєстрація, відправка та одержання документів;
–допомога бухгалтеру, підготовка рахунків на оплату та актів виконаних робіт;
–робота в Бітрікс 24, а саме: внесення в CRM систему інформації по завданням, подіям, тощо;
–комунікація з контрагентами з питань погодження та підписання документів;
–друкування та брошурування документацій для клієнтів;
–підготовка звітів для керівництва;
–робота з організаційно-технічного забезпечення адміністративної діяльності офісу.

Спеціаліст з документообігу

с 12.2016 по 08.2023 (6 лет 8 месяцев)
ТОВ «Ліаком», Київ (Нерухомість)

–ведення документації з оренди: підготовка договорів оренди, додаткових угод, актів прийомів-передачі приміщень, рахунків;
–підготовка наказів та розпоряджень;
–реєстрація, відправка та одержання документів, створення реєстрів відправок кореспонденції; контроль роботи кур’єра;
–організація архіву документів, в т.ч., електронного;
–підготовка звітів для керівництва та регіональних менеджерів;
–ведення перемов з орендаторами;
–виконання доручень директора, пошук, систематизація та аналіз необхідної інформації;
–обробка вхідних дзвінків, електронної пошти;
–організація життєдіяльності офісу, замовлення канцелярських та господарських товарів.

Помічник директора

с 06.2015 по 04.2016 (10 месяцев)
ТОВ «Сучасні технології безпеки ЛТД», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

–ведення первинної документації: договорів, актів, наказів тощо;
–створення актів виконаних робіт; виписка накладних в програмі OPZ;
–підготовка комерційних пропозицій та рахунків, оформлення доручень;
–складання, реєстрація та зберігання документів;
–підготовка тендерної документації;
–ведення кадрового діловодства, в т.ч. табелів робочого часу, укладання трудових угод та контрактів, розробка посадових інструкцій, заповнення трудових книжок;
–переговори з третіми сторонами;
–обробка вхідних дзвінків, факсів, електронної пошти; отримання та відправлення кореспонденції;
–контроль святкових та ювілейних дат.

Секретар приймальні, експедитор

с 03.2013 по 01.2015 (1 год 10 месяцев)
УНІА "Укрінформ" (http://www.ukrinform.ua/), Київ (ЗМІ, медіа)

–складання та друк матеріалів, необхідних для роботи; приймання, передача та опрацювання інформації;
–прийом дзвінків та факсимільних повідомлень; реєстрація отриманих і відправлених факсів;
–отримання та реєстрація вхідної кореспонденції з АПУ, ВРУ, КМУ;
–прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівнику на підпис, якісне їх редагування;
–оформлення та реєстрація службових відряджень працівників;
–організація зустрічей, нарад та прийом відвідувачів;
–виконання доручень керівника;
–оформлення вихідної документації, реєстрація і своєчасне відправлення кореспонденції по зовнішніх адресах, ведення обліку відправленої кореспонденції, оформлення документації на відправку.

Секретар-референт

с 01.2011 по 05.2011 (4 месяца)
ФОП Абросов, Київ (Дизайн)

–прийом і розподіл телефонних дзвінків (робота з міні-АТС), факсів, листів;
–організація життєдіяльності офісу;
–підготовка необхідних документів;
–виконання вказівок керівника.

Образование

ПВНЗ «Європейський університет»

Спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність», Київ
Высшее, с 2009 по 2012 (3 года)

Кваліфікація «Спеціаліст з документознавства та інформаційної діяльності»

Коледж інформаційних технологій та землевпорядкування Національного авіаційного університету

Спеціальність «Діловодство», Київ
Среднее специальное, с 2006 по 2009 (3 года)

Кваліфікація «Референт, секретар адміністративний»

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Робота зі сканером
  • Робота з ксероксом
  • Міні-АТС
  • ABBYY FineReader
  • ОПЗ
  • Робота з ламінатором
  • MS Office
  • Користувач 1С
  • Ведення документації
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Оперативність
  • Адаптивність
  • Відповідальність
  • Знання офісних програм
  • M.E.Doc
  • BAS Бухгалтерія

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Офіційне працевлаштування.
Віддаю перевагу роботі в Дніпровському (Райдужний масив, Троєщина), Подільському (Виноградар, Куренівка) чи Оболонському (Оболонь, Почайна) районах м.Києва.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: