Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 апреля 2024 PRO

Александр

Менеджер відділу закупівель, постачання, 45 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
48 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу закупівель

с 04.2021 по 02.2024 (2 года 10 месяцев)
A.G.R. GROUP, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

-Проведення тендерів зі сторони замовника на майданчику APS-Tender
-Закупівля ПММ, посівного матеріалу, добрив, засобів захисту рослин (ЗЗР)
-Закупівля запасних частин до сільськогосподарської, вантажної та легкової техніки
-Моніторинг ринку та пошук альтернативних постачальників (пошук постачальників з максимально вигідними умовами співробітництва, оцінка, вибір, підтримка відносин, ведення бази постачальників)
-Досвід ведення переговорів та зустрічей на будь-якому рівні
-Ведення перемовин з постачальниками для досягнення найбільш вигідних умов співпраці для холдингу
-Укладання договорів та контрактів з найбільш вигідними для холдингу умовами
-Складання, підготовка та супровід договорів та інших документів з контрагентами та подальшим підписанням їх в електроних системах Медок/Вчасно
-Консолідація заявок від різних підрозділів підприємства для створення оптових закупівель
-Організація та контроль замовлень
-Контроль поставок та оплат
-Ведення балансів з постачальниками по товарах та послугах
-Планування та забезпечення виконання плану-графіка закупівель у рамках затверджених термінів та бюджетів, управління запасами
-Аналітична робота за станом ринку, конкурентного середовища
- Здатність налагоджувати міцні ділові відносини з контрагентами
- Вміння ефективно аналізувати пропозиції отримані від різних контрагентів
-Забезпечення взаємодії між відділами (інженерним, логістики, закупівель, юридичним, кошторисний відділ, склади)
-Участь в тендерах зі сторони замовника
-Проведення переговорних процедур для остаточного ухвалення рішень по закупці

Начальник відділу закупівель

с 11.2018 по 04.2021 (2 года 5 месяцев)
ПП "СПС-А", ТОВ "НП ЕЛЕКТРО", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-Забезпечення будівельних об'єктів ТМЦ, механізмами, матеріалами та необхідним обладнанням (електрика, СКУД, СКД, відеоспостереження, пожежні системи, димовидалення, спринклерні системи, охоронні системи), у різних районах Києва
-Проведення переговорів з постачальниками та укладання договорів поставки обладнання, комплектуючих та послуг на найбільш вигідних умовах
-Моніторинг ринку та пошук альтернативних постачальників (пошук постачальників з максимально вигідними умовами співробітництва, оцінка, вибір, підтримка відносин, ведення бази постачальників)
-Ведення переговорів, забезпечення кращих умов закупівлі матеріалів та обладнання
-Складання, підготовка та супровід договорів з контрагентами та подальшим підписанням
-Організація та контроль замовлень
-Контроль поставок та оплат
-Ведення балансів з постачальниками по товарах та послугах;
-Організація та контроль процесу обліку та зберігання матеріальних цінностей
-Контроль витрат та формування культури довгострокової економії витрат на закупівлю ТМЦ на підприємстві
-Планування та забезпечення виконання плану-графіка закупівель у рамках затверджених термінів та бюджетів, управління запасами
-Створення ефективної системи роботи з постачальниками
-Аналітична робота за станом ринку, конкурентного середовища
-Забезпечення взаємодії між відділами (відділ логістики, відділ проектування, кошторисний відділ, склади)
-Контроль та своєчасне отримання товару та послуг, а також ведення документообігу з постачальниками

Заступник директора

с 03.2016 по 11.2018 (2 года 8 месяцев)
ТОВ "АБ "ЛЕГІОН-КИЇВ", Київ (Охорона, безпека)

-Створення тендерного відділу з нуля;
-Підготовка та успішна участь у тендерах з державними та комерційними організаціями в системі "Prozorro" та інших тендерних майданчиках та сервісах;
-Складання, ведення, наповнення, зберігання та підтримка актуальності бази даних для тендерно-договірного відділу;
-Підготовка, погодження необхідних документів для тендерів;
-Аналіз тендерної документації на відповідність чинному законодавству.
-Ведення переговорів із замовниками та усунення дискримінаційних вимог, шляхом внесення змін до тендерних документацій замовників (підготовка скарг, вимог, участь у засіданнях АМКУ).
-Досвід ведення переговорів та зустрічей на будь-якому рівні, укладання договорів та контрактів;
-Складання договорів та ведення договірної роботи.
-Контроль за виконанням робіт/послуг за укладеними договорами;
-Узгодження технічних питань з підрядниками, постачальниками, покупцями;
-Планування графіка роботи, розподіл навантаження, контроль за виконанням персоналом;
-Проведення повного ребрендінгу підприємства;
-Підбір та навчання персоналу;
-Мінімізація витрат підприємства;
-Закупівля, логістика, митне очищення (експорт/імпорт), складський облік, продаж, оформлення первинної документації 1С, заповнення та складання необхідної логістичної документації при відвантажені ТМЦ тощо;
-Планування закупівель, управління товарними запасами, інвентаризація.
-Взаємодія з дозвільними та контролюючими держструктурами.
-Усього в підпорядкуванні до 50 осіб

Заступник директора

с 08.2015 по 02.2016 (6 месяцев)
ТОВ "Українский Будівельна Спілка", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Досвід ведення переговорів та зустрічей на будь-якому рівні, укладання договорів та контрактів;
• Складання тендерної документації для закупівлі товарів та послуг;
• Підготовка та успішна участь у тендерах з державними та комерційними організаціями у системі "Prozorro";
• Створення тендерно-договірного відділу з нуля;
• Замовлення, постачання бурового, запірного, нафтопромислового обладнання та хім. реагентів для буріння та гідророзриву на свердловини (ПАТ «Укргазвидобування», ВАТ «Укрнафта», ПАТ «Укртрансгаз» та інші);
• Узгодження технічних питань із підрядниками, постачальниками, покупцями;
• Планування графіка роботи, розподіл навантаження, контроль за виконанням персоналом
• Підбір та навчання персоналу;
• Мінімізація витрат підприємства;
• Закупівля, логістика, митне очищення, склади, продаж, оформлення первинної документації тощо;
• Планування закупівель, керування товарними запасами, інвентаризація.
• Взаємодія з дозвільними та контролюючими держструктурами.
• Досвід ведення договірної роботи.
• Контроль за виконанням робіт за укладеними договорами;
• Загалом у підпорядкуванні до 30 осіб

Директор

с 04.2011 по 04.2014 (3 года)
ТОВ "Бурінком Україна", Київ (Гірнича промисловість)

•Організація роботи підприємства з нуля;
•Організацією фінансової роботи на підприємстві;
•Складання фінансових планів, прогнозних балансів та бюджетів коштів, планів реалізації продукції (товарів, послуг, робіт), планів із прибутку;
•Досвід ведення переговорів та зустрічей на будь-якому рівні, укладання договорів та контрактів;
•Складання тендерної документації для закупівлі товарів та послуг;
•Підготовка та успішна участь у тендерах з державними та комерційними організаціями (такими як ПАТ «Укргазвидобування», ПАТ «Укрнафта», ПАТ «Чорноморнафтогаз» та інші);
•Замовлення, постачання бурового обладнання та хім. реагентів для буріння та гідророзриву на свердловини (ПАТ «Укргазвидобування», ПАТ «Укрнафта», ПАТ «Чорноморнафтогаз», ПАТ «Укртрансгаз» та інші);
•Впровадження нових технологій у буріння свердловин алмазним інструментом, а також виконання ексклюзивних розробок індивідуального інструменту під певні свердловини та родовища;
• Скорочення часу буріння свердловин та збільшенням їхнього дебету;
•Організація безперебійного постачання виробничих комплектуючих для функціонування заводу з виробництва бурового обладнання "Універсальна бурова техніка" (ТОВ "УНІБУРТЕХ") м. Дрогобич;
•Аналіз планової потреби та комплектуючих (для заводу з виробництва бурового обладнання "Універсальна бурова техніка"(ТОВ "УНІБУРТЕХ") м. Дрогобич) за групами матеріалів, дефіцит сировини на поточний та наступні місяці;
•Оформлення заявок на закупівлю та постачання комплектуючих з виробничими підрозділами, погодження з постачальниками термінів та обсягів постачання для забезпечення безперебійної роботи заводу;
•Управління та взаємодія з постачальниками в рамках встановлених правил забезпечення сталого постачання матеріалів та комплектуючих виробництва.
•Моніторинг ринків матеріалів і послуг, що закуповуються;
•Планування закупівель, управління товарними запасами, інвентаризація.
•Оптимізація процесу постачання;
•Управління та взаємодія з постачальниками в рамках встановлених корпоративних правил забезпечення сталого постачання матеріалів та комплектуючих.
• Узгодження технічних питань із підрядниками, постачальниками, покупцями;
•Планування графіка роботи, розподіл навантаження, контроль за виконанням персоналом;
•Підбір та навчання персоналу;
•Мінімізація витрат підприємства;
•Закупівля, логістика, митне очищення, склади, продаж, оформлення первинної документації тощо;
•Організації роботи складської та транспортної логістики;
•Організація та контроль ЗЕД поставок (імпорт/експорт);
•Контроль та оптимізація залишків ТМЦ на складах підприємств холдингу;
•Планування закупівель, управління товарними запасами, інвентаризація;
•Взаємодія з дозвільними та контролюючими держструктурами;
•Контроль за виконанням робіт за укладеними договорами;
•Виконання короткострокового та довгострокового кредитування підприємства, залучення інвестицій та позикових коштів, використання власних коштів підприємства;
•Досвід ведення великої корпорації мобільного зв'язку

Менеджер, Заступник технічного директора

с 05.2003 по 07.2012 (9 лет 2 месяца)
ТОВ "Волгабурмаш Україна", Київ (Гірнича промисловість)

- Очолював відділ закупівель та плановий відділ;
- Розвиток, реалізація та контроль виконання політики підприємства у галузі закупівель, дисципліни поставок
-Реалізація заходів щодо зниження вартості закупівель та оптимізації процесів та структури управління.
- Замовлення та постачання матеріально-технічного забезпечення для повноцінного функціонування Дрогобицького долотного заводу, м. Дрогобич
- Аналіз планової потреби у комплектуючих (для Дрогобицького долотного заводу, м. Дрогобич) за групами матеріалів, дефіцит сировини на поточний та наступні місяці.
- Моніторинг ринків закуповуваних матеріалів та послуг;
- Планування закупівель, управління товарними запасами, інвентаризація.
- Консолідація заявок на закупівлю/постачання комплектуючих з виробничими підрозділами, погодження з постачальниками термінів та обсягів постачання для забезпечення безперебійної роботи Дрогобицького долотного заводу, м.Дрогобич.
- Оптимізація процесу постачання.
- Укладання договорів з покупцями та постачальниками;
- Узгодження технічних питань з підрядниками, постачальниками, покупцями;
- Ведення складу (прихід, видача товару, оформлення накладних, товаро-супровідних документів тощо);
- Контроль наявності повного комплекту оформлених документів за угодами з постачальниками (договорів, специфікацій, довіреностей, РН, ТТН, сертифікатів та інших документів, пов'язаних із закупівельною діяльністю компанії в рамках укладених контрактів)
- Підготовка товару до продажу/відвантаження;
- Замовлення товару у постачальників;
- Контроль відділу логістики;
- Організація та контроль імпортно-експортних поставок.
- Контроль та організація роботи відділу ЗЕД (імпорт/експорт);
- Отримання необхідних сертифікатів, ліцензій та дозволів для митного оформлення та декларування;
- Контроль за відділом інформатизації
- Координатор великої корпорації (мобільний зв'язок – 7 підприємств холдингу)

Менеджер з закупівель, Декларант ЗЕД

с 01.2001 по 05.2003 (2 года 4 месяца)
ТОВ "ТД "Аквапласт", Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- Відділ закупівель та плановий відділ;
- Організація безперебійного функціонування заводу з виробництва ПЕТ-форм та кришок для ПЕТ-продукції (УЧ ТОВ "Аквапласт", м.Немирів)
- Укладання та ведення договорів з покупцями та постачальниками;
- Узгодження технічних питань з постачальниками обладнання;
- Досвід роботи з первинною бухгалтерською документацією
- Аналіз та планування потреби у сировині та комплектуючих (для заводу УЧ ТОВ "Аквапласт", м.Немирів та Торгового дому "Аквапласт", м. Київ) за групами матеріалів, дефіцит сировини на поточний та майбутні місяці.
- Консолідація заявок на закупівлю та поставку сировини та комплектуючих з виробничими підрозділами заводу УЧ ТОВ "Аквапласт", м. Немирів, згідно з умовами підписаних договорів, погодження з постачальниками строків та обсягів поставок.
- Оптимізація процесу постачання.
- Ведення складу (прихід, видача товару, оформлення накладних, товаро-супровідних документів, міжскладське переміщення тощо);
- Робота з актами приймання товару, поверненнями, переоцінкою;
- Аналіз залишків товару на складах, резервування товару;
- Ведення документації із сертифікації на товар.
- Підготовка товару до відвантаження;
- Замовлення товару у постачальників;
- Контроль відділу логістики;
- Контроль та організація роботи відділу ЗЕД;
- Отримання необхідних сертифікатів, ліцензій та дозволів для митного оформлення;
- Координатор великої корпорації (мобільний зв'язок 7 підприємств холдингу)

Комерційний директор

с 03.2000 по 12.2000 (9 месяцев)
ПП "Екопласт", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Контроль та аналіз продажів, постановка завдань відділам, контроль за їх виконанням
-Контроль дебіторської заборгованості
-Пошук оптимальних постачальників товарів, переговори з клієнтами на будь-якому рівні
-Укладання та ведення договорів.
-Аналіз та оптимізація складських залишків підприємства.
-Робота з постачальниками.
-Ведення клієнтської бази
-Контроль бюджетування у всіх складових компанії.
-Координація маркетингу компанії.
-Організація участі у виставках та інших заходах
-Зниження витрат.

Образование

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Экономична, Міжнародна економіка, Економіка підприємства, Харків
Высшее, с 2012 по 2017 (5 лет)

Харківський педагогічний коледж

Початкове навчання, Вчитель початкових класів. Вчитель інформатики початкових класів, Харків
Среднее специальное, с 1991 по 1995 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Курси англійської мови в Університеті ім. Драгоманова

2015 рік, 3 місяці

Знания и навыки

MS Excel MS Word Пользователь ПК MS Office Windows Adobe Photoshop Клиент-Банк M.E.Doc 1С:Бухгалтерия ЛИГА:ЗАКОН Бухгалтерский учет Законодательство Украины Администрирование DNS DHCP Закупки Активность ОПЗ VPN IP (Internet Protocol) TCP Настройка роутеров NAS Опыт общения с контролирующими организациями Доброзичливість Закупівля будівельних матеріалів Уміння аналізувати Управлінські навички Ведення переговорів Укладання угод Ведення переговорів з постачальниками Сервіс Вчасно Планування та організація праці Закупівля ПММ Закупівля електротехнічної продукції

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Рекомендации

Готов предоставить по требованию

Готов предоставить по требованию

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Ответственность, инициативность, нацеленность работать на результат, коммуникабельность,гибкость и умение работать с несколькими задачами одновременно, способность к быстрому обучению, добросовестное выполнение поставленных задач, честность, порядочность. Имею высокую работоспособность, настойчивость и целеустремленность. В людях больше всего ценю целеустремленность, профессионализм, порядочность, ответственность.
права кат. А, В (стаж вождения с 2003 года)
готовность к командировкам
Без вредных привычек

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: