Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024 PRO

Іван

Brand manager

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
35 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Group brand manager

с 08.2023 по 12.2023 (4 месяца)
Київ Хліб, ТОВ, Київ (Харчова промисловість)

Brand manager

с 03.2021 по 12.2022 (1 год 9 месяцев)
Global Spirits, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Brand ambassador

с 11.2015 по 05.2020 (4 года 6 месяцев)
Gebr. Heinemann, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- розробка стратегії просування товару над ринком;

- Аналіз ринку алкогольної продукції, моніторинг конкурентів, оптимізація асортиментного портфеля;

- розробка та контроль виконання бюджету;

- формування ефективної бренд- та промо-стратегії брендів;

- організація роботи з третіми сторонами (медіа, креативні, виробничі агенції);

- складання та підготовка матеріалів: поліграфічної продукції, пошук підрядників та контроль виконання замовлення;

- організація та проведення майстер-класів, дегустацій, семінарів;

- розробка та проведення навчальної програми з продукції та окремих брендів компанії як для партнерів, так і всередині компанії;

- робота на всіх зовнішніх та внутрішніх заходах компанії;

- вибудовування ефективної комунікації з партнерами: підготовка презентацій, проведення переговорів.

Brand ambassador

с 04.2014 по 05.2015 (1 год 1 месяц)
Jagermeister, Москва (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Розробка та впровадження стратегії та тактики освіти бренду (разом з директором з маркетингу).

- Навчання, наставництво та зміцнення зв'язків із командою відділу продажів, з метою покращення ротації бренду в регіоні.

- У співпраці з відділом продажів, проведення детального дослідження ринку з метою виявлення нових ключових торгових клієнтів.

- Активна роль у створенні торгових та HoReCa програм разом із командою представників бренду.

- Запуск та розвиток споживчих та торговельних заходів (bar shows, cocktail weeks and etc.).

- Проведення дегустацій/освітніх сесій для цільової групи споживачів/лідерів громадської думки у всьому регіоні.

- Подання бренду на PR/спонсорських заходах.

- Подання бренду для ЗМІ, коли виникали можливості.

- Виявлення та аналіз можливостей на ринку, придатних для участі бренду.

- Регулярний аналіз діяльності конкурентів.

Образование

Национальный авиационный университет

Международные экономические отношения, Киев
Высшее, с 2005 по 2010 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Независимая школа сомелье WINEPEOPLE г. Москва, РФ мастер-курс сомелье " Крепкие алкогольные напитки мира"

2014

DIGITAL MARKETING

2020

Project Management

2021-2022, 6 місяців

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: