Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 августа 2021

Юрій

Директор виробництва, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
48 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Другие страны, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор

с 11.2018 по 08.2020 (1 год 9 месяцев)
Комунальне підприємство "Житлово-комунальний центр", Славутич (Управління багатоквартирними будинками та обслуговування об'єктів благоустрою міста.)

Обов'язки:

Поточне та оперативне управління (керівництво) підприємством, забезпечення його беззбиткової діяльності
Організація виробничо-господарської, соціально-побутової та іншої діяльності підприємства
Забезпечення виконання завдань підприємства, передбачених законодавством, статутом підприємства та особистим контрактом, а саме здійснення контролю за належним утриманням та збереженням технічного та естетичного стану житлового фонду й об'єктів благоустрою міста, підвищення їхніх експлуатаційних якостей та продовження строків служби, а також забезпечення населення якісними житлово-комунальними послугами.
Забезпечення виконання затвердженого річного з поквартальною розбивкою фінансового плану підприємства та показників ефективності використання комунального майна і прибутку, а також майнового стану згідно контракту


Досягнення:

Зупинення процесу руйнування та зупинення збитковості комунального підприємства, вихід на отримання прибутку
При утворенні ринку управлінських компаній в місті, вихід на загальні збори будинків та отримання договорів з управління багатоквартирними будинками в 80% будинків міста
Створення максимальної відкритості в роботі з населенням та необхідної комунікації. Створення сайту комунального підприємства, фейсбук сторінки та комунікацій через інші соціальні сторінки з постійною оперативною інформацією.
Впровадження нової розрахункової програми на основі 1С.
Системна робота з боржникам, яка тільки за перший рік дала можливість повернути більше 1 млн.гривень боргів.
Затверджений колективний договір, новий статут, новий штатний розпис, положення про відділи та посадові інструкції. Створена служба з охорони праці, розроблено положення з охорони праці, встановлена вперше з початку існування міста пожежна сигналізація в гуртожитках і багато іншого.
З метою оптимізації споживання теплової енергії провівся ремонт елеваторних вузлів систем опалення багатоквартирних будинків, що в абсолютній більшості будинків дало змогу заощадити гроші мешканців.
Вперше був про ініційований, та проведений аудит на підприємстві.
Відбулась зміна системи в роботі комунального підприємства, та був здійснений перехід до самостійної роботи підприємством, а не через збиткову модель роботи з підрядними організаціями по обслуговуванню будинків та прибудинкових чи загальноміських територій.

Заступник директора з технічних питань

с 08.2017 по 01.2018 (5 месяцев)
Комунальне підприємство "Житлово-комунальний центр", Славутич (Державні організації)

Організація та контроль технічного напрямку діяльності підприємства. Пошук і впровадження програмних продуктів по автоматизації і розрахунку нарахувань, пільг, субсидій, виписки квитанцій, аварійно-диспетчерської служби, особистого кабінету жителя, ведення бухгалтерського, побудинкового та управлінського обліку. Пошук та впровадження інших систем на піприємство (електронний документообіг і т.д.).

Директор Філії

с 10.2016 по 05.2017 (7 месяцев)
ДАСк-Центр, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
Відповідальність за фінансовий результат роботи всіх напрямків, якими займається філія;
Комплексна та системна організація роботи всіх відділів компанії, адміністративно-господарська діяльність філії;
Безпосередня організація, контроль та виконання плану відділом продажу;
Контроль дебіторської заборгованості;
Пошук нових клієнтів, розширення клієнтської бази.

Досягнення:
Нормалізація, оновлення(75%) та створення стабільного та ефективного колективу на виробництві;
Суттєве покращення якості випуску продукції на виробництві за рахунок впровадження відділу технічного контролю і якісного ремонту обладнання;
Перехід роботи філіалу на 1С8;
Оновлення відділу послуг(50%), покращення якості обслуговування, збільшення клієнтської бази,створення системи онлайн прийому заказів та вихід роботи відділом послуг на планові показники;
Покращення роботи оптового відділу продаж, збільшення їх рентабельності на 4%;
Покращення мікроклімату в колективі, нормалізація роботи та вихід з кризи філіалу.

Директор філії виробничої компанії

с 12.2015 по 09.2016 (9 месяцев)
ВиЯр, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
Управління та розвиток філії;
Адміністративне керівництво офісних, складських та виробничих підрозділів компанії;
Забезпечення безперебійного функціонування підрозділів;
Управління ремонтно-будівельними роботами філії;
Підбір та мотивація персоналу;
Контроль виконання планів підрозділів(продажу, виробництво та ін);
Контроль своєчасності виготовлення продукції і ії якості.
Досягнення:
Збільшення обладнання і потужностей виробництва на 50%. Ремонт нових приміщень під основний виробничий цех та переїзд основного цеха;
Ремонт та збільшення на 50% складських приміщень під адресне зберігання товарів і продукції;
Побудова нових роздягалень та ремонт існуючих на всіх виробничих і складських підрозділах;
Створення команди та ефективна командна робота.

Директор виробничого департаменту

с 05.2011 по 09.2014 (3 года 4 месяца)
«ЗАМ УКРАЇНА», «ПАК-ЕКСПО», «ПАК-ЕКСПО Індастрі», «Виробниче Підприємство «Полімер Технологія». , Славутич (Виробництво та реалізація)

Посадові обов'язки:
•Стратегічне і технічне планування виробництв;
•оперативне управління,організація роботи і ефективної взаємодії виробництв та інших структурних підрозділів;
•забезпечення виконання підприємствами планів виробництв і їх контроль;
•забезпечення, розробка та впровадження системи контролю якості випуску продукції;
•участь у підготовці операційного бюджету групи компаній та контроль виконання;
•розробка і контроль програм по покращенню і оптимізації виробництв, організація, впровадження та оптимізація бізнес процесів, управління ними;
•розробка планів реконструкції та модернізації виробничих підрозділів,
•покращення технологічних і технічних процесів;
•взаємодія з контролюючими органами;
•підбір і управління персоналом;
•контроль за безпекою підприємств;
•розробка і впровадження, а також контроль системи оплати праці;
•контроль за дотриманням санітарних умов виробництв, дотримання працівниками правил і норм з охорони праці і техніки безпеки на виробничих підрозділах.
Досягнення:
•Створення стабільного та ефективного колективу, покращення мікроклімату та ефективності роботи працівників;
•розробка та впровадження системи оплати праці;
•оптимізація бізнес процесів, зменшення собівартості продукції, суттєве покращення контролю якості продукції, суттєве зменшення витрат і їх оптимізація.

Директор

с 06.2006 по 09.2011 (5 лет 3 месяца)
«Ю.С.КОМ.»; «ВЕЙ МАКС КИЇВ» (Виробництво металевих конструкцій)

Директор

с 10.2003 по 04.2005 (1 год 6 месяцев)
«БРЕНДФОРМ» (Виробництво)

Образование

Уманська сільськогосподарська академія

Аграрний менеджмент, економічний факультет, Умань
Высшее, с 1993 по 1998 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Києво-Могилянська Бізнес Школа. Проект "Розвиток" з Ярославою Лоянич

2014р.

КМБШ."Підготовка до переговорів"; "Переговорні практики для менеджерів (розвиток медіаційних компетенцій)".

2013р.

Києво-Могилянська Бізнес Школа. "Стратегічна ідея бізнесу". "Менеджмент для ТОП-ів.Нова система координат".

2012р.

"HR-practice". "Інструменти управління персоналом для лінійних менеджерів та директорів".

2011р.

"Эффективные Системы" с Дарьей Свиридовой. "Эффективное управление командой"

2016р.

"Эффективные системы" с Татьяной Троян

2016

НПУ імені М. П. Драгоманова, "Основи підприємницької діяльності".

2014, 2 місяця.

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Робота в команді Прийняття управлінських рішень Відповідальність за результат Управління виконанням Ефективна комунікація

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

•Стратегічне та операційне планування, оперативне управління і вдале керівництво колективами (планування, організація, мотивація, контроль);
•Націленість на результат, вміння працювати в команді, приймаю рішення і несу за них відповідальність, з огляду на безпеку бізнесу;
•Переважаючі особисті якості: відповідальність, чесність, відкритість, надійність, аналітична робота, лідерські та управлінські здібності.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: