- PRO
Микола
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
- Рассматривает должности:
- Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор, Менеджер ресторану
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 42 года
- Город проживания:
- Дрогобыч
- Готов работать:
- Винница, Днепр, Ивано-Франковск, Киев, Луцк, Львов, Тернополь, Трускавец, Ужгород, Хмельницкий
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2792361/
Опыт работы
Помічник Головного бухгалтера - бухгалтер (неповна зайнятість, віддалена робота)
с 01.2016 по наст. время
(9 лет 4 месяца)
Бізнес, Дрогобич (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
*Роздрібна торгівля в 1С:8.2 - облік: ОЗ і НМА (амортизація), торгівля, склад, виробництво (інвентаризація); стан рахунків, акти звірки, первинні документи - ПН і РК, УР;
*Нарахування, адміністрування і сплата всіх податків, зборів і обов'язкових платежів до бюджетів усіх рівнів, подача звітності;
*Касові операції, РРО, ліцензії, СЕА ПДВ, акцизний податок;
*Оплата праці, кадри, трудове законодавство (прийом на роботу в організацію, переведення, переміщення, звільнення з організації, зарплата, індексація, відпустка, лікарняні, декретні та інші соціальні виплати застрахованим особам);
*Єдиний податок, ЄСВ, ПДФО (ПСП - соц. пільга) і ВЗ за найманих працівників і за підприємця, форма № 4ДФ; річні декларації про доходи і майновий стан підприємства, авансові внески;
*Книга обліку доходів і витрат на Загальній системі оподаткування та Книга обліку доходів на Єдиному податку 2 групи;
*Проходження перевірок ДПСУ різної складності, консультації та інші представницькі інтереси
Менеджер з адміністративної діяльності
с 06.2013 по 04.2015
(1 год 10 месяцев)
"Volwest Group", маг. "Наш Край", (Роздрібна торгівля)
*Адміністрування, персонал, мотивація, законодавство, розвиток магазину і робота в команді, контроль роботи підрядників, всього технологічного та допоміжного обладнання, контроль якості сервісу і послуг обслуговування, корпоративних стандартів Компанії;
*Бухгалтерський облік і податкова звітність підприємницької діяльності (ФОП - Загальна система і Єдиний податок / 2 група);
*Бізнес-процеси і бюджетування, контроль дебіторської і кредиторської заборгованості, акти звірки, ведення каси, еквайринг, КОРО і касові документи, дисконтна Програма лояльності, Книга відгуків, скарг і пропозицій;
*Комерційна і маркетингова діяльність: АВС - аналіз і ретробонус, відтермінування, розрахунок Контрагентів, платежі і проплати, моніторинг конкурентного ринкового середовища, аналіз сальдо по товару в розрізі товарних груп, приріст категорії, % (частка) товарної групи в загальному товарообороті, аналіз маржі (%) товарної групи в загальній маржі магазину, план по групах, просування і стимулювання збуту товарів ВТМ (продукт Private Labels), промо-акції (тематичні і сезонні);
*Супровід постачання: оптимізація поличкового простору ("доля" полки, к-сть SKU, представленість по "фейсах", специфікація, сертифікати відповідності, якості і гігієнічного висновку, мерчендайзинг, планограма), операційної діяльності і націнки (офіційний і аналітичний % - рентабельність закупки і реалізації);
*Офіс-менеджмент: документообіг і товарооборот (прихід, рух товару, розхід, внутрішнє переміщення, коригування і контроль залишків, процес переробки і виробництво, переоцінка, індикатив, акциз, ротація, обмін браку, повернення, списання в межах допустимих норм, ревізія, вага і фасовка, витратні матеріали і упаковка), кадрове діловодство і дозвільна документація, співпраця з підрозділами Головного офісу і перевіряючими органами;
*Орієнтація на результат: KPI - ключові показники ефективності, оборотність і обіговість ТМЦ, EBITDA, рентабельність EBITDA, рентабельність діяльності (%), точка беззбитковості і період окупності, інвестиції з прибутку
Товарознавець
с 09.2012 по 06.2013
(9 месяцев)
ТОВ "ДЦ-Україна", маг. "Watsons" (Роздрібна торгівля)
*Прийом і ротація товару;
*Поповнення і викладка;
*Інвентаризація і планограма;
*Переоцінка і пос-матеріали:акції;
*Повернення постачальнику і ребрендінг
Менеджер-управитель
с 07.2011 по 08.2012
(1 год 1 месяц)
Піцерія-бістро, "Джокер", (Готельно-ресторанний бізнес)
*Матеріальне і технічне забезпечення;
*Прихід сировини і виробництво;
*Калькуляційні і технологічні карти;
*Рецептури, ціноутворення і корекція меню;
*Підбір персоналу і ревізії;
*Встановлена звітність і аналіз фінансово-економічних показників
Охоронник
с 11.2010 по 07.2011
(8 месяцев)
ТОВ "Варта-7 Київ", Західний регіон, (Охорона, безпека, оборона)
*Оператор відеонагляду і контролю;
*Антикрадіжна система і маркування товару;
*Інкасація і КПП;
*Акти пошкодження і крадіжки товару;
*Безпека магазину і співпраця з МВС
Менеджер з продажу
с 02.2009 по 11.2010
(1 год 9 месяцев)
"Стиль", Дрогобич (Будівельна промисловість, деревообробка)
*Збут м/п вікон, дверей і металочерепиці;
*Організація виробництва;
*Замовлення і праця з клієнтами;
*Діловодство
Старший продавець непродовольчих товарів - побутова та оргтехніка
с 08.2008 по 01.2009
(5 месяцев)
маг, "ЕлектроДім", (Роздрібна торгівля)
*Аналіз продаж і формування асортименту;
*Розрахунок кредиту і моніторинг ринку цін;
*Робота з касою і активні продажі;
*Пошук нових клієнтів і підтримка веб-сайту;
*Адміністративні і господарські питання
Образование
Дрогобицька духовна семінарія
Богословський ф-т, "Богослов'я", магістр, Дрогобич
Высшее, с 2002 по 2008 (5 лет 9 месяцев)
*Practical Management Business Academy (Луцьк, Україна-2014). "Академія директора. Організація та управління ТЗ": master of business administration;
*Інститут післядипломної освіти Львівського Національного Університету ім. І.Я Франка (Львів, Україна-2010). Юридичний ф-т, "Правознавство".
Знание языков
- Английский — средний
- Польский — средний
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
*Комп'ютерні навички: Word, Excel, Skype, TeamViewer, Internet та ін.: офісні; касова дисципліна і касовий апарат Datecs FP-3530T, ТЗД (термінал збору даних), "Капітал", "Retalix", "Профіт", Клієнт-банк (Privat24, WebMoney, PayPal, Payeer, Blockchain): торгові; 1С, M.E.Doc, OPZ, Sonata: бухгалтерські програми.
*Водійське посвідчення кат. "В".
*Паспорт для виїзду за кордон - № FA929900.
*Суспільна діяльність: українець, неодружений, несудимий, здоровий, без ш/з, вакцинований, "звільнений" від мобілізації. Готовий відкрити ФОП, або суміщати професії і посади.
*Особисті риси: коректність, відповідальність, комунікабельність, наполегливість, оптимізм.
*Захоплення та інтереси: автомобілі, комп'ютер, спорт, фото, подорожі.
Похожие кандидаты
-
Керівник, заступник керівника, управляючий виробничою ділянкою, менеджер
40000 грн, Киев -
Керуючий, заступник керуючого, регіональний менеджер, керівник відділу, проєкту
Днепр -
Директор, зам. директора, руководитель, начальник производства, технолог
Днепр, Киев , еще 8 городов -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
Киев, Одесса -
Начальник, зам. директора, регион. менеджер, руководитель среднего звена
17000 грн, Винница