- PRO
Олександр
Керівник відділу
- Рассматривает должности:
- Керівник відділу, Керівник, Директор виробництва, Операційний директор, Заступник фінансового директора, Директор з розвитку, Фінансовий консультант, Директор філії, Директор із закупівель, Керуючий магазином
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 39 лет
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2768274/?puid=91877
Опыт работы
Консультант з розвитку
с 10.2022 по наст. время
(2 года 10 месяцев)
власна справа, Львів (Сільське господарство, агробізнес)
Консультація агро підприємств:
Управлінський і бухгалтерський облік. Технології виробництва в рослинництві
Виконавчий директор
с 12.2021 по 10.2022
(10 месяцев)
ТОВ Ресіліент Стара Синява, Стара Синява (Сільське господарство, агробізнес)
Земельний банк 3 тис. га.
Організація виробничих процесів
Аудит земельних ділянок
Обміни земельними ділянками
Робота з державними органами влади, бронювання працівників.
Організація логістики
Найм техніки
Досягнення:
Після проведення адиту земельних ділянок було додано до обробітку 8% земель які орендувалися але не оброблялися.
Обміни земельними ділянками дали можливість сформувати масиви, що в свою чергу зменьшило час на виконання агро операцій.
Директор
с 02.2021 по 09.2021
(7 месяцев)
Транс Агро, Стрий (Сільське господарство, агробізнес)
Земельний банк 10 000 га
Обов’язки:
Організація виробничих процесів, проведення тендерів по закупівлі ТМЦ, переговори з постачальниками, пошук та найм персоналу. Проходження перевірок контролюючими органами, робота з пайовиками та конкурентами. Аудит земельних ділянок.
Досягнення:
Зменшення прямих витрат за рахунок оптимізації технологічних процесів, налагодження управлінського обліку.
Директор
с 08.2018 по 02.2021
(2 года 6 месяцев)
Захід-Агро Львів, Буськ (Сільське господарство, агробізнес)
Земельний банк 5000 га
Обов'язки:
підбір персоналу, налагодження виробничих процесів, автоматизація бізнес процесів, управління логістикою, модернізація сушильного комплексу, робота з пайовиками по перепідписанню договорів оренди, взаємодія з органами місцевого самоврядування, проходженя перевірок контролюючих органів.
Бюджетування.
Організація
Досягнення:
Збільшення земельного банку підприємства на 30%, збільшення урожайності основних культур,
зменшення загальновиробничих витрат та витрат на послуги сторонніх елеваторів за рахунок оптимального використання власної сушки, виконання та перевиконання планових показників по рентабельності
Заступник голови районної державної
с 04.2016 по 08.2018
(2 года 4 месяца)
Олександрійська районна державна адміністрація, Олександрія (Державні організації)
Управління соціально економічними показниками району; Пошук і проведення переговорів з постачальниками та підрядниками, підготовка і проведення тендерних закупівель; Пошук і проведення переговорів з інвесторами; Проведення і організація ярмарків, виставок
Начальник планово-економічного відділу (в підпорядкувані 13 підприємств)
с 01.2014 по 03.2016
(2 года 2 месяца)
ПРАТ «Креатив-Групп», Кропивницький (Сільське господпрство)
- Розрахунок собівартості послуг елеватора; - Робота з пайовиками, розробка програм по мотивації пайовиків; - Організація тендерів із закупівлі ТМЦ - Розробка і впровадження планування і управлінського обліку на базі 1 С8.2; - Управління бізнес процесами підприємства; - Управління економічним і бухгалтерським департаментами більше 30 чоловік; - Контроль управлінського та бухгалтерського обліку; - Розробка норм виробітку і витрати пального; - Розробка положення про оплату праці робітників; - Розрахунок економічних показників і аналіз фінансово-господарської діяльності компанії; - Контроль витрат виробництва та оптимізації витрат; - Планування прямих витрат на основі технологічних карт; досягнення: - Після оптимізації виробничих процесів вдалося скоротити час на виконання основних тех. процесів і скорочення використання ТМЦ - Впровадження управлінського обліку і планування на базі 1С8.2; - Завдяки контролю і оптимізація розцінок, скорочення ФОП за 2014 рік склало 12%; - Введення нових норм витрат ПММ і лімітів на використання ПММ дозволило заощадити витрата палива на 17% - За календарний рік витрата палива склав 62 л / га; - Розроблено та успішно введена стимулююча оплата праці для сезонних робітників. - Введення тендера на закупівлю ТМЦ знизило вартість ТМЦ на 20%
Головний економіст
с 06.2009 по 01.2014
(4 года 7 месяцев)
ТОВ «Комінтерн-Агро», Олександрія (Сільське господарство, агробізнес)
Обов'язки: - Бюджетування і управління підприємством; - Розробка, аналіз і управління інвестиційними проектами; - Підготовка ТЕО по інвестиційним проектам; - Розрахунок економічних показників і аналіз фінансово-господарської діяльності компанії; - Планування і контроль бюджету руху грошових коштів підприємства; - Розробка стимулів для ключових кадрів, фахівців і робітників; - Контроль витрат виробництва та оптимізації витрат. виробничих і фінансових планів: - Планування посівних площ і обсяги виробництва сільськогосподарських культур; - Планування і контроль за використанням ЗЗР, добрив, ГСМ, посівного матеріалу; - Планування прямих витрат на основі технологічних карт; - План використання автопарку і машинно-тракторного парку, розрахунок вартості послуг; - Проведення внутрішнього тендеру.
Досягнення: - Успішне складання і захист перед керуючою компанією Введення контролю і лімітів на використання ПММ що призвело до економії ПММ на 14% в рік; - Розроблено та успішно введена стимулююча оплата праці; - Оптимізація штатного розкладу що призвело до зниження чисельності співробітників і витрат по ФОП
Образование
Дніпропетровський університет економіки та права
Економіки і управління бізнесом, Дніпро
Высшее, с 2004 по 2009 (4 года 9 месяцев)
Магістр з маркетингу
Знания и навыки
- MS Office
- 1С
- Користувач ПК
Дополнительная информация
КОМПЕТЕНЦІЇ__________
• Впевненість, вміння керувати колективом, ставити завдання і досягати результатів.
• Доведення та виконання поставлених завдань, ефективно, в строки та високому рівні.
• Планування, бюджетування, контроль фінансів, аналіз, оптимізація витрат
• Навички керівника, вміння згуртування, встановлення чіткої взаємодії та мотивування команди.
• Прийняття повної відповідальності за прийняті рішення, за фінансові результати.
Похожие кандидаты
-
Керівник відділу
25000 грн, Львов -
Керівник відділу продажу
Львов -
Керівник відділу
15000 грн, Львов -
Керівник відділу
Львов, Ивано-Франковск, Черновцы -
Керівник департаменту з персоналу, HRD, HRBP, виконавчий директор
Львов, Винница , еще 8 городов -
Керівник управління/відділу по напрямку технічного діагностування
100000 грн, Львов, Киев