Наталія
Менеджер з продажу, оператор телемаркетингу, колл-центру, 5 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 30 лет
- Город:
- Черновцы
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2876725
Опыт работы
Оператор телемаркетингу (колл-центру)
с 07.2014 по наст. время
(9 лет 10 месяцев)
ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" - Національний банк України, Чернівці (Телемаркетинг - здійснення вихідного обдзвону існуючих і потенційних клієнтів банку з метою продажу продуктів і послуг нашого банку. Пропонування продуктів та послуг різним цільовим сегментам клієнтів:фізичним особам,приватним підприємцям, юр.особам)
Обов’язки:
- Робочий день оператора починається з 1-го дзвінка клієнта, тому оператор повинен приходити на роботу за 10 хвилин до початку робочого дня для того, щоб підготуватися до здійснення дзвінків (запуск програмних ресурсів, підготовка робочого місця);
- в режимі робочої зміни оператор повинен постійно здійснювати дзвінки підтримуючи високий Active time тих подій, згідно того робочого плану, який йому надає старший зміни або супервайзер;
- здійснюючи вихідний обдзвін оператор повинен дотримуватися типового діалогу, правильно і коректно зберігати оброблені контакти з клієнтами;
- в ході здійснення контактів з клієнтами оператор повинен коректно і ввічливо спілкуватися з клієнтом,
в ході проведення діалогу має лояльно і якісно консультувати клієнтів, використовуючи техніки продажів (знання отримані на навчанні);
- оператор повинен постійно прагнути до підвищення ефективності продажів: доступно і цікаво розповідати клієнтам про всі переваги і вигоди банківських продуктів/послуг, правильно працювати з запереченнями клієнтів,
- в процесі обробки заявок, правильно проводити операції завершення угоди, відповідно до вказівок в типовому діалозі та інструкцій роботи в програмних ресурсах;
- у разі виникнення питань у клієнта по іншим продуктам і послугам банку, оператор повинен коректно надати клієнту координати каналів, по яких клієнт зможе отримати консультацію (телефон гарячої лінії Приватбанку і т. д.);
- оператор повинен прагнути до саморозвитку: своєчасно вивчати матеріали і складати тести з наданої програмі: тренером, супервайзером, активно брати участі в навчальних процесах Департаменту: відвідувати тренінги, лекції, читати книги;
- у ході виконання своїх обов'язків оператор повинен виконувати вказівки та розпорядження старшого зміни і супервайзера;
- при виникненні складних, нестандартних ситуацій, негайно доводити інформацію до керівництва: старший зміни, супервайзер;
- при виникненні необхідності коригування у своєму розкладі, оператор зобов'язаний повідомити старшого зміни про причини змін: оформити заяву та надати підтверджуючі документи.
Досягнення:
- входила тричі в топ 20 операторів країни по кількості продажу банківських послуг/продуктів.
Образование
Чернівецький кооперативний економіко - правовий кледж
Юрист, Чернівці
Неоконченное высшее, с 2010 по 2014 (3 года 9 месяцев)
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — средний
- Итальянский — средний
- Немецкий — средний
Дополнительная информация
Ініціативність, комунікабельність, доброзичливість цілеспрямованість на результат, відповідальність, стресостійкість, енергійність. Закордонний паспорт.
P. S. Відвідала міжнародний бізнес-семінар Олександра Морозова "Як швидко подвоїти продажі В малому та середньому бізнесі"
Похожие кандидаты
Онлайн-консультант
Черновцы
Онлайн-консультант
Черновцы
Онлайн-консультант
10000 грн, Черновцы
Онлайн-консультант
20000 грн, Черновцы
Онлайн-консультант
Черновцы
Онлайн-консультант
12000 грн, Черновцы