Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 мая 2016

Лілія

Контент-менеджер, SMM-спеціаліст, копірайтер, рерайтер, 2 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
35 лет
Город проживания:
Ивано-Франковск
Готов работать:
Винница, Днепр, Житомир, Запорожье, Ивано-Франковск, Киев, Кропивницкий, Луцк, Львов, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Контент-менеджер та smm-менеджер

с 09.2015 по наст. время (8 лет 8 месяцев)
Торговий дiм, Iнтернет-магазин, Творча майстерня, Київ, Чернівці (Реклама, продаж одягу, продаж різьбленого декору з дерева)

- Створення і наповнення контентом груп і акаунтів в соціальних медіа (Facebook, Instagram)
- Пошук нових відповідних спільнот, впровадження і просування бренду (товарів, послуг) компанії
- Розробка унікального дизайну групи, меню та рекламних постів, інфорграфіки, сертифікатів
- Залучення цільової аудиторії:
а) Проведення акцій для підписників групи
б) Проведення опитувань в групі
г) Розміщення в групі тем для обговорення та дискусій
д) Мотивація пыдписникі до комунікації з компанією, до активності в групі
- Наповнення сайту компанії небхідною інформацією про товари та послуги

Копірайтер та рерайтер

с 06.2015 по наст. время (8 лет 11 месяцев)
Інтернет-магазин, Дніпропетровськ (продаж товарів для очистки води, опалення, водо- та електропостачання)

Написання (копірайтинг та рерайтинг) унікального тексту до позицій товару на сайті з використанням ключових слів.

Контент-менеджер та smm-менеджер

с 12.2014 по 07.2015 (7 месяцев)
Салон краси, Івано-Франківськ (надання послуг в сфері краси)

Посадові обов'язки:
- Робота з системою адміністрування сайту (пошук, внесення, редагування, оновлення інформації )
- Керування змістом і структурою веб-сайту та офіційних сторінок в соціальних мережах
- Ведення офіційних сторінок установи в соціальних мережах (Вконтакті, Facebook, Однокласники, Twitter, Google+)
- Створення, підбір, редагування та публікація матеріалів (графічні, текстові, відео) відповідно до тематики та корпоративного стилю в соціальних мережах.
- Планування, створення і управління акціями в соціальних медіа
- Ведення діяльністі компанії в соціальних медіа (ділитися інформацією, залучати аудиторію, «лайкати»)
- Ведення професійного інтерактивного діалогу з користувачами, знаходити підхід до кожного із них (відповідь на запити, повідомлення та коментарі) в соціальних мережах.
- Систематичне додавання нових друзів та підписників в соціальних мережах.
- Облік статистики відвідуваності веб-сайту та сторінок й груп в соціальних мережах

При потребі можу надати посилання на групи та сторінки в соціальних мережах, одноосібним адміністратором яких я є.

Заступник директора з адміністративних питань

с 03.2013 по 03.2015 (2 года)
ФОП Гуменяк А. Я., Івано-Франківськ (Краса, фітнес, спорт)

Посадові обов'язки:
-прийом та обробка вхідних дзвінків;
-надання консультацій клієнтам;
-прийом відвідувачів;
-розрахунок клієнтів;
-здійснення попередніх записів відвідувачів;
-координація роботи персоналу;
-контроль за дисципліною;
-планування ділових зустрічей керівника;
-здійснення замовлення та закупки товару для ефективної діяльності салону;
-ведення документації, що супроводжує процес роботи;
-написання інформаційно-аналітичних звітів щодо діяльності установи з використанням графічної інформації(щоденні, місячні);
-написання та поширення текстів про підприємство в мережі Internet;
-ведення офійійних сторінок установи в соціальних мережах (Вконтакті, Однокласники, Facebook, Twitter, Linkedin);
-інформаційне наповнення офіційного сайту закладу, систематичне оновлення інформації на ньому.

Діловод

с 09.2012 по 03.2013 (6 месяцев)
Дитячий навчальний заклад ((Освітні послуги))

Посадові обов'язки:
- прийняття та реєстрація кореспонденції;
- відправлення виконаної документації по адресатах;
- написання, редагування організаційно-розпорядчої (накази, протоколи) та інформаційно-довідкової (листи, запрошення, буклети, повідомлення) документації та її реєстрація;
- облік кореспонденції, що надходить та відправляється, систематизація і зберігання документів поточного архіву;
- облік трудових книжок та особових справ.

Образование

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

Факультет: Управління та інформаційної діяльності. Спеціальність: інформаційний аналітик, Івано-Франківськ
Высшее, с 2006 по 2011 (4 года 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email MS Outlook Internet Explorer Opera Adobe Photoshop MS Access Google Chrome 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Google MS Paint Adobe Написання офіційних документів Редагування українських текстів

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний
  • Русский — средний
  • Немецкий — начинающий

Дополнительная информация

Особисті якості
Активна життєва позиція, цілеспрямована, організаторські здібності, відповідальна, креативна, ініціативна, здатність швидко навчатися. Характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна, володію навиками аналізу та синтезу.

Суспільна робота
Волонтер в ДНЗ м. Івано-Франківськ, учасниця акції «Чисті вулиці Івано-Франківська».

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: