Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 февраля 2024

Ірина

Бухгалтер з первинних документів, оператор ПК, помічник бухгалтера, фахівець з обліку

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
40 лет
Город проживания:
Никополь
Готов работать:
Днепр, Запорожье, Киев, Никополь, Одесса, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Образование

Східноєвропейський університет економіки і менеджменту

Менеджмент та економіка, Черкаси
Высшее, с 2001 по 2005 (4 года)

Знания и навыки

MS Excel 1С:Бухгалтерія Неконфліктність Користувач 1С

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ

П.І.Б. - Анетченко Ірина Юріївна
Дата народження - 11.05.1983 р.н.
Місце народження - м. Нікополь
Місце проживання -Україна, Дніпропетровська обл., м. Нікополь
Сімейний стан - Заміжня
E-mail [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта - середня медична освіта, вища економічна освіта
Дата закінчення - 30.06.2005 - Східноєвропейський
університет економіки і менеджменту « Менеджмент»
Кваліфікація Бакалавр з менеджменту
Дата закінчення - 29.06.2002
Нікопольське медичне училище «Сестринська справа»
Кваліфікація Медична сестра
Період роботи:
З 06 липня 2009 року по 31.07.2019 року - економіст (повна зайнятість);
з 01.08.2019 по теперішній час - фахівець з обліку (зараз у декреті з дитиною 1,2 роки, але готова працювати у вільний час та нічний час з документами).
Найменування компанії:
Філія «Нікопольський річковий порт» АСК «Укррічфлот»
Посадові обов’язки та досягнення:
1) Внесення первинних документів (Видаткових накладних та Актів виконаних робіт (наданих послуг) до 1-С УПП).
2) Здійснення закупівель (внутренний заказ, заказ поставщику, заявка на расходование ден. средств, работа с поставщиком, оформление и распределение товаров между подразделениями, складской учет).
3)Складання бюджетів підприємства (Бюджет Доходів та Витрат, прогнозний баланс, Бюджет з заробітної плати, Бюджет руху грошових коштів), контроль виконання, план/факт аналіз.
4) Аналіз фінансової діяльності компанії.
5) Фінансове планування і ведення управлінського обліку.
6) Складання штатного розкладу підприємства і підрозділів, контроль заповнення табелів обліку робочого часу.
7) Оперативний облік руху продукції.
8) Внесення та контроль рахунків.
Спеціальні трудові навики:
Комп’ютер -WINDOWS 7,ОЗУ 4 ГБ
(Word, Excel, Fine Reader, Інтернет, Електронна пошта, 1-С Підприємство 8.2, сканування тексту). Досвідчений користувач
Головні якості:
Відповідальність, працелюбність, наполегливість, комунікабельність, ініціативність, старанність.
Відсутність шкідливих звичок.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: